Was van The New York Post dacht ikquote:Op donderdag 20 september 2018 11:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Echt? Wacht ik zoek de link waarin je kunt schuiven met toonhoogtes.
whuu aparte shizzlequote:Op donderdag 20 september 2018 11:39 schreef Molo het volgende:
Times, ook best
https://www.nytimes.com/i(...)y-laurel-debate.html
Thanks!quote:Op donderdag 20 september 2018 11:39 schreef Molo het volgende:
Times, ook best
https://www.nytimes.com/i(...)y-laurel-debate.html
ja nu wel jaquote:
Esscherquote:Op donderdag 20 september 2018 11:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb een boek, dat heet 'waarneming en werkelijkheid', daar staan allerlei van dat soort kunstwerken in, ook van Escher en Dali.
Heel interessant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op donderdag 20 september 2018 11:47 schreef Koen66 het volgende:
Dit is ook een aparte illusie, irl schelen ze misschien 5 cmcoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Ben ik ook al geweest jaquote:Op donderdag 20 september 2018 11:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moet nog maar bij de kapper nu.
Dit is ook een aparte illusie, irl schelen ze misschien 5 cmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Groothoek?quote:Op donderdag 20 september 2018 11:51 schreef Arch-Indar het volgende:
Als we het toch over illusies hebben.
Vanuit welke hoek lijkt alles ook alweer groter dan het in werkelijkheid is?
rechts die staat verder weg en een stuk lager, maar door interieur en lijnen zie je dat nauwelijksquote:
Dit is ook een aparte illusie, irl schelen ze misschien 5 cmTof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella
Bijna weekendquote:
Evian?quote:Op donderdag 20 september 2018 12:24 schreef Giertje het volgende:
es bedenken wat voor mooie fles drank ik vanavond ga nuttigen
neuhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |