SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woonkamerspelletjeskoffiewijnkamerplantkaraokeverkapteverjaardagvan-Miauw-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Ik zou dat serieus 3x per week kunnen eten. Of varianten erop. Heerlijk!quote:
Dat ook, maar dit was een trein...quote:Op donderdag 20 september 2018 11:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je kan er nog zo goed op hameren en zelf goed opletten, je bent altijd afhankelijk van andere weggebruikers.
Ja heerlijk! Humusquote:Op donderdag 20 september 2018 11:19 schreef Voxs het volgende:
Ha
[..]
Ik zou dat serieus 3x per week kunnen eten. Of varianten erop. Heerlijk!
En een op hol geslagen elektrische grote bakfiets. Kan niemand dus wat aan doenquote:Op donderdag 20 september 2018 11:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ook, maar dit was een trein...
Yeps, en flink wat tomaat, en wat uien.quote:
Idem!quote:Op donderdag 20 september 2018 11:19 schreef Voxs het volgende:
Ha
[..]
Ik zou dat serieus 3x per week kunnen eten. Of varianten erop. Heerlijk!
Daar gaan we weer...quote:Op donderdag 20 september 2018 11:20 schreef Molo het volgende:
[..]
En een op hol geslagen elektrische grote bakfiets. Kan niemand dus wat aan doen
Jaquote:Op donderdag 20 september 2018 11:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ook, maar dit was een trein...
Ja! Helaas niet meer in huis.quote:Op donderdag 20 september 2018 11:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Idem!![]()
Beetje harissa erbij, hmmmm
Wat beweerde je dan wel? Want dat heeft toch niks met dit ongeluk te maken wat je zei?quote:Op donderdag 20 september 2018 11:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar gaan we weer...
Dat beweer ik toch ook nergens.
quote:Op donderdag 20 september 2018 11:22 schreef Molo het volgende:
Plaatje in OP![]()
Doet me aan bad taxidermy denken![]()
haha ja, dat is al een oudje, blijft mooiquote:
Bij die eerste gaat ie achterlangs.quote:
Ik kan hier een uur naar kijken vrees ikquote:
wat mis ik…..quote:Op donderdag 20 september 2018 11:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kan hier een uur naar kijken vrees ik
Ik beweer niks, ik zei dat het een ongeluk is waarbij een trein betrokken is geraakt.quote:Op donderdag 20 september 2018 11:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat beweerde je dan wel? Want dat heeft toch niks met dit ongeluk te maken wat je zei?
Ik denk dat het meer een overdenking was, dat je geluk hebt dat je dat nooit is overkomen, dat je je kinderen hopelijk goed hebt opgevoed etc. De een denkt enkel: wat erg, de ander gaat zich afvragen hoe dingen voorkomen kunnen worden in het algemeen etc.quote:Op donderdag 20 september 2018 11:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat beweerde je dan wel? Want dat heeft toch niks met dit ongeluk te maken wat je zei?
dikke mindfuck welquote:
Ja gaaf he!quote:Op donderdag 20 september 2018 11:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij die eerste gaat ie achterlangs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |