Net dat foutje met te vroeg insturen.quote:
Johquote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:00 schreef heywoodu het volgende:
Verstappen moet nu eigenlijk minstens twee duizendsten harder gaan rijden.
Alles op alles zetten om nu harder te rijdenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:00 schreef heywoodu het volgende:
Verstappen moet nu eigenlijk minstens twee duizendsten harder gaan rijden.
Temu transformaties.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die Chinese plastische chirurgie meisjes die de hele tijd in beeld moeten komen.
Zo lang er voor in het veld 1 duizendsten tussen zit vind ik alles primaquote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:01 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik weet nou niet voor wie ik moet juichen.... de Nederlander in me zegt Verstappen maar Kimi heeft ook een hoge gunfactor
Zeg.quote:
Sorryquote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echt he, het is Russell. Dubbel l, waarom krijgen mensen dat er maar niet in
Extra ronde.quote:
Dr B. Utcherquote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die Chinese plastische chirurgie meisjes die de hele tijd in beeld moeten komen.
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Nog steeds 6-7kg te zwaar ook of niet?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Red Bull komt ook steeds dichterbij.
Nee, stuk lichter.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nog steeds 6-7kg te zwaar ook of niet?
Het zit er wel in.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:11 schreef -XOR- het volgende:
Wel zonde, een pole van Verstappen hier was echt spectaculair geweest.
kloptquote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:09 schreef wdn het volgende:
En met 3x groen ook nog (als ik het goed zag?)
Max is natuurlijk ook nog steeds de beste in de F1quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:11 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik vind het zeker niet slecht als je nagaat dat de Mercedes op dit moment verreweg de beste auto is.
Morgen gewoon een optocht vrees ik.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:12 schreef Red_85 het volgende:
Ik misgun het Kimi echt niet, maar wat was het een mooie geweest voor Max. Als.
Wel top dat hij er bij is. "In the mix" voor morgen.
Kimi is eigenlijk een jongere Max. Daarom kunnen ze het ook zo goed vinden.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Max is natuurlijk ook nog steeds de beste in de F1
Ach, winnen vanaf niet-pole is hier indrukwekkenderquote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:12 schreef Red_85 het volgende:
Ik misgun het Kimi echt niet, maar wat was het een mooie geweest voor Max. Als.
Wel top dat hij er bij is. "In the mix" voor morgen.
Max is de rookiepapa.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:13 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Kimi is eigenlijk een jongere Max. Daarom kunnen ze het ook zo goed vinden.
Ektes herkennen ektesquote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:13 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:13 schreef greysbones het volgende:
Ehmmm
Heeft iemand proef starts gezien ?
Hoe zien die eruit ?
Of krijgen we een carambolage morgen ?
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Morgen gewoon een optocht vrees ik.
Max had toen hij jong was niet de beste autoquote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:13 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ziet er op tv niet uitquote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Een wit openhangend overhemd met een wit shirt eronder in z'n broek gestopt?
Het zit er wel in.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:16 schreef _UserName_ het volgende:
Dit was best een leuke kwali
Jammer dat Max m net niet pakte.
Dat dus. Nu kun je zien dattie gewoon goed is en alle alle navenante onzin buiten beschouwing blijft.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:15 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik vind het ergens ook wel leuk dat Hamilton zijn Mojo terug gevonden heeft.
Zoals het er nu voor staat zou ie zomaar kunnen stijgen in de WK stand; McLaren voorbijquote:
En dan nog verder.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zoals het er nu voor staat zou ie zomaar kunnen stijgen in de WK stand; McLaren voorbij
Dat team valt tegenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zoals het er nu voor staat zou ie zomaar kunnen stijgen in de WK stand; McLaren voorbij
Het is Italie. Die mensen weten met 3 ingredienten iets lekkers op tafel te zetten. Het is 1 van mijn favoriete landen als ik daar werk heb.quote:
quote:
quote:305 kcal (1.272 kJ). Vet, 18 g. waarvan verzadigd, 13 g. Koolhydraten, 30 g. waarvan suikers, 27 g. Eiwitten, 3,3 g. Zout, 0,13 g.
Italiequote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:19 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Het is Italie. Die mensen weten met 3 ingredienten iets lekkers op tafel te zetten. Het is 1 van mijn favoriete landen als ik daar werk heb.
Start plus eerste bocht en dan zien we wel.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:21 schreef Perox het volgende:
Morgen lekker tukken tijdens de optocht - tot dan!
Error 40-60quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het probleem zit tussen de rugleuning in het stuur
Denk dat de run naar de 1e bocht te kort is voor echte acties, tenzij iemand bereid is om enorme risico's te nemenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:23 schreef Rnie het volgende:
[..]
Alleen het eerste rondje nietDe ene wagen rijdt/start sneller dan de andere.
Start maakt ook uit. Als je daar slakt ben je zo 1-2 plekken kwijt.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat de run naar de 1e bocht te kort is voor echte acties, tenzij iemand bereid is om enorme risico's te nemen
Ik denk dat ze allemaal wel willen winnen!quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:26 schreef bedachtzaam het volgende:
Ik verwacht dat het morgen wel leuk gaat worden want beide, Antonelli en Verstappen zullen graag willen winnen en ook Lewis zal dat graag doen dus een langzame trein zullen we niet zien.
We zijn als collectief iets op het spoor!quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allemaal wel willen winnen!
zonder crashes dan wel hequote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:13 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ach, winnen vanaf niet-pole is hier indrukwekkender
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:47 schreef bedachtzaam het volgende:
Max and Lewis were asked if they had any advice for Kimi tomorrow
Ja idd, terwijl Haas, Williams en Audi het tegen verwachting het toch best wel goed doenquote:
Russell heeft echt een GROOT probleem onderhand.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 18:38 schreef TweedeKlum het volgende:
Verstappen grote klasse en Russell extreem vernederd door zijn teamgenoot.
Of was er iets aan de hand want ik ga straks pas kijken.
Valt echt gigantisch door de mand. Al is Antonelli waarschijnlijk wel een enorm groot talent wat de boel ook vertekend.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 18:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Russell heeft echt een GROOT probleem onderhand.
Wat een flauwekul. Hoe vaak in de afgelopen 10 jaar is de top drie van Q3 in dezelfde volgorde geeindigd op zondag?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 18:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zondag hoef je niet te kijken, Monaco wordt op zaterdag beslist.
Tenzij het regent.
Go left in turn 1.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:47 schreef bedachtzaam het volgende:
Max and Lewis were asked if they had any advice for Kimi tomorrow
Staat vanavond stampvoetend bij Toto, this is UNACCEPTABLE!quote:Op zaterdag 6 juni 2026 18:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Valt echt gigantisch door de mand. Al is Antonelli waarschijnlijk wel een enorm groot talent wat de boel ook vertekend.
Denk dat Antonelli wel in de buurt komt van Verstappen op die leeftijd al is dat natuurlijk lastig vergelijken met totaal andere auto's.
Vierde op de ranglijst, dat zegt niet zoveel over hoe hij het seizoen heeft gepresteerd met zijn materiaal. 2,13 keer zoveel punten als zijn teammaat zegt bijvoorbeeld al meer.quote:
En Vettel won de race ten koste van diezelfde Kimi.quote:
Wel mooi voor Lewis dat hij Charles op eigen grondgebied heeft verslagen. De gap van Isack naar zijn teammate is ook wel om over naar huis te schrijven.quote:
Stroll?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:34 schreef Symphonic het volgende:
Ben benieuwd wie de eerste rode vlag veroorzaakt morgen
Op zich ik wel.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:49 schreef HiDiHo het volgende:
Net quali terug gekeken...P2 voor Max, wie had dat gedacht![]()
Dan moet dat wel voor st devote gebeuren.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:27 schreef PzKpfw het volgende:
Zou me niets verbazen als er na de eerste ronde een Ferrari op P1 rijdt.
Ik heb in ieder geval 10 euro op winst Hamilton gezet. Benieuwd of je ergens ook geld op een poepstart van Kimi en Max kan zetten.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:27 schreef PzKpfw het volgende:
Ok ik neem alles weer terug. wtf Lewis?quote:Op zondag 7 juni 2026 11:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Pray jesus!
Lewis is gearriveerd.
Als ze al die raketstart gaan hebben gaan ze zich vrij snel klem rijden. Gewoon te weinig ruimte.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan moet dat wel voor st devote gebeuren.
Lewisquote:Op zondag 7 juni 2026 11:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Pray jesus!
Lewis is gearriveerd.
De teringquote:Op zondag 7 juni 2026 11:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Pray jesus!
Lewis is gearriveerd.
Gandalf the purple? Die kende ik nog niet.quote:Op zondag 7 juni 2026 11:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Pray jesus!
Lewis is gearriveerd.
Habemus papam!quote:Op zondag 7 juni 2026 11:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Pray jesus!
Lewis is gearriveerd.
Lijkt me dat het stuk tot aan de eerste bocht te kort is om iets te doen.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:27 schreef PzKpfw het volgende:
De F1 Paus?quote:Op zondag 7 juni 2026 11:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Pray jesus!
Lewis is gearriveerd.
Alsof hij iemand het laatste sacrament is gaan geven....quote:Op zondag 7 juni 2026 11:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Pray jesus!
Lewis is gearriveerd.
Of hij heeft het zojuist zelf ontvangen.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:06 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Alsof hij iemand het laatste sacrament is gaan geven....
Dit is een Lewis lookalikequote:Op zondag 7 juni 2026 11:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Pray jesus!
Lewis is gearriveerd.
quote:Op zondag 7 juni 2026 11:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Pray jesus!
Lewis is gearriveerd.
Maar Juan Pablo Matig is weer bij F1TVquote:Op zondag 7 juni 2026 14:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Aanwezig. En iedereen gedraagt zich
Die kan je mutenquote:
Nou nou.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2026 14:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Blijft hij lekker koel in.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:42 schreef Arnhemunited het volgende:
Waarom heeft George een jas van aluminiumfolie aan?
nou die is ook niet echt nodigquote:Op zondag 7 juni 2026 14:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
Godsamme. Lindsey Vonn forgot het bra
Alleen aan de officiële gemeentelijke standplaatsvergunning ben je dan dus al snel zo'n ¤ 6.300,- tot ¤ 7.000,- kwijt voor het raceweekend. [..] Reken op tienduizenden euro's aan huur en/of een forse afdracht van je omzet (soms tot wel 30%).quote:Op zondag 7 juni 2026 14:39 schreef vul_maar_in het volgende:
ik denk dat ik een frietkot op Monaco ga beginnen. Frikadel speciaal, 10 euro.
raceweekend? het hele jaar door :pquote:Op zondag 7 juni 2026 14:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Alleen aan de officiële gemeentelijke standplaatsvergunning ben je dan dus al snel zo'n ¤ 6.300,- tot ¤ 7.000,- kwijt voor het raceweekend. [..] Reken op tienduizenden euro's aan huur en/of een forse afdracht van je omzet (soms tot wel 30%).
Ik heb twijfels bij dit business model.
Nou ja als ze echt fan zijn van racen en f1 dan is het primaquote:Op zondag 7 juni 2026 14:48 schreef greysbones het volgende:
lekker de rich and fame interviewen
want heeft zoveel met F1 te maken
Wel met de glitter en glamour van Monaco tijdens een Grand Prix.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:48 schreef greysbones het volgende:
Soort sponsors. Alleen betalen ze niks.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:48 schreef greysbones het volgende:
hoeveel denk je dat dat er zijnquote:Op zondag 7 juni 2026 14:49 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Nou ja als ze echt fan zijn van racen en f1 dan is het prima
Hebben we daar Gucci als nieuwe hoofdsponsor aan te danken?quote:Op zondag 7 juni 2026 14:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soort sponsors. Alleen betalen ze niks.
90% van de mensen daar:quote:Op zondag 7 juni 2026 14:39 schreef vul_maar_in het volgende:
ik denk dat ik een frietkot op Monaco ga beginnen. Frikadel speciaal, 10 euro.
Lul.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Op 1 hand te tellen denk ik.quote:
volkslief ?quote:Op zondag 7 juni 2026 14:46 schreef LTVDK het volgende:
Zowaar weer eens een keer een volkslief op instrumenten
quote:Op zondag 7 juni 2026 14:51 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Lul.NOTE GESET.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik denk dat Kim K nieteens weet waar ze op dit moment is.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:49 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Nou ja als ze echt fan zijn van racen en f1 dan is het prima
Plausibel.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:51 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik denk dat Kim K nieteens weet waar ze op dit moment is.
Als die met die dikke nepreet op Hamilton gaat zitten blijft er niks van Lewis over.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:51 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik denk dat Kim K nieteens weet waar ze op dit moment is.
ik kijk enkel voor de start en bocht 1quote:Op zondag 7 juni 2026 14:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
F1TV voert de hype voor bocht 1 flink op, deceptie incoming.
F1TV is niet de enige aan de diverse liveblogs te zien.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
F1TV voert de hype voor bocht 1 flink op, deceptie incoming.
Ja super aanhankelijk en allesquote:
Dan moet hij wel flink gelanceerd wordenquote:Op zondag 7 juni 2026 14:53 schreef HiDiHo het volgende:
Gaat Max op het podium finishen ...zou wel moeten
Tenzij chaos bocht 1 of mislukte pitstops.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:53 schreef HiDiHo het volgende:
Gaat Max op het podium finishen ...zou wel moeten
He's loving it more than Ferrari.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:52 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als die met die dikke nepreet op Hamilton gaat zitten blijft er niks van Lewis over.
Lekker clingysingy.quote:
Ik hoop zo erg dat het een topshow is puur om de haters de mond te snoeren...quote:Op zondag 7 juni 2026 14:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kijk enkel voor de start en bocht 1
Of hij zet hem zelf in de muur.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tenzij chaos bocht 1 of mislukte pitstops.
Die van Russell.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:55 schreef pmponer het volgende:
Welke Mercedes motor gaat het vandaag begeven?
Geen poepstart iddquote:
En geen fouten iddquote:Op zondag 7 juni 2026 14:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tenzij chaos bocht 1 of mislukte pitstops.
Genot!quote:
En dan they gave me no space.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:55 schreef LTVDK het volgende:
Denk dat George zijn gaspedaal blijft 'hangen' bij bocht 1 en het halve veld er uit knalt
Nee echtquote:
vind het bijzonder dat plots alle F1 kanalen hopen dat Lewis wintquote:Op zondag 7 juni 2026 14:58 schreef Nattekat het volgende:
Vind het wel grappig hoe 2025 voor iedereen het seizoen is dat Max bijna een wonder verichtte en niet het kampioenschap van Norris.
De inhaalslag was ook fenomenaal.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:58 schreef Nattekat het volgende:
Vind het wel grappig hoe 2025 voor iedereen het seizoen is dat Max bijna een wonder verichtte en niet het kampioenschap van Norris.
Ik misgun het hem niet.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind het bijzonder dat plots alle F1 kanalen hopen dat Lewis wint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |