Morguh GG, met frisse moed beginnenquote:
Waarom doe je dat ,is dat ergens goed voor?quote:
Was gewoon een buitenzwembad voor de zwemconditiequote:Op dinsdag 9 juni 2026 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom doe je dat ,is dat ergens goed voor?
Jong geleerd, oud gedaan!quote:Op dinsdag 9 juni 2026 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar hoef je niet bejaard voor te zijn ik was 23 toen mijn rugklachten begonnen
En bestond je conditie nog?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 07:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was gewoon een buitenzwembad voor de zwemconditie
O zag je al zwemmen tussen de ijsblokjesquote:Op dinsdag 9 juni 2026 07:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was gewoon een buitenzwembad voor de zwemconditie
Lol zo had ik het nog niet bekekenquote:
Moet nog naar Utrecht vanmiddag maar denk dat ik maar met het OV ga ipv met de fiets.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 08:52 schreef LTVDK het volgende:
Gaat het vandaag zeker weer zo'n wisselvallige dag worden met de hele tijd buien, dacht dat het zomer was
Ik ben in Utrechtquote:Op dinsdag 9 juni 2026 08:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Moet nog naar Utrecht vanmiddag maar denk dat ik maar met het OV ga ipv met de fiets.
Ik zie zon.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 08:52 schreef LTVDK het volgende:
Gaat het vandaag zeker weer zo'n wisselvallige dag worden met de hele tijd buien, dacht dat het zomer was
Ik ook, maar net regende het weer en ik zie ook weer donkergrijze wolken aankomenquote:
ik ookquote:
Idem!quote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:00 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben nog steeds in de provincie Utrecht
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:02 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)cemel-meer-in-belgie
Belgen@:capuchon_jongen
quote:Toen het drankje na de oorlog de grens over ging, waren er opnieuw problemen met de naam. De producent kreeg te horen dat Chocomel te veel leek op de term chocomelk. De producent besloten daarom C...c.mel op de verpakking te zetten, wat in de volksmond al snel Cécémel werd.
Verlaten is hatenquote:
quote:
Is dit iemand die de frituur bespeelt?quote:friturist Dorien Nuyts
Ik zou zeggen ga wat vaker naar buiten, maar daar is het ook niet echt vitamine D weer de afgelopen weekquote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:15 schreef CherryLips het volgende:
Eindelijk de vitamine D-uitslag terug. Ik slik het al, maar hij is nog steeds te laag en moet nu de komende maanden een hogere dosis slikken en daarna een iets lagere tot mei volgend jaar.
De ultieme zolderkamerautist dit.
Slikken krengquote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:15 schreef CherryLips het volgende:
Eindelijk de vitamine D-uitslag terug. Ik slik het al, maar hij is nog steeds te laag en moet nu de komende maanden een hogere dosis slikken en daarna een iets lagere tot mei volgend jaar.
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Is dit iemand die de frituur bespeelt?
quote:de friturist m
(beroep) iemand die een frituur uitbaat
Vinden die Belgen schijnbaar heel moeilijk om te begrijpen. Waarschijnlijk omdat die k er niet achter staat bij de merknaam, dan weten ze niet wat het isquote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heel verwarrend ja, om een chocomelk product een naam te geven die lijkt op chocomelk.
Is blijkbaar heel Belgisch. Klinkt heel luxe voor iets wat niet luxe isquote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Is dit iemand die de frituur bespeelt?
Moetiknaardedokter:quote:Deze ziektes of klachten komen niet door te weinig vitamine D:
moe zijn
Ja nee oké.quote:Welke klachten heeft u bij een vitamine D tekort?
U kunt last hebben van één of meer van deze klachten:
Moeheid of weinig energie
Chique naam voor snackbaruitbaterquote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is blijkbaar heel Belgisch. Klinkt heel luxe voor iets wat niet luxe is
Klaarblijkelijk. En je kan er zelfs bekende Belg mee worden daar.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is blijkbaar heel Belgisch. Klinkt heel luxe voor iets wat niet luxe is
Ja gaat goed daarquote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:24 schreef CherryLips het volgende:
Thuisarts.nl:
[..]
Moetiknaardedokter:
[..]
Ja nee oké.
Wtf?! Heel veel sterkte, man!quote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:07 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Lig nog aardig in de prak. Had ik verteld dat ik de 30e ben beroofd met geweld? Ben een week doorgelopen ivm werkverantwoordelijkheden, maar ik heb het hard teruggekregen. Had gelijk naar m'n huisarts moeten luisteren. Luister naar je lichaam zei ze.
Rechterrib, rechterschouder, Linkerkaak en linker blauw oog. Dacht dat het mee zou vallen de harde die ik altijd was, maar valt toch niet mee.![]()
Groepje antillianen op fatbikes. Staan wel op camera bij het metrostation, tabakszaak en de AH waar m'n pas is misbruikt gelukkig. Slachtofferhulp belde me, maar heb ik voor bedankt.
Al met al best klote.
Moe zijn en moeheid zijn toch ook 2 totaal verschillende dingen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:24 schreef CherryLips het volgende:
Thuisarts.nl:
[..]
Moetiknaardedokter:
[..]
Ja nee oké.
Ik nietquote:
Ik moet 40 slikken en ze hebben 25 of 50. Ja nee oké.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk. En je kan er zelfs bekende Belg mee worden daar.
[..]
Ja gaat goed daar
Whuuuutquote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:07 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Lig nog aardig in de prak. Had ik verteld dat ik de 30e ben beroofd met geweld? Ben een week doorgelopen ivm werkverantwoordelijkheden, maar ik heb het hard teruggekregen. Had gelijk naar m'n huisarts moeten luisteren. Luister naar je lichaam zei ze.
Rechterrib, rechterschouder, Linkerkaak en linker blauw oog. Dacht dat het mee zou vallen de harde die ik altijd was, maar valt toch niet mee.![]()
Groepje antillianen op fatbikes. Staan wel op camera bij het metrostation, tabakszaak en de AH waar m'n pas is misbruikt gelukkig. Slachtofferhulp belde me, maar heb ik voor bedankt.
Al met al best klote.
Dan heb ik goed nieuws voor je.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:15 schreef CherryLips het volgende:
quote:Om vitamine D beter op te nemen, kun je het beste vetter eten tijdens de maaltijd waarin je de vitamine inneemt. Vitamine D is namelijk een vetoplosbare vitamine. Dit betekent dat je darmen vet nodig hebben om de vitamine goed in je lichaam te loodsen. Uit onderzoek blijkt dat de opname tot wel 25% tot 40% hoger is als je het bij een vetrijke maaltijd inneemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |