quote:
Ik heb geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 20 september 2018 16:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
Wat voor motor ga je op lessen?
Dat zijn die armbandjes/knoopjes, toch?quote:Op donderdag 20 september 2018 16:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Miauw, zoek naar Noosa's. Kleurtjes.
Dit is een lijn schoenen. Pijn aan je ogen kleurig zijn ze.quote:Op donderdag 20 september 2018 17:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat zijn die armbandjes/knoopjes, toch?
quote:Op donderdag 20 september 2018 16:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Miauw, zoek naar Noosa's. Kleurtjes.
Van Asics zijn die, voor je je een ongeluk googlet.
Ohw ik ga kijkenquote:Op donderdag 20 september 2018 17:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is een lijn schoenen. Pijn aan je ogen kleurig zijn ze.
Het verbaast me niet.quote:Op donderdag 20 september 2018 17:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik dacht die chunk-armbanden die x jaar geleden in waren. Bedrijf is failliet![]()
[ afbeelding ]
Dat is wel meteen een leuk beest om mee te gaan rijdenquote:Op donderdag 20 september 2018 16:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk.
Ik weet wel waar ik op wil gaan rijden ooit, die van mijn vader geweest is. Vmax 1200. maar daar moet ik wel eerst mijn rijbewijs voor hebben en dan is het nog maar de vraag of ik er mee weg kom
Wowwowquote:Op donderdag 20 september 2018 17:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is een lijn schoenen. Pijn aan je ogen kleurig zijn ze.
Mijn vader zei ook altijd dat we hem, mijn broertje en ik, niet eens van zijn plaats zouden krijgen.quote:Op donderdag 20 september 2018 17:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is wel meteen een leuk beest om mee te gaan rijden![]()
Ik weet niet of ik hem zou uitlenen als ik een VMAX zou hebben
Mijn punt precies!quote:
Nou, dat scheelt wel, hoef je savonds geen hesje meer aan met reflectoren...quote:
Motor rijden is sowieso altijd leuk, zeker met zo'n beestquote:Op donderdag 20 september 2018 17:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mijn vader zei ook altijd dat we hem, mijn broertje en ik, niet eens van zijn plaats zouden krijgen.
Nu hij er niet meer is, staat ie daar maar in de schuur en ik wil er toch minimaal 1 keer mee wegrijden, legaal zeg maar. En als het leuk is dan houden we hem gewoon.
Ik heb zelfs nog nooit brommer of scooter gereden. dus 2 wielen met motor is helemaal nieuw voor mij.quote:Op donderdag 20 september 2018 17:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Motor rijden is sowieso altijd leuk, zeker met zo'n beest
quote:
quote:Op donderdag 20 september 2018 17:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nou, dat scheelt wel, hoef je savonds geen hesje meer aan met reflectoren...
Jeezquote:Op donderdag 20 september 2018 17:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik herinner me ze vooral van deze:
[ afbeelding ]
Tjuus!quote:Op donderdag 20 september 2018 17:08 schreef IJsdraakje het volgende:
En nu ga ik mijn eigen schoenen uitlaten.
Wowquote:Op donderdag 20 september 2018 17:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog nooit brommer of scooter gereden. dus 2 wielen met motor is helemaal nieuw voor mij.
Schakelen zie ik het meest tegenop. sturen zalquote:Op donderdag 20 september 2018 17:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wow![]()
Moeilijkste aan motor rijden als je al een B rijbewijs hebt is om leren van hoe je gas geeft, remt en stuurt. En sturen is nog het makkelijkste, voor je het weet voelt dat net zo natuurlijk als sturen op een fiets.
denk het niet gaat toch wat snellerquote:Op donderdag 20 september 2018 17:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Schakelen zie ik het meest tegenop. sturen zal
net als fietsen zijn, gok ik.
Snap ikquote:Op donderdag 20 september 2018 17:12 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik hebb met dat soort schoenen wel beetje het idee van “doe je het om op te vallen of om te sporten”
En het antwoord is?quote:
Ja maar bedoelde meer dat ik op fiets ook merk dat als je weer paar keer gefietst hebt, je ookquote:Op donderdag 20 september 2018 17:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
denk het niet gaat toch wat sneller![]()
[ afbeelding ]
Denk dat je vooral gemotiveerd moet zijn, man of vrouw maakt niet zoveel uitquote:Op donderdag 20 september 2018 17:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja maar bedoelde meer dat ik op fiets ook merk dat als je weer paar keer gefietst hebt, je ook
makkelijker stuurt weer.
Dus ik ga er vanuit als je paar keer op motor zit dat sturen ook wel lukt.
En komop, ik ben een man...Dat zou al in mijn voordeel moeten werken toch?
Schakelen en koppelen is wel het lastigste om te leren, maar dat went ookquote:Op donderdag 20 september 2018 17:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Schakelen zie ik het meest tegenop. sturen zal
net als fietsen zijn, gok ik.
Ja vage naamquote:Op donderdag 20 september 2018 17:47 schreef Molo het volgende:
Ik heb Saucony schoenen, in mijn hoofd zijn dat 'Saus of nie' schoenen
Dat zijn nu mijn gewone schoenen, waren eerst mijn hardloopschoenen ook.quote:Op donderdag 20 september 2018 17:47 schreef Molo het volgende:
Ik heb Saucony schoenen, in mijn hoofd zijn dat 'Saus of nie' schoenen
Dubbele zolen? Gat onder je zoolquote:Op donderdag 20 september 2018 17:51 schreef Karzai het volgende:
Mijn schoenen zijn gemaakt in Albanie, smokkelschoenen
Albanië, daar was ik 3 weken geleden nogquote:Op donderdag 20 september 2018 17:51 schreef Karzai het volgende:
Mijn schoenen zijn gemaakt in Albanie, smokkelschoenen
Ah wat deed je daarquote:Op donderdag 20 september 2018 17:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Albanië, daar was ik 3 weken geleden nog
Ik was op vakantie in Macedonië en het leek mijn dochter leuk om, tijdens een uitstapje naar een klooster, de grens over te lopen naar Albanië, want dat leverde weer een stempel in haar paspoort op.quote:
quote:Op donderdag 20 september 2018 18:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was op vakantie in Macedonië en het leek mijn dochter leuk om, tijdens een uitstapje naar een klooster, de grens over te lopen naar Albanië, want dat leverde weer een stempel in haar paspoort op.
Wij dus lopen, bloedheet, achter de auto's in de rij voor de grensovergang, spannend, spannend, maar wel een stempel. Na een half uurtje weer terug en toen bleek het hek wat op de heenweg open stond dicht te zijn, maar alleen door dat hek konden we bij het haventje gekomen waar de boot lag die ons terug bracht. Dat werd klimmen over een 2 meter hoog hek![]()
En we kregen nog een appeltje onderweg van een aardige meneer die al 8 uur aan het lopen was
Serieus? Humorquote:Op donderdag 20 september 2018 17:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat zijn nu mijn gewone schoenen, waren eerst mijn hardloopschoenen ook.
Heb nieuwe hardloopschoenen nu, en een hardloopbroek want was dat geschuur tussen mijn benen zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |