SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woonkamerspelletjeskoffiewijnkamerplantkaraokeverkapteverjaardagvan-Miauw-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Ik zou dat serieus 3x per week kunnen eten. Of varianten erop. Heerlijk!quote:
Dat ook, maar dit was een trein...quote:Op donderdag 20 september 2018 11:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je kan er nog zo goed op hameren en zelf goed opletten, je bent altijd afhankelijk van andere weggebruikers.
Ja heerlijk! Humusquote:Op donderdag 20 september 2018 11:19 schreef Voxs het volgende:
Ha
[..]
Ik zou dat serieus 3x per week kunnen eten. Of varianten erop. Heerlijk!
En een op hol geslagen elektrische grote bakfiets. Kan niemand dus wat aan doenquote:Op donderdag 20 september 2018 11:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ook, maar dit was een trein...
Yeps, en flink wat tomaat, en wat uien.quote:
Idem!quote:Op donderdag 20 september 2018 11:19 schreef Voxs het volgende:
Ha
[..]
Ik zou dat serieus 3x per week kunnen eten. Of varianten erop. Heerlijk!
Daar gaan we weer...quote:Op donderdag 20 september 2018 11:20 schreef Molo het volgende:
[..]
En een op hol geslagen elektrische grote bakfiets. Kan niemand dus wat aan doen
Jaquote:Op donderdag 20 september 2018 11:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ook, maar dit was een trein...
Ja! Helaas niet meer in huis.quote:Op donderdag 20 september 2018 11:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Idem!![]()
Beetje harissa erbij, hmmmm
Wat beweerde je dan wel? Want dat heeft toch niks met dit ongeluk te maken wat je zei?quote:Op donderdag 20 september 2018 11:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar gaan we weer...
Dat beweer ik toch ook nergens.
quote:Op donderdag 20 september 2018 11:22 schreef Molo het volgende:
Plaatje in OP![]()
Doet me aan bad taxidermy denken![]()
haha ja, dat is al een oudje, blijft mooiquote:
Bij die eerste gaat ie achterlangs.quote:
Ik kan hier een uur naar kijken vrees ikquote:
wat mis ik…..quote:Op donderdag 20 september 2018 11:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kan hier een uur naar kijken vrees ik
Ik beweer niks, ik zei dat het een ongeluk is waarbij een trein betrokken is geraakt.quote:Op donderdag 20 september 2018 11:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat beweerde je dan wel? Want dat heeft toch niks met dit ongeluk te maken wat je zei?
Ik denk dat het meer een overdenking was, dat je geluk hebt dat je dat nooit is overkomen, dat je je kinderen hopelijk goed hebt opgevoed etc. De een denkt enkel: wat erg, de ander gaat zich afvragen hoe dingen voorkomen kunnen worden in het algemeen etc.quote:Op donderdag 20 september 2018 11:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat beweerde je dan wel? Want dat heeft toch niks met dit ongeluk te maken wat je zei?
dikke mindfuck welquote:
Ja gaaf he!quote:Op donderdag 20 september 2018 11:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij die eerste gaat ie achterlangs.
Herkenbaarquote:Op donderdag 20 september 2018 11:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kan hier een uur naar kijken vrees ik
Jullie maken er van alles van.quote:Op donderdag 20 september 2018 11:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer een overdenking was, dat je geluk hebt dat je dat nooit is overkomen, dat je je kinderen hopelijk goed hebt opgevoed etc. De een denkt enkel: wat erg, de ander gaat zich afvragen hoe dingen voorkomen kunnen worden in het algemeen etc.
oke!quote:Op donderdag 20 september 2018 11:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jullie maken er van alles van.
Ik zei alleen dat het een ongeluk met een trein was.
wat ik me kan herinneren was die blauwquote:Op donderdag 20 september 2018 11:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Was de jurk wit met goud of blauw met zwart?
Deze ken ik niet.quote:Op donderdag 20 september 2018 11:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moest meteen aan deze denken.
Ik zag ‘m eerst wit met goud en snapte al die commentaren onder de foto nietquote:
Van René Magritte, daar hou ik van, altijd verrassend.quote:Op donderdag 20 september 2018 11:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Deze ken ik niet.
Tof gemaakt wel!
Yemmyquote:Op donderdag 20 september 2018 11:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat ik me kan herinneren was die blauw
yanny of laurel
Ik ook nietquote:Op donderdag 20 september 2018 11:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zag ‘m eerst wit met goud en snapte al die commentaren onder de foto niet
Ik begin er nu net mee.quote:Op donderdag 20 september 2018 11:05 schreef -Miauw- het volgende:
Ontbijten zou een goed idee geweest zijn
ik heb echt alleen laurel gehoordquote:Op donderdag 20 september 2018 11:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
YemmyEn later op de avond hoorde ik Laurel.
Je zei dat het verkeer genadeloos is.quote:Op donderdag 20 september 2018 11:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jullie maken er van alles van.
Ik zei alleen dat het een ongeluk met een trein was.
Eerst achter de streep langs en dan ervoor. Mooi gedaanquote:Op donderdag 20 september 2018 11:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
wat mis ik…..
Je ziet een rennende vos?
Het slaat gewoon op het verkeer in het algemeen, laat het los.quote:Op donderdag 20 september 2018 11:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Je zei dat het verkeer genadeloos is.
En vervolgens dit:
GC / [KSC #10343] Vegavlees, sojammer dat
Dat heeft toch werkelijk niets met dit ongeluk te maken of ben ik nou gek?
Oja, makes sense!quote:Op donderdag 20 september 2018 11:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Van René Magritte, daar hou ik van, altijd verrassend.
quote:Op donderdag 20 september 2018 11:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het slaat gewoon op het verkeer in het algemeen, laat het los.
Ja!quote:Op donderdag 20 september 2018 11:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ook nietGrappig hoe waarneming zo verschillend kan zijn.
Echt? Wacht ik zoek de link waarin je kunt schuiven met toonhoogtes.quote:Op donderdag 20 september 2018 11:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb echt alleen laurel gehoord
oke ben benieuwdquote:Op donderdag 20 september 2018 11:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Echt? Wacht ik zoek de link waarin je kunt schuiven met toonhoogtes.
Was van The New York Post dacht ikquote:Op donderdag 20 september 2018 11:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Echt? Wacht ik zoek de link waarin je kunt schuiven met toonhoogtes.
whuu aparte shizzlequote:Op donderdag 20 september 2018 11:39 schreef Molo het volgende:
Times, ook best
https://www.nytimes.com/i(...)y-laurel-debate.html
Thanks!quote:Op donderdag 20 september 2018 11:39 schreef Molo het volgende:
Times, ook best
https://www.nytimes.com/i(...)y-laurel-debate.html
ja nu wel jaquote:
Esscherquote:Op donderdag 20 september 2018 11:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb een boek, dat heet 'waarneming en werkelijkheid', daar staan allerlei van dat soort kunstwerken in, ook van Escher en Dali.
Heel interessant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op donderdag 20 september 2018 11:47 schreef Koen66 het volgende:
Dit is ook een aparte illusie, irl schelen ze misschien 5 cmcoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Ben ik ook al geweest jaquote:Op donderdag 20 september 2018 11:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moet nog maar bij de kapper nu.
Dit is ook een aparte illusie, irl schelen ze misschien 5 cmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Groothoek?quote:Op donderdag 20 september 2018 11:51 schreef Arch-Indar het volgende:
Als we het toch over illusies hebben.
Vanuit welke hoek lijkt alles ook alweer groter dan het in werkelijkheid is?
rechts die staat verder weg en een stuk lager, maar door interieur en lijnen zie je dat nauwelijksquote:
Dit is ook een aparte illusie, irl schelen ze misschien 5 cmTof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella
Bijna weekendquote:
Evian?quote:Op donderdag 20 september 2018 12:24 schreef Giertje het volgende:
es bedenken wat voor mooie fles drank ik vanavond ga nuttigen
neuhquote:
Pehehehe.quote:Op donderdag 20 september 2018 12:56 schreef marcb1974 het volgende:
Of deze
Echt, vernieuwing is goed
https://www.hln.be/ihln/m(...)-verbazend~a5767aa9/
Hier ook, heftig.quote:Op donderdag 20 september 2018 13:22 schreef marcb1974 het volgende:
Wow, net naar de persconferentie zitten kijken nav het ongeluk in Oss
heb het niet gezienquote:Op donderdag 20 september 2018 13:22 schreef marcb1974 het volgende:
Wow, net naar de persconferentie zitten kijken nav het ongeluk in Oss
wowquote:Op donderdag 20 september 2018 13:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Meerdere kinderen uit één gezin.
quote:
Wat een drama, drie stuks.quote:De politie bevestigt dat onder de vier slachtoffers van het bakfietsdrama in Oss drie kinderen uit één gezin komen.
quote:Op donderdag 20 september 2018 13:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Meerdere kinderen uit één gezin.
En de leidster/bestuurster schijnt vlak ervoor om hulp gegild te hebben omdat ze niet kon stoppen. (niet uit de persco maar uit meerdere ooggetuigen verslagen).quote:
Nou ja, ik ben geen deskundige, maar dat zei ik vanmorgen dus ook al.quote:,, Overwegen blijven in het algemeen levensgevaarlijk", zei topman Pier Eringa van ProRail vanmiddag op een persconferentie over het ongeval in Oss.
En dat is fout omdat?quote:Op donderdag 20 september 2018 13:54 schreef Koen66 het volgende:
ProRail zal wel weer roepen dat ze alle overwegen weg willen hebben
Het is nieuws dus moet het gemeld worden schijnt de trend te zijn tegenwoordig.quote:Op donderdag 20 september 2018 14:19 schreef -Miauw- het volgende:
Wat me bij zulke zaken altijd verbaasd is dat sommige mensen altijd iedere kruimel willen weten, bijna sensatiebelust![]()
Voegt het voor ons iets toe dat ze om hulp heeft geschreeuwd? Het is sowieso afschuwelijk.
Lekker wentelen in gruwelijke details.quote:Op donderdag 20 september 2018 14:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is nieuws dus moet het gemeld worden schijnt de trend te zijn tegenwoordig.
Zeker zulke bakfietsen ja 😬quote:Op donderdag 20 september 2018 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Als het inderdaad de remmen waren, ben ik meer voor strengere controle op "fietsen". Eigenlijk. Auto's moeten aan bepaalde eisen voldoen, dus wat mij betreft (elektrische) fietsen ook.
Het blijft even gruwelijk, met of zonder dit soort detailsquote:Op donderdag 20 september 2018 14:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Lekker wentelen in gruwelijke details.
Ja inderdaadquote:Op donderdag 20 september 2018 14:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het blijft even gruwelijk, met of zonder dit soort details
Ik weet niet of dat echt het punt was. Of het een menselijke fout was, roekeloos gedrag of een technische storing vind ik wel begrijpelijk dat mensen dat willen weten/zich afvragenquote:Op donderdag 20 september 2018 14:19 schreef -Miauw- het volgende:
Wat me bij zulke zaken altijd verbaasd is dat sommige mensen altijd iedere kruimel willen weten, bijna sensatiebelust![]()
Voegt het voor ons iets toe dat ze om hulp heeft geschreeuwd? Het is sowieso afschuwelijk.
Ja dat snap ik, lijkt me ook belangrijk om te weten.quote:Op donderdag 20 september 2018 14:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat echt het punt was. Of het een menselijke fout was, roekeloos gedrag of een technische storing vind ik wel begrijpelijk dat mensen dat willen weten/zich afvragen
Naja, dat om hulp schreeuwen dat genoemd werd, lijkt me daarvoor niet relevant. Het enige wat daaruit blijkt, is dat het geen geplande actie was.quote:Op donderdag 20 september 2018 14:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat echt het punt was. Of het een menselijke fout was, roekeloos gedrag of een technische storing vind ik wel begrijpelijk dat mensen dat willen weten/zich afvragen
Dit ja.quote:Op donderdag 20 september 2018 14:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, dat om hulp schreeuwen dat genoemd werd, lijkt me daarvoor niet relevant. Het enige wat daaruit blijkt, is dat het geen geplande actie was.Of het een inschattingsfout of een storing was, beantwoord je daar niet mee.
Nogal ja. Kijk eens in andere topics hier. Daar waren ze al volop bezig met de vraag of het geen zelfmoord was.quote:Op donderdag 20 september 2018 14:19 schreef -Miauw- het volgende:
Dat is vanuit de journalistiek ook anders te verwoorden hè. ‘ Uit eerste onderzoek blijkt dat er geen sprake is van zelfmoord.’quote:Op donderdag 20 september 2018 15:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nogal ja. Kijk eens in andere topics hier. Daar waren ze al volop bezig met de vraag of het geen zelfmoord was.
Als je dat al niet doet kan je het zomaar zwaar krijgenquote:Op donderdag 20 september 2018 15:19 schreef Voxs het volgende:
Volgens mij is het meer het details willen weten om voor je zelf een beeld te krijgen hoé zoiets mogelijk was. Ik vind dat wel begrijpelijk.
Kijken of het te voorkomen was---> geruststelling voor eigen idee, anders moeten accepteren dat het leven idd willekeurig voorbij kan zijn.
Jaquote:Op donderdag 20 september 2018 15:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je dat al niet doet kan je het zomaar zwaar krijgen
Theekan, koffiekan.quote:
een van mijn favoriete activiteitenquote:Op donderdag 20 september 2018 16:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Theekan, koffiekan.
Ik ben nieuwe sportschoenen aan het uitzoeken
quote:Op donderdag 20 september 2018 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een van mijn favoriete activiteiten
wat gaat het worden?
welke sport?quote:Op donderdag 20 september 2018 16:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Ben nét begonnen met de zoektocht.
Krachttraining en cardio.quote:
Wat???quote:Op donderdag 20 september 2018 16:03 schreef G-Pier het volgende:
Als ik dat zo zie heb ik ineens geen zin meer in een Tupperware Party. Alsof het een sekte is.
ik wil ook nieuwe hardloopschoenen.quote:Op donderdag 20 september 2018 16:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Krachttraining en cardio.
Maar heb al gezien dat hardloopschoenen leuker zijn #oppervlakkig
Jij hebt net nieuwe, toch?quote:Op donderdag 20 september 2018 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil ook nieuwe hardloopschoenen.
Kun je trouwens twee paar schoenen naast elkaar dragen, figuurlijk dan hè?quote:Op donderdag 20 september 2018 16:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
9-10 maanden geloof ik. maar ze zijn nog niet aan vervanging toe.
ja, dat moet kunnen.quote:Op donderdag 20 september 2018 16:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kun je trouwens twee paar schoenen naast elkaar dragen, figuurlijk dan hè?
Welk merk heb jij?quote:Op donderdag 20 september 2018 16:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
9-10 maanden geloof ik. maar ze zijn nog niet aan vervanging toe.
quote:
Heb je loose steunzolen? Dan is het wel een gedoequote:Op donderdag 20 september 2018 16:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kun je trouwens twee paar schoenen naast elkaar dragen, figuurlijk dan hè?
Oh? Ik zou juist denken dat dat makkelijker is omdat je de boel kan omzetten.quote:Op donderdag 20 september 2018 16:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heb je loose steunzolen? Dan is het wel een gedoe
voor indoor heb ik momenteel Hummel.quote:Op donderdag 20 september 2018 16:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die heb ik ook (voor de sportschool dan wel).
ja, maar dan kom je er in de sportschool achter dat je steunzolen nog in je hardloopschoenen zittenquote:Op donderdag 20 september 2018 16:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh? Ik zou juist denken dat dat makkelijker is omdat je de boel kan omzetten.
Maar geen verstand van dus
Asics gaan bij mij echt heel snel kapotquote:Op donderdag 20 september 2018 16:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor indoor heb ik momenteel Hummel.
hiervoor had ik zowel hardloop als indoor Asics.
Ik ben niet echt trouw aan 1 merk wat dat betreft.
wanneer begin je met je PT?quote:Op donderdag 20 september 2018 16:17 schreef -Miauw- het volgende:
Ik vind het heel spannend, nu al![]()
maar wel heel leuk.
Ja dat kan ook wel maar ik vind het irritant elke keer moeten wisselen. Heb twee paarquote:Op donderdag 20 september 2018 16:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh? Ik zou juist denken dat dat makkelijker is omdat je de boel kan omzetten.
Maar geen verstand van dus
quote:Op donderdag 20 september 2018 16:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar dan kom je er in de sportschool achter dat je steunzolen nog in je hardloopschoenen zitten
Slim!quote:Op donderdag 20 september 2018 16:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja dat kan ook wel maar ik vind het irritant elke keer moeten wisselen. Heb twee paar
zolen nu.
asics om mee te hardlopen is sleet veel sneller dan de mizuno en zat minder lekker.quote:Op donderdag 20 september 2018 16:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Asics gaan bij mij echt heel snel kapot
Hummel ken ik dan weer niet.
Ik heb twee jaar op hummels rondgelopen voor ik zag dat het een hommel wasquote:Op donderdag 20 september 2018 16:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dat verklaart wel het logo
wel raar dat ze het hun "classic bee" logo noemen danquote:Op donderdag 20 september 2018 16:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb twee jaar op hummels rondgelopen voor ik zag dat het een hommel was
Hommel in het Engels is een bumblebee. Dus tja, daar zal het vandaan komen.quote:Op donderdag 20 september 2018 16:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel raar dat ze het hun "classic bee" logo noemen dan
per seconde wijzer hierquote:Op donderdag 20 september 2018 16:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hommel in het Engels is een bumblebee. Dus tja, daar zal het vandaan komen.
quote:
Ik heb geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 20 september 2018 16:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
Wat voor motor ga je op lessen?
Dat zijn die armbandjes/knoopjes, toch?quote:Op donderdag 20 september 2018 16:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Miauw, zoek naar Noosa's. Kleurtjes.
Dit is een lijn schoenen. Pijn aan je ogen kleurig zijn ze.quote:Op donderdag 20 september 2018 17:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat zijn die armbandjes/knoopjes, toch?
quote:Op donderdag 20 september 2018 16:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Miauw, zoek naar Noosa's. Kleurtjes.
Van Asics zijn die, voor je je een ongeluk googlet.
Ohw ik ga kijkenquote:Op donderdag 20 september 2018 17:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is een lijn schoenen. Pijn aan je ogen kleurig zijn ze.
Het verbaast me niet.quote:Op donderdag 20 september 2018 17:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik dacht die chunk-armbanden die x jaar geleden in waren. Bedrijf is failliet![]()
[ afbeelding ]
Dat is wel meteen een leuk beest om mee te gaan rijdenquote:Op donderdag 20 september 2018 16:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk.
Ik weet wel waar ik op wil gaan rijden ooit, die van mijn vader geweest is. Vmax 1200. maar daar moet ik wel eerst mijn rijbewijs voor hebben en dan is het nog maar de vraag of ik er mee weg kom
Wowwowquote:Op donderdag 20 september 2018 17:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is een lijn schoenen. Pijn aan je ogen kleurig zijn ze.
Mijn vader zei ook altijd dat we hem, mijn broertje en ik, niet eens van zijn plaats zouden krijgen.quote:Op donderdag 20 september 2018 17:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is wel meteen een leuk beest om mee te gaan rijden![]()
Ik weet niet of ik hem zou uitlenen als ik een VMAX zou hebben
Mijn punt precies!quote:
Nou, dat scheelt wel, hoef je savonds geen hesje meer aan met reflectoren...quote:
Motor rijden is sowieso altijd leuk, zeker met zo'n beestquote:Op donderdag 20 september 2018 17:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mijn vader zei ook altijd dat we hem, mijn broertje en ik, niet eens van zijn plaats zouden krijgen.
Nu hij er niet meer is, staat ie daar maar in de schuur en ik wil er toch minimaal 1 keer mee wegrijden, legaal zeg maar. En als het leuk is dan houden we hem gewoon.
Ik heb zelfs nog nooit brommer of scooter gereden. dus 2 wielen met motor is helemaal nieuw voor mij.quote:Op donderdag 20 september 2018 17:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Motor rijden is sowieso altijd leuk, zeker met zo'n beest
quote:
quote:Op donderdag 20 september 2018 17:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nou, dat scheelt wel, hoef je savonds geen hesje meer aan met reflectoren...
Jeezquote:Op donderdag 20 september 2018 17:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik herinner me ze vooral van deze:
[ afbeelding ]
Tjuus!quote:Op donderdag 20 september 2018 17:08 schreef IJsdraakje het volgende:
En nu ga ik mijn eigen schoenen uitlaten.
Wowquote:Op donderdag 20 september 2018 17:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog nooit brommer of scooter gereden. dus 2 wielen met motor is helemaal nieuw voor mij.
Schakelen zie ik het meest tegenop. sturen zalquote:Op donderdag 20 september 2018 17:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wow![]()
Moeilijkste aan motor rijden als je al een B rijbewijs hebt is om leren van hoe je gas geeft, remt en stuurt. En sturen is nog het makkelijkste, voor je het weet voelt dat net zo natuurlijk als sturen op een fiets.
denk het niet gaat toch wat snellerquote:Op donderdag 20 september 2018 17:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Schakelen zie ik het meest tegenop. sturen zal
net als fietsen zijn, gok ik.
Snap ikquote:Op donderdag 20 september 2018 17:12 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik hebb met dat soort schoenen wel beetje het idee van “doe je het om op te vallen of om te sporten”
En het antwoord is?quote:
Ja maar bedoelde meer dat ik op fiets ook merk dat als je weer paar keer gefietst hebt, je ookquote:Op donderdag 20 september 2018 17:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
denk het niet gaat toch wat sneller![]()
[ afbeelding ]
Denk dat je vooral gemotiveerd moet zijn, man of vrouw maakt niet zoveel uitquote:Op donderdag 20 september 2018 17:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja maar bedoelde meer dat ik op fiets ook merk dat als je weer paar keer gefietst hebt, je ook
makkelijker stuurt weer.
Dus ik ga er vanuit als je paar keer op motor zit dat sturen ook wel lukt.
En komop, ik ben een man...Dat zou al in mijn voordeel moeten werken toch?
Schakelen en koppelen is wel het lastigste om te leren, maar dat went ookquote:Op donderdag 20 september 2018 17:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Schakelen zie ik het meest tegenop. sturen zal
net als fietsen zijn, gok ik.
Ja vage naamquote:Op donderdag 20 september 2018 17:47 schreef Molo het volgende:
Ik heb Saucony schoenen, in mijn hoofd zijn dat 'Saus of nie' schoenen
Dat zijn nu mijn gewone schoenen, waren eerst mijn hardloopschoenen ook.quote:Op donderdag 20 september 2018 17:47 schreef Molo het volgende:
Ik heb Saucony schoenen, in mijn hoofd zijn dat 'Saus of nie' schoenen
Dubbele zolen? Gat onder je zoolquote:Op donderdag 20 september 2018 17:51 schreef Karzai het volgende:
Mijn schoenen zijn gemaakt in Albanie, smokkelschoenen
Albanië, daar was ik 3 weken geleden nogquote:Op donderdag 20 september 2018 17:51 schreef Karzai het volgende:
Mijn schoenen zijn gemaakt in Albanie, smokkelschoenen
Ah wat deed je daarquote:Op donderdag 20 september 2018 17:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Albanië, daar was ik 3 weken geleden nog
Ik was op vakantie in Macedonië en het leek mijn dochter leuk om, tijdens een uitstapje naar een klooster, de grens over te lopen naar Albanië, want dat leverde weer een stempel in haar paspoort op.quote:
quote:Op donderdag 20 september 2018 18:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was op vakantie in Macedonië en het leek mijn dochter leuk om, tijdens een uitstapje naar een klooster, de grens over te lopen naar Albanië, want dat leverde weer een stempel in haar paspoort op.
Wij dus lopen, bloedheet, achter de auto's in de rij voor de grensovergang, spannend, spannend, maar wel een stempel. Na een half uurtje weer terug en toen bleek het hek wat op de heenweg open stond dicht te zijn, maar alleen door dat hek konden we bij het haventje gekomen waar de boot lag die ons terug bracht. Dat werd klimmen over een 2 meter hoog hek![]()
En we kregen nog een appeltje onderweg van een aardige meneer die al 8 uur aan het lopen was
Serieus? Humorquote:Op donderdag 20 september 2018 17:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat zijn nu mijn gewone schoenen, waren eerst mijn hardloopschoenen ook.
Heb nieuwe hardloopschoenen nu, en een hardloopbroek want was dat geschuur tussen mijn benen zat.
Jezus wat een verhaalquote:Op donderdag 20 september 2018 18:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was op vakantie in Macedonië en het leek mijn dochter leuk om, tijdens een uitstapje naar een klooster, de grens over te lopen naar Albanië, want dat leverde weer een stempel in haar paspoort op.
Wij dus lopen, bloedheet, achter de auto's in de rij voor de grensovergang, spannend, spannend, maar wel een stempel. Na een half uurtje weer terug en toen bleek het hek wat op de heenweg open stond dicht te zijn, maar alleen door dat hek konden we bij het haventje gekomen waar de boot lag die ons terug bracht. Dat werd klimmen over een 2 meter hoog hek![]()
En we kregen nog een appeltje onderweg van een aardige meneer die al 8 uur aan het lopen was
Zij wel ja, ze gaat volgende week naar Iran...quote:Op donderdag 20 september 2018 18:09 schreef Karzai het volgende:
Wel leuk een stempeltje in je paspoort kan je een beetje patsen waar je geweest bent
Maar blij dat we waren dat het gelukt wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Heeft ze dan ook nog tijd voor een bezoekje aan Teheran ofzo?quote:Op donderdag 20 september 2018 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zij wel ja, ze gaat volgende week naar Iran...
Heldenquote:Op donderdag 20 september 2018 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar blij dat we waren dat het gelukt was![]()
[ afbeelding ]
Ze is er 2 weken en gaat inderdaad ook naar Teheran......alleenquote:Op donderdag 20 september 2018 18:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Heeft ze dan ook nog tijd voor een bezoekje aan Teheran ofzo?
hehehequote:Op donderdag 20 september 2018 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar blij dat we waren dat het gelukt was![]()
[ afbeelding ]
Ik vond het al geen goed planquote:Op donderdag 20 september 2018 18:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
hehehe, wel stoer volgens mij hebben ze daar nog mijnenvelden liggen
Ohquote:Op donderdag 20 september 2018 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaaf!quote:Op donderdag 20 september 2018 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze is er 2 weken en gaat inderdaad ook naar Teheran......alleen
dan ff niet meer naar Israël en de USAquote:Op donderdag 20 september 2018 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kan heel goed, maar ik schrok wel toen ze het vertelde, maar toen was ze zo slim om wat links van blogs van meisjes te sturen die ook alleen naar Iran waren geweest, dat stelde me wel gerust.quote:Op donderdag 20 september 2018 18:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Gaaf!
En alleen kan daar toch wel of is de situatie veranderd de laatste paar jaar?
Zal wel goed komen, ze gaat niet met een reisorganisatie,?quote:Op donderdag 20 september 2018 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kan heel goed, maar ik schrok wel toen ze het vertelde, maar toen was ze zo slim om wat links van blogs van meisjes te sturen die ook alleen naar Iran waren geweest, dat stelde me wel gerust.
Ik denk dat ze een hele toffe reis gaat maken.
Genoeg andere mogelijkhedenquote:Op donderdag 20 september 2018 18:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan ff niet meer naar Israël en de USA
In rome verkopen ze ook die meukquote:Op donderdag 20 september 2018 18:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hey pssst, Eiffeltorentje kopen?
maar dan met het colloseumquote:Op donderdag 20 september 2018 18:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
In rome verkopen ze ook die meuk
Nee ze doet dat soort reizen het liefst op eigen gelegenheid.quote:Op donderdag 20 september 2018 18:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zal wel goed komen, ze gaat niet met een reisorganisatie,?
Aantal Iraniërs gesproken, foto's gezien van het land. Erg mooiquote:Op donderdag 20 september 2018 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kan heel goed, maar ik schrok wel toen ze het vertelde, maar toen was ze zo slim om wat links van blogs van meisjes te sturen die ook alleen naar Iran waren geweest, dat stelde me wel gerust.
Ik denk dat ze een hele toffe reis gaat maken.
quote:Op donderdag 20 september 2018 18:44 schreef marcb1974 het volgende:
Ze wisten het zo zeker, al jaren, er was een kattenmoordenaar.
En dat is gevaarlijk, want die gaat vanzelf mensen vermoorden.
Maar https://www.nu.nl/opmerke(...)er-niet-bestaat.html
ik dacht al, Eifeltorens doen het geheid niet best daarquote:
Neequote:
nu ff niks meerquote:
Ja toch, lekker makkelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Klinkt goedquote:Op donderdag 20 september 2018 19:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu ff niks meerik had salade met Cous cous en warme kip
Jammerquote:Op donderdag 20 september 2018 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik zag de uitnodiging te laat
klopt, had het ook een paar keerquote:Op donderdag 20 september 2018 19:10 schreef Karzai het volgende:
gaat snel met die zakjes nadat je ze hebt open gemaakt
Kaas met extra smaak en weerstandsbouwers dusquote:Op donderdag 20 september 2018 19:09 schreef Karzai het volgende:
wraps met kip, paprika, ui, peper, tomaat en kaas
gerapste kaas zat al schimmel op![]()
quote:Op donderdag 20 september 2018 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kaas met extra smaak en weerstandsbouwers dus
Oehquote:
een keer in de zoveel tijd eet ik dat samen met een vriendin van me met spek en kaas eropquote:Op donderdag 20 september 2018 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh
Binnenkort ook weer eens doen ja.
Groene strooikaas.quote:Op donderdag 20 september 2018 19:09 schreef Karzai het volgende:
wraps met kip, paprika, ui, peper, tomaat en kaas
gerapste kaas zat al schimmel op![]()
Spek en stroopquote:Op donderdag 20 september 2018 19:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
een keer in de zoveel tijd eet ik dat samen met een vriendin van me met spek en kaas erop
Lekkerquote:Op donderdag 20 september 2018 19:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
een keer in de zoveel tijd eet ik dat samen met een vriendin van me met spek en kaas erop
Walgelijk beest en moest aan Sammz denken erbijquote:
quote:Op donderdag 20 september 2018 19:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Walgelijk beest en moest aan Sammz denken erbij
Vanwege het beest?quote:Op donderdag 20 september 2018 19:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Walgelijk beest en moest aan Sammz denken erbij
Straks even kijken, die still belooft wat:Dquote:
Stomquote:Op donderdag 20 september 2018 19:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Straks even kijken, die still belooft wat:D
buurmanquote:Op donderdag 20 september 2018 19:51 schreef DaMart het volgende:
Ben ik nog op tijd voor het toetje, Voxs?.
quote:
zo zijn gangetje heb weekend dus das wel fijnquote:
Ja wel redelijk, alleen nog steeds pijn en kan nog steeds niet kauwen (2 verstandskiezen getrokken maandag, 1 links 1 rechts..quote:Op donderdag 20 september 2018 20:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
zo zijn gangetje heb weekend dus das wel fijn
en met jou?
oew ik voel je pijn heb dat gehad met een verstandskies en een rotte kiesquote:Op donderdag 20 september 2018 20:12 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja wel redelijk, alleen nog steeds pijn en kan nog steeds niet kauwen (2 verstandskiezen getrokken maandag, 1 links 1 rechts..)
Vind het gemeen dat ze twee kanten tegelijk hebben gedaanquote:Op donderdag 20 september 2018 20:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew ik voel je pijn heb dat gehad met een verstandskies en een rotte kies
kon ook amper kauwen van de pijn
ik ging blowen tegen de pijn hielp voortreffelijkquote:Op donderdag 20 september 2018 20:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Vind het gemeen dat ze twee kanten tegelijk hebben gedaanmaar goed ik ben er nu wel in één keer vanaf.. dus even afzien, maar komt wel weer goed
Ik heb Oxycodon, werkt ook als een mallequote:Op donderdag 20 september 2018 20:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ging blowen tegen de pijn hielp voortreffelijk
dat verdoofd ook wel jaquote:Op donderdag 20 september 2018 20:20 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik heb Oxycodon, werkt ook als een malle
Stil?quote:Op donderdag 20 september 2018 20:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoe gaat het aan de andere kant?
ik ken het nietquote:Op donderdag 20 september 2018 20:20 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik heb Oxycodon, werkt ook als een malle
Neen.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
Are you saying you wanna spank me?
Goed hoor. Vandaag eerste echte papadag gehadquote:Op donderdag 20 september 2018 20:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoe gaat het aan de andere kant?
Haha het is heftig spulquote:Op donderdag 20 september 2018 20:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ken het nietde naam klinkt wel al goed
gaaf en wat heb je met je kleine gedaan?quote:Op donderdag 20 september 2018 20:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed hoor. Vandaag eerste echte papadag gehad.
We zijn naar het winkelcentrum gewandeld voor een boodschapquote:Op donderdag 20 september 2018 20:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
gaaf en wat heb je met je kleine gedaan?
je moet ergens beginnenquote:Op donderdag 20 september 2018 20:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
We zijn naar het winkelcentrum gewandeld voor een boodschap.
aah oke ook leuk hoe oud is je kleine inmiddels?quote:Op donderdag 20 september 2018 20:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
We zijn naar het winkelcentrum gewandeld voor een boodschap.
Ja, hij is nog te jong om in te maken met Fifaquote:
Bijna 16 wekenquote:Op donderdag 20 september 2018 20:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah oke ook leuk hoe oud is je kleine inmiddels?
ooow wat schattigquote:Op donderdag 20 september 2018 20:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, hij is nog te jong om in te maken met Fifa.
[..]
Bijna 16 weken.
je kan er niet vroeg genoeg bij zijnquote:Op donderdag 20 september 2018 20:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, hij is nog te jong om in te maken met Fifa.
[..]
Bijna 16 weken.
Aah tof!!quote:Op donderdag 20 september 2018 20:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed hoor. Vandaag eerste echte papadag gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |