Nou ja als ze echt fan zijn van racen en f1 dan is het primaquote:Op zondag 7 juni 2026 14:48 schreef greysbones het volgende:
lekker de rich and fame interviewen
want heeft zoveel met F1 te maken
Wel met de glitter en glamour van Monaco tijdens een Grand Prix.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:48 schreef greysbones het volgende:
Soort sponsors. Alleen betalen ze niks.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:48 schreef greysbones het volgende:
hoeveel denk je dat dat er zijnquote:Op zondag 7 juni 2026 14:49 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Nou ja als ze echt fan zijn van racen en f1 dan is het prima
Hebben we daar Gucci als nieuwe hoofdsponsor aan te danken?quote:Op zondag 7 juni 2026 14:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soort sponsors. Alleen betalen ze niks.
90% van de mensen daar:quote:Op zondag 7 juni 2026 14:39 schreef vul_maar_in het volgende:
ik denk dat ik een frietkot op Monaco ga beginnen. Frikadel speciaal, 10 euro.
Lul.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Aanwezig. En iedereen gedraagt zich
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Op 1 hand te tellen denk ik.quote:
volkslief ?quote:Op zondag 7 juni 2026 14:46 schreef LTVDK het volgende:
Zowaar weer eens een keer een volkslief op instrumenten
quote:Op zondag 7 juni 2026 14:51 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Lul.NOTE GESET.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik denk dat Kim K nieteens weet waar ze op dit moment is.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:49 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Nou ja als ze echt fan zijn van racen en f1 dan is het prima
Plausibel.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:51 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik denk dat Kim K nieteens weet waar ze op dit moment is.
Als die met die dikke nepreet op Hamilton gaat zitten blijft er niks van Lewis over.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:51 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik denk dat Kim K nieteens weet waar ze op dit moment is.
ik kijk enkel voor de start en bocht 1quote:Op zondag 7 juni 2026 14:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
F1TV voert de hype voor bocht 1 flink op, deceptie incoming.
F1TV is niet de enige aan de diverse liveblogs te zien.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
F1TV voert de hype voor bocht 1 flink op, deceptie incoming.
Ja super aanhankelijk en allesquote:
Dan moet hij wel flink gelanceerd wordenquote:Op zondag 7 juni 2026 14:53 schreef HiDiHo het volgende:
Gaat Max op het podium finishen ...zou wel moeten
Tenzij chaos bocht 1 of mislukte pitstops.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:53 schreef HiDiHo het volgende:
Gaat Max op het podium finishen ...zou wel moeten
He's loving it more than Ferrari.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:52 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als die met die dikke nepreet op Hamilton gaat zitten blijft er niks van Lewis over.
Lekker clingysingy.quote:
Ik hoop zo erg dat het een topshow is puur om de haters de mond te snoeren...quote:Op zondag 7 juni 2026 14:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kijk enkel voor de start en bocht 1
Of hij zet hem zelf in de muur.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tenzij chaos bocht 1 of mislukte pitstops.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |