Nog steeds 6-7kg te zwaar ook of niet?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Red Bull komt ook steeds dichterbij.
Nee, stuk lichter.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nog steeds 6-7kg te zwaar ook of niet?
Het zit er wel in.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:11 schreef -XOR- het volgende:
Wel zonde, een pole van Verstappen hier was echt spectaculair geweest.
kloptquote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:09 schreef wdn het volgende:
En met 3x groen ook nog (als ik het goed zag?)
Max is natuurlijk ook nog steeds de beste in de F1quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:11 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik vind het zeker niet slecht als je nagaat dat de Mercedes op dit moment verreweg de beste auto is.
Morgen gewoon een optocht vrees ik.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:12 schreef Red_85 het volgende:
Ik misgun het Kimi echt niet, maar wat was het een mooie geweest voor Max. Als.
Wel top dat hij er bij is. "In the mix" voor morgen.
Kimi is eigenlijk een jongere Max. Daarom kunnen ze het ook zo goed vinden.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Max is natuurlijk ook nog steeds de beste in de F1
Ach, winnen vanaf niet-pole is hier indrukwekkenderquote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:12 schreef Red_85 het volgende:
Ik misgun het Kimi echt niet, maar wat was het een mooie geweest voor Max. Als.
Wel top dat hij er bij is. "In the mix" voor morgen.
Max is de rookiepapa.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:13 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Kimi is eigenlijk een jongere Max. Daarom kunnen ze het ook zo goed vinden.
Ektes herkennen ektesquote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:13 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:13 schreef greysbones het volgende:
Ehmmm
Heeft iemand proef starts gezien ?
Hoe zien die eruit ?
Of krijgen we een carambolage morgen ?
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Morgen gewoon een optocht vrees ik.
Max had toen hij jong was niet de beste autoquote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:13 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ziet er op tv niet uitquote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Een wit openhangend overhemd met een wit shirt eronder in z'n broek gestopt?
Het zit er wel in.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:16 schreef _UserName_ het volgende:
Dit was best een leuke kwali
Jammer dat Max m net niet pakte.
Dat dus. Nu kun je zien dattie gewoon goed is en alle alle navenante onzin buiten beschouwing blijft.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:15 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik vind het ergens ook wel leuk dat Hamilton zijn Mojo terug gevonden heeft.
Zoals het er nu voor staat zou ie zomaar kunnen stijgen in de WK stand; McLaren voorbijquote:
En dan nog verder.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zoals het er nu voor staat zou ie zomaar kunnen stijgen in de WK stand; McLaren voorbij
Dat team valt tegenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zoals het er nu voor staat zou ie zomaar kunnen stijgen in de WK stand; McLaren voorbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |