quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij bij die blinde tongzoenmuur gestaan toen?
ja dat vond ik dus ook. ook nooit gedaan.quote:
Maar slangen zijn leuk. Daar hoeft je hartslag toch niet van omhoog.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:42 schreef CherryLips het volgende:
Je had wel dat je hartslag werd gemeten als je een grote slang vasthield, maar dat beest lag te pitten. Is m'n nicht aan de beurt, maken ze hem wakker. Die hartslag
joh wat naar voor jequote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:07 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Lig nog aardig in de prak. Had ik verteld dat ik de 30e ben beroofd met geweld? Ben een week doorgelopen ivm werkverantwoordelijkheden, maar ik heb het hard teruggekregen. Had gelijk naar m'n huisarts moeten luisteren. Luister naar je lichaam zei ze.
Rechterrib, rechterschouder, Linkerkaak en linker blauw oog. Dacht dat het mee zou vallen de harde die ik altijd was, maar valt toch niet mee.![]()
Groepje antillianen op fatbikes. Staan wel op camera bij het metrostation, tabakszaak en de AH waar m'n pas is misbruikt gelukkig. Slachtofferhulp belde me, maar heb ik voor bedankt.
Al met al best klote.
Nee een Ier in Belfastquote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
Het slachtoffer is een andere Nigeriaan in Nigeria?
Van die puisterige jochies met dikke gel in hun haar en stukjes eten in de beugel.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dat vond ik dus ook. ook nooit gedaan.
Maar denk jij als jonge wilde lipjes alles aflebberen daar maar niet dus
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die puisterige jochies met dikke gel in hun haar en stukjes eten in de beugel.
De watquote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij bij die blinde tongzoenmuur gestaan toen?
Behoorlijk ruk ja, maar ik overleef het wel. Hoest met jou? Word je Thailand al uitgeschopt?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
joh wat naar voor jewat een tyfuslijers. hopelijk dat ze worden opgepakt.
joh wat naar voor jequote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:07 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Lig nog aardig in de prak. Had ik verteld dat ik de 30e ben beroofd met geweld? Ben een week doorgelopen ivm werkverantwoordelijkheden, maar ik heb het hard teruggekregen. Had gelijk naar m'n huisarts moeten luisteren. Luister naar je lichaam zei ze.
Rechterrib, rechterschouder, Linkerkaak en linker blauw oog. Dacht dat het mee zou vallen de harde die ik altijd was, maar valt toch niet mee.![]()
Groepje antillianen op fatbikes. Staan wel op camera bij het metrostation, tabakszaak en de AH waar m'n pas is misbruikt gelukkig. Slachtofferhulp belde me, maar heb ik voor bedankt.
Al met al best klote.
nopes gedraag mij voorbeeldigquote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:31 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog iets spannends te vertellen? Zoals criminal mastermind @:bitterbal nog een cunning plan #Baldrick uitgevoerd?
weet ik nog nietquote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:50 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Behoorlijk ruk ja, maar ik overleef het wel. Hoest met jou? Word je Thailand al uitgeschopt?
Mensen laten zich snel bangmaken tegenwoordig.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja moet geīnformeerd blijven over de wereld natuurlijk
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die puisterige jochies met dikke gel in hun haar en stukjes eten in de beugel.
quote:
Met dank aan de AI samenvattingquote:De zoenmuur (ook wel de 'blinde kusmuur') was een berucht onderdeel van de MegaFestiatie, een immens populair jongerenevenement dat tussen 1993 en 2004 jaarlijks in juli werd georganiseerd in de Jaarbeurs Utrecht.
Het concept: De muur was letterlijk een blinde wand met gaten erin. Aan de ene kant stonden meisjes, aan de andere kant jongens (of andersom).
De spanning: Je stak je tong of lippen door het gat zonder te weten wie er aan de andere kant stond.
Doelgroep: Het evenement trok jaarlijks tienduizenden tieners tussen de 10 en 18 jaar en combineerde beroepsoriëntatie met popconcerten en bizarre attracties.
ik las te snel en las gangbangen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen laten zich snel bangmaken tegenwoordig.
I wish you all the best. Ik heb overmorgen zaken te bespreken om weer de expat uit te gaan hangen want ben het behoorlijk zat hier.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet ik nog nietVolgende week moeten de court papers klaar zijn. misschien staat daar meer in
Waarom zou ik dat verzinnen?quote:
dit jaquote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon een muur wat wat gaten in. Ietwat onschuldige glory hole
Ja! Maar gewoon om je weer even 20 te voelenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er nu wel te oud voor denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |