Thnx. Komende dagen maar 'ns met m'n Lego aan de gang. Moet iets te doen hebben en geen zin in gamen.quote:
Lekker rustig aan doen, kerelquote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:37 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Thnx. Komende dagen maar 'ns met m'n Lego aan de gang. Moet iets te doen hebben en geen zin in gamen.
50 dan maar. volgens mij kan een overschot aan vitamine D niet heel veel kwaad.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet 40 slikken en ze hebben 25 of 50. Ja nee oké.
kwam die uit italie?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:57 schreef Ama het volgende:
Ik hoor de brievenbus. Volgens mij is mijn Dark Flareon kaart er eindelijk na 2 weken.
oh dat is raar want Duitsland is meestal wel redelijk snel.quote:
Ik was ook even "bang" dat die kwijt was geraakt.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh dat is raar want Duitsland is meestal wel redelijk snel.
Italie is altijd een drama. Heb wel eens anderhalve maand moeten wachten op een zending daar vandaan.
heeft pokemon nog nederlandstalige kaarten? dacht dat ze die vroeger wel hadden.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik was ook even "bang" dat die kwijt was geraakt.Italië heb ik nog niks gekocht maar de meeste kaarten zijn ook Italiaans die ze verkopen.
Jazeker, iig de oude kaarten zie ik wel in het Nederlands. Weet niet of ze nog steeds in het Nederlands worden gedrukt.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
heeft pokemon nog nederlandstalige kaarten? dacht dat ze die vroeger wel hadden.
maar dat is geen eeveequote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:57 schreef Ama het volgende:
Ik hoor de brievenbus. Volgens mij is mijn Dark Flareon kaart er eindelijk na 2 weken.
quote:
Bijna tijd voor de Mamobo.quote:
Sorry, heb honger.quote:
Ik heb bifana voor je!quote:
Whut.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:07 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Lig nog aardig in de prak. Had ik verteld dat ik de 30e ben beroofd met geweld? Ben een week doorgelopen ivm werkverantwoordelijkheden, maar ik heb het hard teruggekregen. Had gelijk naar m'n huisarts moeten luisteren. Luister naar je lichaam zei ze.
Rechterrib, rechterschouder, Linkerkaak en linker blauw oog. Dacht dat het mee zou vallen de harde die ik altijd was, maar valt toch niet mee.![]()
Groepje antillianen op fatbikes. Staan wel op camera bij het metrostation, tabakszaak en de AH waar m'n pas is misbruikt gelukkig. Slachtofferhulp belde me, maar heb ik voor bedankt.
Al met al best klote.
Daar ben ik ook eens geweestquote:Op dinsdag 9 juni 2026 08:11 schreef rival het volgende:
Zaterdag eindelijk eens gaan ijskarten in Ruckphen. Van genoten
[ afbeelding ]
Ik ben er 1 keer eerder heen gegaan met een date, maar toen waren ze al dicht.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar ben ik ook eens geweest
Was lachen
Ik was er ook met een date toenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben er 1 keer eerder heen gegaan met een date, maar toen waren ze al dicht.
Ja ik heb echt gelachen. Ik kreeg ook 2x een snelle kart, dan is het extra leuk.
Er zijn meerdere berovingen op Hoogvliet geweest dat weekend. Er moet maar 'ns met de lat over.quote:
#hoedanquote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:31 schreef rival het volgende:
[..]
Nee. Maar ook van een dinsdag mag je genieten hoor
Wel meer dan dat. Vooroordelen worden wel bevestigd zo.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:35 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Er zijn meerdere berovingen op Hoogvliet geweest dat weekend. Er moet maar 'ns met de lat over.
Fok! knokploeg al gebeld?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:35 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Er zijn meerdere berovingen op Hoogvliet geweest dat weekend. Er moet maar 'ns met de lat over.
Begrijp me niet verkeerd Stig. Ik werk op de lokale powerplant en 90% is buitenlander, maar die werken gewoon voor hun centen net als ik. Het zijn gastjes die 's-ochtends door hun moeder op de straat worden gekieperd anders krijgen ze met de riem. Cultuurdingetje.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel meer dan dat. Vooroordelen worden wel bevestigd zo.
Hebben die fatbikes dan?quote:
Ik weet niet of dat in het budget past tbh. Maar een broccoli kapsel moet lukken.quote:
Een scheidsrechter is ook al geweigerd om het land binnen te komen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)welkom-op-wk-voetbal
Wat een land man
Hoezo kan de VS visums voor Canada en Mexico intrekken?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een land man
Iran speelt al zijn groepswedstrijden in de US.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo kan de VS visums voor Canada en Mexico intrekken?
Tickets, geen visums als ik het zo lees.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo kan de VS visums voor Canada en Mexico intrekken?
ze doen er alles aan zodat ze zelf gaan winnenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een scheidsrechter is ook al geweigerd om het land binnen te komen.
LAND OF THE FREE!quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een land man
Grote kans inderdaad.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
ze doen er alles aan zodat ze zelf gaan winnen
straks gaan ze spelers hun visa afkeuren.
Oh is dat hetquote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:17 schreef Q. het volgende:
[..]
LAND OF THE FREE!
HOME OF THE BRAVE!![]()
Je bent gewoon jaloers dat jij niet in THE BEST COUNTRY ON THE PLANET woont!
Ja dat ontbreekt er nog maar aan idd.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
ze doen er alles aan zodat ze zelf gaan winnen
straks gaan ze spelers hun visa afkeuren.
het zou me echt niks verbazen.quote:
Ik las te snelquote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tickets, geen visums als ik het zo lees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |