Op zich ik wel.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:49 schreef HiDiHo het volgende:
Net quali terug gekeken...P2 voor Max, wie had dat gedacht![]()
Dan moet dat wel voor st devote gebeuren.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:27 schreef PzKpfw het volgende:
Zou me niets verbazen als er na de eerste ronde een Ferrari op P1 rijdt.
Ik heb in ieder geval 10 euro op winst Hamilton gezet. Benieuwd of je ergens ook geld op een poepstart van Kimi en Max kan zetten.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:27 schreef PzKpfw het volgende:
Ok ik neem alles weer terug. wtf Lewis?quote:Op zondag 7 juni 2026 11:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Pray jesus!
Lewis is gearriveerd.
Als ze al die raketstart gaan hebben gaan ze zich vrij snel klem rijden. Gewoon te weinig ruimte.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan moet dat wel voor st devote gebeuren.
Lewisquote:Op zondag 7 juni 2026 11:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Pray jesus!
Lewis is gearriveerd.
De teringquote:Op zondag 7 juni 2026 11:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Pray jesus!
Lewis is gearriveerd.
Gandalf the purple? Die kende ik nog niet.quote:Op zondag 7 juni 2026 11:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Pray jesus!
Lewis is gearriveerd.
Habemus papam!quote:Op zondag 7 juni 2026 11:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Pray jesus!
Lewis is gearriveerd.
Lijkt me dat het stuk tot aan de eerste bocht te kort is om iets te doen.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:27 schreef PzKpfw het volgende:
De F1 Paus?quote:Op zondag 7 juni 2026 11:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Pray jesus!
Lewis is gearriveerd.
Alsof hij iemand het laatste sacrament is gaan geven....quote:Op zondag 7 juni 2026 11:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Pray jesus!
Lewis is gearriveerd.
Of hij heeft het zojuist zelf ontvangen.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:06 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Alsof hij iemand het laatste sacrament is gaan geven....
Dit is een Lewis lookalikequote:Op zondag 7 juni 2026 11:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Pray jesus!
Lewis is gearriveerd.
quote:Op zondag 7 juni 2026 11:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Pray jesus!
Lewis is gearriveerd.
Maar Juan Pablo Matig is weer bij F1TVquote:Op zondag 7 juni 2026 14:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Aanwezig. En iedereen gedraagt zich
Die kan je mutenquote:
Nou nou.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2026 14:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Blijft hij lekker koel in.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:42 schreef Arnhemunited het volgende:
Waarom heeft George een jas van aluminiumfolie aan?
nou die is ook niet echt nodigquote:Op zondag 7 juni 2026 14:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
Godsamme. Lindsey Vonn forgot het bra
Alleen aan de officiële gemeentelijke standplaatsvergunning ben je dan dus al snel zo'n ¤ 6.300,- tot ¤ 7.000,- kwijt voor het raceweekend. [..] Reken op tienduizenden euro's aan huur en/of een forse afdracht van je omzet (soms tot wel 30%).quote:Op zondag 7 juni 2026 14:39 schreef vul_maar_in het volgende:
ik denk dat ik een frietkot op Monaco ga beginnen. Frikadel speciaal, 10 euro.
raceweekend? het hele jaar door :pquote:Op zondag 7 juni 2026 14:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Alleen aan de officiële gemeentelijke standplaatsvergunning ben je dan dus al snel zo'n ¤ 6.300,- tot ¤ 7.000,- kwijt voor het raceweekend. [..] Reken op tienduizenden euro's aan huur en/of een forse afdracht van je omzet (soms tot wel 30%).
Ik heb twijfels bij dit business model.
Nou ja als ze echt fan zijn van racen en f1 dan is het primaquote:Op zondag 7 juni 2026 14:48 schreef greysbones het volgende:
lekker de rich and fame interviewen
want heeft zoveel met F1 te maken
Wel met de glitter en glamour van Monaco tijdens een Grand Prix.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:48 schreef greysbones het volgende:
Soort sponsors. Alleen betalen ze niks.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:48 schreef greysbones het volgende:
hoeveel denk je dat dat er zijnquote:Op zondag 7 juni 2026 14:49 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Nou ja als ze echt fan zijn van racen en f1 dan is het prima
Hebben we daar Gucci als nieuwe hoofdsponsor aan te danken?quote:Op zondag 7 juni 2026 14:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soort sponsors. Alleen betalen ze niks.
90% van de mensen daar:quote:Op zondag 7 juni 2026 14:39 schreef vul_maar_in het volgende:
ik denk dat ik een frietkot op Monaco ga beginnen. Frikadel speciaal, 10 euro.
Lul.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Op 1 hand te tellen denk ik.quote:
volkslief ?quote:Op zondag 7 juni 2026 14:46 schreef LTVDK het volgende:
Zowaar weer eens een keer een volkslief op instrumenten
quote:Op zondag 7 juni 2026 14:51 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Lul.NOTE GESET.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik denk dat Kim K nieteens weet waar ze op dit moment is.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:49 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Nou ja als ze echt fan zijn van racen en f1 dan is het prima
Plausibel.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:51 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik denk dat Kim K nieteens weet waar ze op dit moment is.
Als die met die dikke nepreet op Hamilton gaat zitten blijft er niks van Lewis over.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:51 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik denk dat Kim K nieteens weet waar ze op dit moment is.
ik kijk enkel voor de start en bocht 1quote:Op zondag 7 juni 2026 14:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
F1TV voert de hype voor bocht 1 flink op, deceptie incoming.
F1TV is niet de enige aan de diverse liveblogs te zien.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
F1TV voert de hype voor bocht 1 flink op, deceptie incoming.
Ja super aanhankelijk en allesquote:
Dan moet hij wel flink gelanceerd wordenquote:Op zondag 7 juni 2026 14:53 schreef HiDiHo het volgende:
Gaat Max op het podium finishen ...zou wel moeten
Tenzij chaos bocht 1 of mislukte pitstops.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:53 schreef HiDiHo het volgende:
Gaat Max op het podium finishen ...zou wel moeten
He's loving it more than Ferrari.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:52 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als die met die dikke nepreet op Hamilton gaat zitten blijft er niks van Lewis over.
Lekker clingysingy.quote:
Ik hoop zo erg dat het een topshow is puur om de haters de mond te snoeren...quote:Op zondag 7 juni 2026 14:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kijk enkel voor de start en bocht 1
Of hij zet hem zelf in de muur.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tenzij chaos bocht 1 of mislukte pitstops.
Die van Russell.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:55 schreef pmponer het volgende:
Welke Mercedes motor gaat het vandaag begeven?
Geen poepstart iddquote:
En geen fouten iddquote:Op zondag 7 juni 2026 14:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tenzij chaos bocht 1 of mislukte pitstops.
Genot!quote:
En dan they gave me no space.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:55 schreef LTVDK het volgende:
Denk dat George zijn gaspedaal blijft 'hangen' bij bocht 1 en het halve veld er uit knalt
Nee echtquote:
vind het bijzonder dat plots alle F1 kanalen hopen dat Lewis wintquote:Op zondag 7 juni 2026 14:58 schreef Nattekat het volgende:
Vind het wel grappig hoe 2025 voor iedereen het seizoen is dat Max bijna een wonder verichtte en niet het kampioenschap van Norris.
De inhaalslag was ook fenomenaal.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:58 schreef Nattekat het volgende:
Vind het wel grappig hoe 2025 voor iedereen het seizoen is dat Max bijna een wonder verichtte en niet het kampioenschap van Norris.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |