Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Assen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
tuurlijk. ik mag net christelijke of moslims net zo goed enzo als wel christelijk. ben niet zo van het moet 1 ding zijn. ieder zijn eigen ding beetje he?quote:
zal de laatste zijn die daar over oordeelt.
Do what you love, love what you do!![]()
Ik had een andere TT
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Jij bent ook geen verdorven ziel, omdat je gelovig bent hoor..quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:51 schreef kree het volgende:
je kunt de vraag wel andrasom stellen ook realiseer ik me. ben ik dan verdorven omdat wel christelijk ben?
in denk nog heel gematigde zin. maarja hang wel beetje principes aan."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
MT6quote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
En vergeef ons onze schuld,zoals ook wij aan anderen hun schuld vergeven;“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
neuh en hoewel ik dus die christelijke liedjes doe als muzikant nog enzo. heb wel beetje moeite met Israel. goed is politieke discussie want denk gaat helemaal niet meer over geloof daar zo.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jij bent ook geen verdorven ziel, omdat je gelovig bent hoor..
maar oke heb daar wel moeite mee dus.Do what you love, love what you do!![]()
thanks hou van eerlijk zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jij bent ook geen verdorven ziel, omdat je gelovig bent hoor..
Uhu.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En leid ons niet in verzoeking.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:55 schreef FreshFruit het volgende:
En vergeef ons onze schuld,zoals ook wij aan anderen hun schuld vergeven;
Maar verlos ons van de boze.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2026 10:58:02 ]![]()
En tettenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nog erger: "...door mijn schuld, door mijn schuld, door mijn grote schuld."quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:55 schreef FreshFruit het volgende:
En vergeef ons onze schuld,zoals ook wij aan anderen hun schuld vergeven;
De tering, wat had ik daar altijd een hekel aan zeg!![]()
Had je m'n gps route nog gezien?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Onze Vader, die in de hemelen zijt, [...]en leid ons niet in verzoeking, maar verlos ons van de boze.Want van U is het Koninkrijk, en de kracht, en de heerlijkheid, tot in eeuwigheid.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Genoeg heerlijkheid hier op aarde te vinden hoor!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:57 schreef FreshFruit het volgende:
Onze Vader, die in de hemelen zijt, [...]en leid ons niet in verzoeking, maar verlos ons van de boze.Want van U is het Koninkrijk, en de kracht, en de heerlijkheid, tot in eeuwigheid.![]()
![]()
Amen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ai is de ondergang uiteindelijk he? niks meer echt enzo en kopie van wat het leerde van alles wat we in 20 jaar op internet hebben gezet.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:56 schreef ToT het volgende:
@:kree De AI probeert z'n snode plannen te verbergen: ToT in FB / Frontpage Feedback Topic #59
kan er me nog druk over maken, niet voor het nu trouwens, maar wat gebeurt er als AI gaat leren van wat AI gegenereerd mensen weer op internet zetten?
denk daar maar eens over na, ik voorspel. drama.Do what you love, love what you do!![]()
Amen!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:57 schreef FreshFruit het volgende:
Onze Vader, die in de hemelen zijt, [...]en leid ons niet in verzoeking, maar verlos ons van de boze.Want van U is het Koninkrijk, en de kracht, en de heerlijkheid, tot in eeuwigheid.![]()
Jij bent onze verlosser kree, preek en wij luisteren!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:58 schreef kree het volgende:
[..]
Ai is de ondergang uiteindelijk he? niks meer echt enzo en kopie van wat het leerde van alles wat we in 20 jaar op internet hebben gezet.
kan er me nog druk over maken, niet voor het nu trouwens, maar wat gebeurt er als AI gaat leren van wat AI gegenereerd mensen weer op internet zetten?
denk daar maar eens over na, ik voorspel. drama.![]()
Spuit 11.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij bent onze verlosser kree, preek en wij luisteren!LOL. nee maar wat ik zeg is technisch enzo en hoe die AI modellen werken. ooit eens opgezocht hoe die werken? tis een voorspelling op wat er meest genoemd is enzo. niet dat AI nadenkt ofzo..... goed nagaan en ook technisch voor je mij hier over aanvalt.
verder denk ik, AI handig nu, in de toekomst drama, maarja ben ik er toch al niet meer.Do what you love, love what you do!![]()
Nee maari k vind het wel vreemd: een Frontpage item over dat AI een corona-vaccin heeft ontwikkeld en ik post een linkje naar dat AI nog grove fouten kan maken, en dat linkje verwijst ineens naar de pagina zelf waar ik hem geplaatst heb terwijl als ik op Edit klik ik het echte linkje wel gewoon zie.
Alsof iets probeert te verhinderen dat we iets slechts over AI te lezen krijgen onder dit specifieke item!![]()
![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Sodom en Gomorra.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
tja mening over he. mag je het ook gewoon mee oneens zijn. Maar zo denk ik het beetje... verder even goeie vrienden.Do what you love, love what you do!![]()
Nee het is meer dat je de voorzitter bent van Stichting Open Deuren.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:02 schreef kree het volgende:
tja mening over he. mag je het ook gewoon mee oneens zijn. Maar zo denk ik het beetje... verder even goeie vrienden.![]()
Dikke doeiWerewolf
Dat is toch dat liedje bij die rivier ?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:02 schreef ToT het volgende:
Misschien dat AI dan ook gelijk ff een toren kan bouwen; de AI toren van Babylon.
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
tja niet mijn bedoeling maar zeg gewoon wel hoe ik erover denk.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee het is meer dat je de voorzitter bent van Stichting Open Deuren.Do what you love, love what you do!![]()
en oke iedereen die zich verdiept in AI kan dit eigenlijk op zijn vingers uittellen he hoe dit dommer en doomer gaat worden.
En dat zeg ik als technisch iemand en niet over geloven hoe of wat.
Maar alsnog is dat liedje mss wel toepasselijk.Do what you love, love what you do!![]()
Toren, rivier, AI wil not be free: ik las iets over dat je binnenkort voor ChatGPT moet betalen?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is toch dat liedje bij die rivier ?
Bekijk deze YouTube-video![]()
kan het weer gewoon over bolken gaan ? Dat diepzinnige gedoe op de vroege morgen![]()
ik wil koffie gvd!!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Toren, rivier, AI wil not be free: ik las iets over dat je binnenkort voor ChatGPT moet betalen?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
owh dat sowieso. eerst wereld dommer maken omdat iedereen daar dingen opzoekt. (weet al die info komt van mensen gewoon he die wel weten en op interent gezet hebben. t model kiest alleen eerst volgende logische woord en berekening. Niks slims aan is dat of zelf denkend.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Toren, rivier, AI wil not be free: ik las iets over dat je binnenkort voor ChatGPT moet betalen?
maar idd jullie gaan allemaal betalen steeds meer voor info die eigenlijk er allang al was, alleen AI kan het handiger vinden. dat is het.Do what you love, love what you do!![]()
Nou dan lost het probleem zichzelf op; denk maar niet dat puisterige pubers dik gaan lappen om fraude te kunnen plegen met hun werkstukken!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:08 schreef kree het volgende:
[..]
owh dat sowieso. eerst wereld dommer maken omdat iedereen daar dingen opzoekt. (weet al die info komt van mensen gewoon he die wel weten en op interent gezet hebben. t model kiest alleen eerst volgende logische woord en berekening. Niks slims aan is dat of zelf denkend.
maar idd jullie gaan allemaal betalen steeds meer voor info die eigenlijk er allang al was, alleen AI kan het handiger vinden. dat is het.![]()
![]()
neit zo zorgen voor mijn generatie. of mss eentje eerder later want die weten nog zelf dingen.
alle generaties nu? (tja zoek maar op AI). ernstig zorgen maak ik me daarover. naja gelukkig heb ik geen kinderen dus hoef me niet druk te maken over hun toekomst in deze fucked up wereld.
waar video niet meer echt is. en eigenlijk alles een fake wereld tis/
tis fakeDo what you love, love what you do!![]()
Hoop, geloof en liefde.
Laat de here tot u komen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
Insert Daffyquote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:12 schreef FreshFruit het volgende:
Hoop, geloof en liefde.
Laat de here tot u komen.![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:10 schreef kree het volgende:
neit zo zorgen voor mijn generatie. of mss eentje eerder later want die weten nog zelf dingen.
alle generaties nu? (tja zoek maar op AI). ernstig zorgen maak ik me daarover. naja gelukkig heb ik geen kinderen dus hoef me niet druk te maken over hun toekomst in deze fucked up wereld.
waar video niet meer echt is. en eigenlijk alles een fake wereld tis/
tis fake![]()
![]()
Yep! Opgeslagenquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:12 schreef FreshFruit het volgende:
Hoop, geloof en liefde.
Laat de here tot u komen.
Wel mooi klote dat het geloof de meeste oorlogen veroorzaakt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eens ja. en tja dat is het wel. of is het geloof of regeringen en leiders meer?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:19 schreef FreshFruit het volgende:
Wel mooi klote dat het geloof de meeste oorlogen veroorzaakt.
onder mom van geloof?Do what you love, love what you do!![]()
Wat overigens ook wel een leuke is, in Duitsland, is het Hexenpfad in Tecklenburgquote:voor als je gewoon eens weekendje weg wil. Niet heel lang, middelmatig tot zwaar, en bijzonder fraai ook.
Ik heb er één en ik ben er trots op
En ze geloven er nog zelf in ook.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:19 schreef FreshFruit het volgende:
Wel mooi klote dat het geloof de meeste oorlogen veroorzaakt.![]()
Geloof is een stok om op te leunen, niet om mee te slaan.. Maar das mijn meningquote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:19 schreef FreshFruit het volgende:
Wel mooi klote dat het geloof de meeste oorlogen veroorzaakt.
I know, you gonna want me..![]()
Helaas denken velen daar anders over, door de millennia heen.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:21 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Geloof is een stok om op te leunen, niet om mee te slaan.. Maar das mijn mening![]()
Mooie. Die hou ik er in.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:21 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Geloof is een stok om op te leunen, niet om mee te slaan.. Maar das mijn mening![]()
![]()
ik geloof helemaal niet in geweld en denk meeste christenen niet en net zo goed moslim of alle geloven?quote:
opgehitst door leiders die niet kunnen leiden enzo. dat is het meer. Die misbruiken het geloof. De essentie ervan doet het niet zo....
en jaja voor ik ga horen oude testament staat dit en dat. ik denk helemaal niet dat je die letterlijk moet nemen. net zoals ik niet geloof wereld in 7 dagen verhaal.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb ook een stokIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ga maar eens douchen en aankleden... .Ik heb er één en ik ben er trots op
Dat zeg je heel mooi.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:21 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Geloof is een stok om op te leunen, niet om mee te slaan.. Maar das mijn mening
Ik ben Rooms-Katholiek opgevoed en dit was wel een beetje de mantra bij ons thuis.quote:
(ondanks dat ik de kerk uitgepleurd ben omdat ik een vriendin had, wat dus echt scheef gaat op onze mantra maar ben hem wel aan blijven houden)I know, you gonna want me..![]()
In je broekje zeker ?quote:
Zeker wijze woorden.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:26 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]Uitspraak van mijn immer wijze Pappa
oke nu wel genoeg weer over christelijk enzo. iedereen moet er maar van denken wat ie wil.
moet zeggen die new world Son groove muzikaal wel. waardoor puntje voor op mij natuurlijk
Dat bepaal ik zelf wel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
owh he mag er ook gewoon over door gaan en vragen enzo. weet alleen niet of ik alles kan beantwoorden.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Even huilen moment.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Papaquote:
Don't follow me. I am lost too
.
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:30 schreef kree het volgende:
[..]
owh he mag er ook gewoon over door gaan en vragen enzo. weet alleen niet of ik alles kan beantwoorden.werd van deze niet zo emo, en goed weet niet of serieus. had wel een andere die mij brak enzo aantal jaar terug en moest ik wel om huilen.quote:
ook iedereen denken dat ik zelfmoord ging plegen enzo..... nu zat ik er aardig doorheen wel toen. Maargoed zo ver ook weer niet. naja. zal ik gewoon maar posten, boeit mij t eigenlijk. maar oke niet zo fan van belachelijk maken.Do what you love, love what you do!![]()
Ik sta naast je freon.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:31 schreef Bargehassus het volgende:
Afscheid genomen in 2001.
Het doet nog steeds pijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:31 schreef Bargehassus het volgende:
Het doet nog steeds pijn.![]()
Ff een hug voor Berg #NoHomoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Bekijk deze YouTube-video
Oja waardeer neit zo grappen hier over enzo gewoon omdat het liedje mij onwijs aandeed en nog soms trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
Dan mag ik deze vast ook posten.
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik koester mijn oude Pappaatje extra hard nu..quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:31 schreef Bargehassus het volgende:
Het doet nog steeds pijn.
Kan me niet indenken dat die ouwe motormuis er op een dag niet meer zal zijn (70 jaar nu)
Extra harde knuffeltjes voor jou, Bargie![]()
Alleen al dat nummer Papa geeft me vochtige oogjes
Ik verloor mijn ouders binnen een jaar. Eeerst mem en toen heit. Dat is best heftig en beide de 70 niet gehaald.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:35 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Ik koester mijn oude Pappaatje extra hard nu..
Kan me niet indenken dat die ouwe motormuis er op een dag niet meer zal zijn (70 jaar nu)
Extra harde knuffeltjes voor jou, Bargie
Deze DTS he![]()
![]()
![]()
![]()
Ook voor jou een hugquote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik verloor mijn ouders binnen een jaar. Eeerst mem en toen heit. Dat is best heftig en beide de 70 niet gehaald.![]()
En veel te jong
Knuffel voor jouquote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik verloor mijn ouders binnen een jaar. Eeerst mem en toen heit. Dat is best heftig en beide de 70 niet gehaald.![]()
![]()
Uhu, en dan een zeker iemand die loopt te zeiken over smilyes en bolk shit.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik verloor mijn ouders binnen een jaar. Eeerst mem en toen heit. Dat is best heftig en beide de 70 niet gehaald.Goffer..
* NymphomaniacPhantasy doet Fruitje even heel hard knuffelen
Mijn hartje, ouwe, wat doe je..I know, you gonna want me..![]()
Ik verloor een jaar terug mijn moeder na 2 jaar strijden tegen ongeneeslijke kanker. Nu de zorg om mijn dementerende vader. Dingen kunnen idd snel gaan in het leven..![]()
Hier nog geen twee jaar terug.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:31 schreef Bargehassus het volgende:
Het doet nog steeds pijn.Don't follow me. I am lost too
.
Wat een kudtzooi....quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik verloor mijn ouders binnen een jaar. Eeerst mem en toen heit. Dat is best heftig en beide de 70 niet gehaald.
Hou je taai...![]()
Lijkt alweer een eeuwigheid geleden.Don't follow me. I am lost too
.
Ook voor jou een brohugquote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:41 schreef StevenHyde het volgende:
Ik verloor een jaar terug mijn moeder na 2 jaar strijden tegen ongeneeslijke kanker. Nu de zorg om mijn dementerende vader. Dingen kunnen idd snel gaan in het leven..
En ook voor jou een brohugquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:41 schreef StevenHyde het volgende:
Ik verloor een jaar terug mijn moeder na 2 jaar strijden tegen ongeneeslijke kanker. Nu de zorg om mijn dementerende vader. Dingen kunnen idd snel gaan in het leven..*insert grouphug*quote:
De wereld draait door.Don't follow me. I am lost too
.
Het is heftig hoor wanneer ze het graf in gaan en je had nog zoveel willen praten, weten en knuffelen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
IEDEREEN EEN HUG![]()
![]()
![]()
![]()
Toen mijn oma overleed..quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:42 schreef FreshFruit het volgende:
Het is heftig hoor wanneer ze het graf in gaan en je had nog zoveel willen praten, weten en knuffelen.
Ik wilde een week daarvoor nog met haar gaan lunchen, maar ja, uitgesteld want ik was druk druk druk.
En een week later heb ik met mijn zussen de beslissing moeten nemen om de stekker, na waarschijnlijk een hersenbloeding, er uit te trekken
Je wordt wel weer ff met beide benen op de grond gezet als je dat b.v. leest van Speedy zijn vrouw![]()
Het kan opeens over zijn.Don't follow me. I am lost too
.
Ook alweer 17 jaar geleden, man3Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nou en kan best snappen dat daar verdriet over is. mijn pa werd 56 enzo he en met me ma alles oplossen met kinderen toen nog. en zaak en balblabla waar ik geen fucking reet van verstand had toen.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik verloor mijn ouders binnen een jaar. Eeerst mem en toen heit. Dat is best heftig en beide de 70 niet gehaald.
Nu is dat meer als 20 jaar terug. maarja deed me wel aardig wat en vond soms dat liedje wat ik net poste mss wel toepasselijk. want serieus en daar heb ik hier nooit zo veel over gepost. Maar ben het echt aantal keer zo onwijs zat geweest dat het meest makkelijke me nog leek gewoon niet meer leven.
naja gelukkig was er wel hulp die je ook weer moet zoeken en etc. dus snap je best fresh je bent niet de enige die ellende mee maakt. jij niet ik niet en denk heel veel hier die het nog niet eens zo zeggen.Do what you love, love what you do!![]()
Daarom gewoon genieten van elke dagquote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:44 schreef RedShoe het volgende:
Je wordt wel weer ff met beide benen op de grond gezet als je dat b.v. leest van Speedy zijn vrouw![]()
Het kan opeens over zijn.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mijn moeder werd 53. Ik was altijd bang om die leeftijd niet te halen.Don't follow me. I am lost too
.
Zo is datquote:
.
DadadaaaaDon't follow me. I am lost too
.
Daddy?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nee kree, ik ben ook niet de enige . Ik deel alleen mijn verdriet naar aanleiding van het nummer. Snap je dat ? Of gaat hetr weer over jou ?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:44 schreef kree het volgende:
[..]
nou en kan best snappen dat daar verdriet over is. mijn pa werd 56 enzo he en met me ma alles oplossen met kinderen toen nog. en zaak en balblabla waar ik geen fucking reet van verstand had toen.
Nu is dat meer als 20 jaar terug. maarja deed me wel aardig wat en vond soms dat liedje wat ik net poste mss wel toepasselijk. want serieus en daar heb ik hier nooit zo veel over gepost. Maar ben het echt aantal keer zo onwijs zat geweest dat het meest makkelijke me nog leek gewoon niet meer leven.
naja gelukkig was er wel hulp die je ook weer moet zoeken en etc. dus snap je best fresh je bent niet de enige die ellende mee maakt. jij niet ik niet en denk heel veel hier die het nog niet eens zo zeggen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zit ik me gvd weer druk te maken.
nee ik snap je helemaal. en zo heb ik ook dat nr bv.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee kree, ik ben ook niet de enige . Ik deel alleen mijn verdriet naar aanleiding van het nummer. Snap je dat ? Of gaat hetr weer over jou ?Do what you love, love what you do!![]()
quote:
Fijn en hopelijk geen daddy issues. Keep it goingquote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:50 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Ik heb al een daddy, because I am a good girl..![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:50 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Ik heb al een daddy, because I am a good girl..
Vrouwen met daddy-issues
Nope, maar daddy issues zijn negen van de tien keer niet de grondslag van D/s.. Just saying..quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Fijn en hopelijk geen daddy issues. Keep it going
Doe anders ff normaal, jullie hebben het over hetzelfde, verlies.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee kree, ik ben ook niet de enige . Ik deel alleen mijn verdriet naar aanleiding van het nummer. Snap je dat ? Of gaat hetr weer over jou ?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
oke ff afgezien van alles want het is ook geen R&p topic maar wilde toch ff zeggen.
en ja fresh ik snap je best wel. maarja hier in dit topic gaat het ook gewoon niet erover
maarja wilde dart ff posten en van mijn part vervang je U door iets wat jouw helpt of weet ik veel. mss als je het dan zo ziet snappen we elkaar beetje.
mij heeft het geholpen. niet het blinde vertrouwen. maar wel dat er mensen zijn die je willen en kunnen helpen. lokaal is zoeken ernaar soms lastig.Do what you love, love what you do!![]()
ei koken, koffie drinken, croissantje bakken, croissant met ei eten, afwassen en dan naar de apotheek om medicatie op te halen.Ik heb er één en ik ben er trots op
wat lastig is en blijft. en goed ieder moet op zijn eigen manier dat doen of verwerken.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe anders ff normaal, jullie hebben het over hetzelfde, verlies.Do what you love, love what you do!![]()
oke kreeg ook ff traantjes en lieg ik niet. ik weet dat het lastig is. zelfs nu nog voor mij.
maar oke denk genoeg erover.Do what you love, love what you do!![]()
Zoveelquote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:57 schreef Bargehassus het volgende:
............................................
.
D/s is dat hetzelfde als die andere term?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:54 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Nope, maar daddy issues zijn negen van de tien keer niet de grondslag van D/s.. Just saying..Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Met lg zegmaarIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Inderdaad, iedereen doet dat op zijn eigen manier en muziek vind ik dan ook fijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:57 schreef kree het volgende:
[..]
wat lastig is en blijft. en goed ieder moet op zijn eigen manier dat doen of verwerken.
Ik werd wees toen ik 36 was en 10 jaar geleden is mijn zus overleden aan kanker, dus heb mijn portie ook wel gehad.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Nope, DD/lg is iets heel anders.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:58 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
D/s is dat hetzelfde als die andere term?
Ondertussen maar even 2 crackers met oude kaas en avocado nuttigen
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ah, ik had een ex die daar fan van wasquote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:59 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Nope, DD/lg is iets heel anders.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zit ik opeens in 40+“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat een vriendelijkheidquote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey kijk, wat leuk, speciaaltje krijgt hulp. Wat leuk , je weet niet eens waar het over gaat.
Ja sorry Dees, niet tegen jou maar dat stadium ben ik ruim voorbij.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben niet zo thuis in die termenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ja dat is toch tragisch enzo. en oke want voor iedereen hier denkt je moet maar christelijk zijn en helpt.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, iedereen doet dat op zijn eigen manier en muziek vind ik dan ook fijn.
Ik werd wees toen ik 36 was en 10 jaar geleden is mijn zus overleden aan kanker, dus heb mijn portie ook wel gehad.
Dat is het niet, maar heb soms best veel gehad aan die liedjes. en oke voor anderen is dat mss wel heel anders. maar de hele essentie zegt beetje t zelfde denk.
En dat is je alleen voelen en niet weten wat je moet doen.
hDo what you love, love what you do!![]()
Het leven is te kort om vijandig te doen.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja sorry Dees, niet tegen jou maar dat stadium ben ik ruim voorbij.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
naja helemaal emo erover dit, want het haalt ook voor mij wel gedachten over die ik dik weg gestopt had onderhand. enne weet onderhand dat ook niet goed. maarja toen niet he.Do what you love, love what you do!![]()
Lees even terug, ik heb de hele nacht, en dan ook de hele nacht engelengeduld gehad.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het leven is te kort om vijandig te doen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze quote ik even voor het nageslachtquote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het leven is te kort om vijandig te doen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:54 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Nope, maar daddy issues zijn negen van de tien keer niet de grondslag van D/s.. Just saying..![]()
![]()
Je bent echt te goed voor deze wereld, maar heb jij geen scroll op je muis?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lees even terug, ik heb de hele nacht, en dan ook de hele nacht engelengeduld gehad.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ik ben het helemaal kwijtquote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:59 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Nope, DD/lg is iets heel anders.![]()
Ik vind hem minstens een tegeltje waardquote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:07 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Deze quote ik even voor het nageslacht
ThuisBlubWerewolf
Dit is DTS, wanneer iemand iets post en je wil een punt zal je moeten posten.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent echt te goed voor deze wereld, maar heb jij geen scroll op je muis?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zoals deze postIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Momentje.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind hem minstens een tegeltje waard“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik denk dat ik er minstens 2 hebquote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is DTS, wanneer iemand iets post en je wil een punt zal je moeten posten.
Ik heb zojuist een bruine punt gezetIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
In dit specifieke geval was het niet verkeerd bedoeld. Het komt vaak erg ongelukkig over, maar dit keer was het zo te zien wel anders bedoeld.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja sorry Dees, niet tegen jou maar dat stadium ben ik ruim voorbij.
Chillax!![]()
![]()
Hey Deisyy lang niet gezien.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:00 schreef Deisyy het volgende:
Ondertussen maar even 2 crackers met oude kaas en avocado nuttigen
Ik heb net twee beschuiten met aardbeitjes op
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heel veel to go to the top!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zijn er 3![]()
Wie doet de punten hier nu?![]()
Hi Dot, waren ze lekker zoet?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Deisyy lang niet gezien.
Ik heb net twee beschuiten met aardbeitjes opIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ja dit keer wel en sappig . Dat zie je niet vaak meerquote:
Ik hoef ze binnen kort niet meer te kopen ik heb een lading aardbeien aan mijn plantjes zittenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oke nou genoeg emo hebben we gedaan en hoewel gemeend van mij. Nu dan maar eens verder kijken op docu HBO playboy mates murderDo what you love, love what you do!![]()
Dont cryquote:
Is dit een hint?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hey Amy
Ik had ze vorige week en vond ze niet echt lekker, hard ook.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dit keer wel en sappig . Dat zie je niet vaak meer
Ik hoef ze binnen kort niet meer te kopen ik heb een lading aardbeien aan mijn plantjes zitten
Laat de zon maar lekker schijnen op je plantjes, worden ze lekker zoet van.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Deze man spreekt hier waarheden als een koe uitquote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:20 schreef ToT het volgende:
idd genoeg emo gedaan; gewoon weer bolken wie eine muttibumser!
is oke hoor, maargoed soms mag er denk beetje zoiets tussendoor wel ook. althans denk ik.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:20 schreef ToT het volgende:
idd genoeg emo gedaan; gewoon weer bolken wie eine muttibumser!Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent echt te goed voor deze wereld, maar heb jij geen scroll op je muis?Dat dus, als iemand iets post wat je niet leuk vind gewoon scrollen of blokkeren
Hou jij van aardbeien?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:21 schreef kree het volgende:
[..]
is oke hoor, maargoed soms mag er denk beetje zoiets tussendoor wel ook. althans denk ik.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Hey Stevenquote:
Hello Amyquote:
Ik heb liever aardbeien dan aambeienIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
lol. nou had hele lekkere op op vakantie, maar oke moet eerlijk zeggen ben niet goed in fruit eten normaal hierzo enzo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Uit ervaring weet ik dat dit niet altijd opgaatquote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]Dat dus, als iemand iets post wat je niet leuk vind gewoon scrollen of blokkeren
Ik ruik altijd aan als ik aardbeien koop en als ik die gele stukken zie neem ik ze al niet eens meer meequote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had ze vorige week en vond ze niet echt lekker, hard ook.
Laat de zon maar lekker schijnen op je plantjes, worden ze lekker zoet van.
Maar deze waren echt mooi rood en zacht en sappig. Lang niet zo lekkere aardbei gehad. Bij de lidl gehaald gisterenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met FOK!?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:21 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Nee, ja, er gaat hier echt iets niet goed met FOK!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
nou ik op markt in macedonie dus. waar dus een shitload van die kraampjes zijn met alles wat je kunt bedenken.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ruik altijd aan als ik aardbeien koop en als ik die gele stukken zie neem ik ze al niet eens meer mee
Maar deze waren echt mooi rood en zacht en sappig. Lang niet zo lekkere aardbei gehad. Bij de lidl gehaald gisteren
Gratis laten ze wel ff proeven ook want is normaal daar. hou van die balkan landen. veel beter als hier
Met slagroom is ook lekkerquote:
Geef ik de kleinkinderen wel eens, een beschuitje met aardbeien en een toefje slagroom
Beschuitje met aambeien zou ik oook niet eten hoorquote:
Ik zag dat jij bij Ohrid wasquote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:22 schreef kree het volgende:
[..]
lol. nou had hele lekkere op op vakantie, maar oke moet eerlijk zeggen ben niet goed in fruit eten normaal hierzo enzo.
Daar ben ik een paar jaar geleden geweest, ook naar Skopje geweest en St. Naum, mooi avontuur meegemaakt daar
En ja hoor, de cirkel is weer rondIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb wel eens er aan gedacht ook een Sperti aambeienbolk te gaan maken idd!quote:Dat onderwerp is hier wel eens vaker voorbij gekomen.
![]()
vertel vertel. wij rondje gedaan in een week. dus ook alles langs, maar beter in TRV topic denk.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag dat jij bij Ohrid was
Daar ben ik een paar jaar geleden geweest, ook naar Skopje geweest en St. Naum, mooi avontuur meegemaakt daarDo what you love, love what you do!![]()
Lekker is dat he.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:26 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik op markt in macedonie dus. waar dus een shitload van die kraampjes zijn met alles wat je kunt bedenken.
Gratis laten ze wel ff proeven ook want is normaal daar. hou van die balkan landen. veel beter als hier
Mijn vriendin nam wel een sinaasappels mee uit Marokko. Zoveel meer smaak en sap dan hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In Ur anus.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb wel eens er aan gedacht ook een Sperti aambeienbolk te gaan maken idd!Dat onderwerp is hier wel eens vaker voorbij gekomen.
Ik probeer door de gaatjes te ruiken ja, en neem ze alleen als ze allemaal rood zijn , misschien dit weekend even naar Laidl.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ruik altijd aan als ik aardbeien koop en als ik die gele stukken zie neem ik ze al niet eens meer mee
Maar deze waren echt mooi rood en zacht en sappig. Lang niet zo lekkere aardbei gehad. Bij de lidl gehaald gisterenIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Wij kweken aardbeitjesWerewolf
quote:![]()
Ook zo ineens uit het niets, ik hou ervanIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Das een gebakjequote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met slagroom is ook lekker
Geef ik de kleinkinderen wel eens, een beschuitje met aardbeien en een toefje slagroom
ja zeker en tomaten en alles eigenlijk ook, gewoon niet op water cultuur en onder groei lampen. maar in de natuur. ff kijken. zal ik nog foto doen, ach waarom ook niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker is dat he.
Mijn vriendin nam wel een sinaasappels mee uit Marokko. Zoveel meer smaak en sap dan hier
rest wel wil ik beetje maar in TRV houden erover. maar voor het idee.
Welnee, hier mogen we het toch over van alles hebben?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:27 schreef kree het volgende:
[..]
vertel vertel. wij rondje gedaan in een week. dus ook alles langs, maar beter in TRV topic denk.quote:Op donderdag 20 september 2018 18:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was op vakantie in Macedonië en het leek mijn dochter leuk om, tijdens een uitstapje naar een klooster, de grens over te lopen naar Albanië, want dat leverde weer een stempel in haar paspoort op.
Wij dus lopen, bloedheet, achter de auto's in de rij voor de grensovergang, spannend, spannend, maar wel een stempel. Na een half uurtje weer terug en toen bleek het hek wat op de heenweg open stond dicht te zijn, maar alleen door dat hek konden we bij het haventje gekomen waar de boot lag die ons terug bracht. Dat werd klimmen over een 2 meter hoog hek![]()
En we kregen nog een appeltje onderweg van een aardige meneer die al 8 uur aan het lopen wasIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
1234Werewolf
Hij heeft best een goede auto.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zeker doen, hoop dat je net zulke lekkere pakt als ik hadquote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik probeer door de gaatjes te ruiken ja, en neem ze alleen als ze allemaal rood zijn , misschien dit weekend even naar Laidl.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook heb er heel wat, er zijn er nu wat aan het rood wordenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat raar bij aardbeien.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat smaakt ook veel lekkerder. Hier moet alles snel snel en daardoor verdwijnt echt de smaakquote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:32 schreef kree het volgende:
[..]
ja zeker en tomaten en alles eigenlijk ook, gewoon niet op water cultuur en onder groei lampen. maar in de natuur. ff kijken. zal ik nog foto doen, ach waarom ook niet.
rest wel wil ik beetje maar in TRV houden erover. maar voor het idee.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
lol ik weet precies wat je bedoelt. nu en is randje meer van Ohrid. had daar nog leuk de pauw op de foto gezet in klooster. vast ook gezien denk. verder heeeeeeeeeel toeristisch en allemaal met bootjes naar de "Springs". oke je kunt klein stukje rijden en was eigenlijk niemand en kom je aan de andere kant ervan uit. en te lopen.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welnee, hier mogen we het toch over van alles hebben?
[..]
Ook via de verlaten zeg maar sovjet camping ofzo die er nog vervallen bij staat op dit moment.
maar dat is idd net aan de grens.
Hoeveel topics moet ik teruglezen om de grap te snappen?quote:
Een Modusje die volgende week weer een grote beurt + APK nodig heeft. Vol me deuken en krassen en de verf bladdert er flink van af, maar hij rijdt nog prima en de kilometerstand is laag.quote:![]()
Lol, je zou maar een kort strak rokje aan hebbenquote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welnee, hier mogen we het toch over van alles hebben?
[..]
Nee ik bedoel dat het ook een (oud) gebakje is!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoeveel topics moet ik teruglezen om de grap te snappen?![]()
![]()
Ja mijn moeder deed dat vroeger wel eens op zaterdagavond ipv een gebakjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga maar niet teruglezen. Dees. Ik nen echt gesloopt. en kapot.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoeveel topics moet ik teruglezen om de grap te snappen?
[ Bericht 6% gewijzigd door Dotteke op 05-06-2026 12:55:40 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Prachtige fotoquote:
Over die camping moesten we inderdaadquote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:36 schreef kree het volgende:
[..]
lol ik weet precies wat je bedoelt. nu en is randje meer van Ohrid. had daar nog leuk de pauw op de foto gezet in klooster. vast ook gezien denk. verder heeeeeeeeeel toeristisch en allemaal met bootjes naar de "Springs". oke je kunt klein stukje rijden en was eigenlijk niemand en kom je aan de andere kant ervan uit. en te lopen.
Ook via de verlaten zeg maar sovjet camping ofzo die er nog vervallen bij staat op dit moment.
maar dat is idd net aan de grens.
[ link | afbeelding ]![]()
Damn .quote:![]()
![]()
![]()
En toch hou ik van je.
Ff poepenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Die sleurhutten zijn lang niet meer gesleurd!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over die camping moesten we inderdaad![]()
[ afbeelding ]![]()
lol ik nog helemaal ff fluiten enzo dat ie ze veren op deed.
maargoed lol deed ie niet, tis aardig plaatje geworden zo eigenlijk wel.
oke ik vind het leuk en ook ff aan @Deisyy om hier trouwens over te praten en mij boeit het niet. maarja is altijd een topic handig voor wie later er heen gaat of weet ik veel. Dit hier is 10 topics verder over 2 dagen dus vandaar
ben wel benieuwd wat je daar meer gedaan hebt en ook naar anderen en mss nog tips voor wie er heen willen. maar beter in TRv toch denk.Do what you love, love what you do!![]()
Ff bolkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
haha grappig nou in die jaren niet veel veranderd dusquote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over die camping moesten we inderdaad![]()
[ afbeelding ]
Bolk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet kort en strak, maar ook niet echt handigquote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lol, je zou maar een kort strak rokje aan hebben![]()
Oude slagroom ook?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat het ook een (oud) gebakje is!Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Sour cream“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heel inventief.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mijn moeder deed dat vroeger wel eens op zaterdagavond ipv een gebakjeIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
TRV linkje even van mij. was begonnen aan verhaal al even deze week, maar nog niet alles verteld ook
LOL
kree in TRV / Terug naar de Balkan (Noord-Macedonië)Do what you love, love what you do!![]()
Pauwen zijn mijn lievelingsquote:![]()
Ik heb in mijn woonkamer daarom ook pauwenbehang op een muur.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Gelukkig dat er geen wind wasquote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet kort en strak, maar ook niet echt handig![]()
[ afbeelding ]
nice moet zeggen ze zijn idd wel fotogeniek. zelfs ik kon er een goeie foto van nemen.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pauwen zijn mijn lievelings![]()
Ik heb in mijn woonkamer daarom ook pauwenbehang op een muur.
Wacht check ff ander topic in TRV want had ;leuk kerkje wat bij die Springs was die te bereiken waren met bootjes vanuit klooster dus voor dikke betalen. of naja , maar je kon er heen lopen dus langs die camping en stukje verderop
tis zo grappig dat jij daar zo lang geleden was en eigenlijk is dat dus nog [precies hetzelfde. vervallen dus.Do what you love, love what you do!![]()
ONZ / [Paint] Namen van celebs/bands iets te letterlijk opvatten.
Hier zat nog ergens een Jeroen Pauw tussen geloof ik, maar zo veel paintjes zijn al weer verdwenen...![]()
Je een gezin van 6 dan is het een dure hobby om gebak te kopenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoeveel topics moet ik teruglezen om de grap te snappen?Waarvan? Van het bolken of liken?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga maar niet teruglezen. Dees. Ik nen echt gesloopt. en kapot.
[ Bericht 15% gewijzigd door Dotteke op 05-06-2026 12:58:05 ]Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
KWOOTVERKLOOTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik vind het ook leuk dat jij er geweest bent, het is niet zo heel gangbaar eigenlijk. Maar ik vond het helemaal grappig toen ik de caravans zagquote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:42 schreef kree het volgende:
lol ik nog helemaal ff fluiten enzo dat ie ze veren op deed.
maargoed lol deed ie niet, tis aardig plaatje geworden zo eigenlijk wel.
oke ik vind het leuk en ook ff aan @:Deisyy om hier trouwens over te praten en mij boeit het niet. maarja is altijd een topic handig voor wie later er heen gaat of weet ik veel. Dit hier is 10 topics verder over 2 dagen dus vandaar
ben wel benieuwd wat je daar meer gedaan hebt en ook naar anderen en mss nog tips voor wie er heen willen. maar beter in TRv toch denk.
Ik kom vanavond wel even naar je topic in TRV.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
DeizieBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pauwen zijn mijn lievelings![]()
Ik heb in mijn woonkamer daarom ook pauwenbehang op een muur.
Ik was er in 2018, maar dat is inderdaad grappig om te zien, want toen waren die caravans al niet veel meer.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:49 schreef kree het volgende:
[..]
nice moet zeggen ze zijn idd wel fotogeniek. zelfs ik kon er een goeie foto van nemen.
Wacht check ff ander topic in TRV want had ;leuk kerkje wat bij die Springs was die te bereiken waren met bootjes vanuit klooster dus voor dikke betalen. of naja , maar je kon er heen lopen dus langs die camping en stukje verderop
tis zo grappig dat jij daar zo lang geleden was en eigenlijk is dat dus nog [precies hetzelfde. vervallen dus.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Deesbolk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik probeer het nog te fixen, maar ik moet er gewoon afblijvenquote:
Deze man bolktquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kree valt nogal op niet slimme meiden.Zou een match kunnen zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik probeer het nog te fixen, maar ik moet er gewoon afblijven“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
SowIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik wil hem zo graag inkoppenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
De mijne is net anders, ik heb allemaal pauwenveren erop.quote:Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
doe is niet zo lullig joh, je weet dat ik dat zo nooit bedoelde, dus probeer nou niet de smart - ass hier te zijn he.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kree valt nogal op niet slimme meiden.Zou een match kunnen zijn.
Denk dat hij met simpel bedoeld een dame wil met niet te veel poespas. Dus niet een domme zoals jij dat invultquote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kree valt nogal op niet slimme meiden.Zou een match kunnen zijn.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Zegt de man die de hele nacht in DTS post en dan 's ochtends gaat janken dat hij zo moe is, wie is dan de sneuneusquote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kree valt nogal op niet slimme meiden.Zou een match kunnen zijn.
![]()
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: