quote:
quote:305 kcal (1.272 kJ). Vet, 18 g. waarvan verzadigd, 13 g. Koolhydraten, 30 g. waarvan suikers, 27 g. Eiwitten, 3,3 g. Zout, 0,13 g.
Italiequote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:19 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Het is Italie. Die mensen weten met 3 ingredienten iets lekkers op tafel te zetten. Het is 1 van mijn favoriete landen als ik daar werk heb.
Start plus eerste bocht en dan zien we wel.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:21 schreef Perox het volgende:
Morgen lekker tukken tijdens de optocht - tot dan!
Error 40-60quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het probleem zit tussen de rugleuning in het stuur
Denk dat de run naar de 1e bocht te kort is voor echte acties, tenzij iemand bereid is om enorme risico's te nemenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:23 schreef Rnie het volgende:
[..]
Alleen het eerste rondje nietDe ene wagen rijdt/start sneller dan de andere.
Start maakt ook uit. Als je daar slakt ben je zo 1-2 plekken kwijt.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat de run naar de 1e bocht te kort is voor echte acties, tenzij iemand bereid is om enorme risico's te nemen
Ik denk dat ze allemaal wel willen winnen!quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:26 schreef bedachtzaam het volgende:
Ik verwacht dat het morgen wel leuk gaat worden want beide, Antonelli en Verstappen zullen graag willen winnen en ook Lewis zal dat graag doen dus een langzame trein zullen we niet zien.
We zijn als collectief iets op het spoor!quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allemaal wel willen winnen!
zonder crashes dan wel hequote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:13 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ach, winnen vanaf niet-pole is hier indrukwekkender
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:47 schreef bedachtzaam het volgende:
Max and Lewis were asked if they had any advice for Kimi tomorrow
Ja idd, terwijl Haas, Williams en Audi het tegen verwachting het toch best wel goed doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |