Jezus wat een verhaalquote:Op donderdag 20 september 2018 18:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was op vakantie in Macedonië en het leek mijn dochter leuk om, tijdens een uitstapje naar een klooster, de grens over te lopen naar Albanië, want dat leverde weer een stempel in haar paspoort op.
Wij dus lopen, bloedheet, achter de auto's in de rij voor de grensovergang, spannend, spannend, maar wel een stempel. Na een half uurtje weer terug en toen bleek het hek wat op de heenweg open stond dicht te zijn, maar alleen door dat hek konden we bij het haventje gekomen waar de boot lag die ons terug bracht. Dat werd klimmen over een 2 meter hoog hek![]()
En we kregen nog een appeltje onderweg van een aardige meneer die al 8 uur aan het lopen was
Zij wel ja, ze gaat volgende week naar Iran...quote:Op donderdag 20 september 2018 18:09 schreef Karzai het volgende:
Wel leuk een stempeltje in je paspoort kan je een beetje patsen waar je geweest bent
Maar blij dat we waren dat het gelukt wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Heeft ze dan ook nog tijd voor een bezoekje aan Teheran ofzo?quote:Op donderdag 20 september 2018 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zij wel ja, ze gaat volgende week naar Iran...
Heldenquote:Op donderdag 20 september 2018 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar blij dat we waren dat het gelukt was![]()
[ afbeelding ]
Ze is er 2 weken en gaat inderdaad ook naar Teheran......alleenquote:Op donderdag 20 september 2018 18:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Heeft ze dan ook nog tijd voor een bezoekje aan Teheran ofzo?
hehehequote:Op donderdag 20 september 2018 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar blij dat we waren dat het gelukt was![]()
[ afbeelding ]
Ik vond het al geen goed planquote:Op donderdag 20 september 2018 18:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
hehehe, wel stoer volgens mij hebben ze daar nog mijnenvelden liggen
Ohquote:Op donderdag 20 september 2018 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaaf!quote:Op donderdag 20 september 2018 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze is er 2 weken en gaat inderdaad ook naar Teheran......alleen
dan ff niet meer naar Israël en de USAquote:Op donderdag 20 september 2018 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kan heel goed, maar ik schrok wel toen ze het vertelde, maar toen was ze zo slim om wat links van blogs van meisjes te sturen die ook alleen naar Iran waren geweest, dat stelde me wel gerust.quote:Op donderdag 20 september 2018 18:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Gaaf!
En alleen kan daar toch wel of is de situatie veranderd de laatste paar jaar?
Zal wel goed komen, ze gaat niet met een reisorganisatie,?quote:Op donderdag 20 september 2018 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kan heel goed, maar ik schrok wel toen ze het vertelde, maar toen was ze zo slim om wat links van blogs van meisjes te sturen die ook alleen naar Iran waren geweest, dat stelde me wel gerust.
Ik denk dat ze een hele toffe reis gaat maken.
Genoeg andere mogelijkhedenquote:Op donderdag 20 september 2018 18:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan ff niet meer naar Israël en de USA
In rome verkopen ze ook die meukquote:Op donderdag 20 september 2018 18:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hey pssst, Eiffeltorentje kopen?
maar dan met het colloseumquote:Op donderdag 20 september 2018 18:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
In rome verkopen ze ook die meuk
Nee ze doet dat soort reizen het liefst op eigen gelegenheid.quote:Op donderdag 20 september 2018 18:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zal wel goed komen, ze gaat niet met een reisorganisatie,?
Aantal Iraniërs gesproken, foto's gezien van het land. Erg mooiquote:Op donderdag 20 september 2018 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kan heel goed, maar ik schrok wel toen ze het vertelde, maar toen was ze zo slim om wat links van blogs van meisjes te sturen die ook alleen naar Iran waren geweest, dat stelde me wel gerust.
Ik denk dat ze een hele toffe reis gaat maken.
quote:Op donderdag 20 september 2018 18:44 schreef marcb1974 het volgende:
Ze wisten het zo zeker, al jaren, er was een kattenmoordenaar.
En dat is gevaarlijk, want die gaat vanzelf mensen vermoorden.
Maar https://www.nu.nl/opmerke(...)er-niet-bestaat.html
ik dacht al, Eifeltorens doen het geheid niet best daarquote:
Neequote:
nu ff niks meerquote:
Ja toch, lekker makkelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Klinkt goedquote:Op donderdag 20 september 2018 19:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu ff niks meerik had salade met Cous cous en warme kip
Jammerquote:Op donderdag 20 september 2018 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik zag de uitnodiging te laat
klopt, had het ook een paar keerquote:Op donderdag 20 september 2018 19:10 schreef Karzai het volgende:
gaat snel met die zakjes nadat je ze hebt open gemaakt
Kaas met extra smaak en weerstandsbouwers dusquote:Op donderdag 20 september 2018 19:09 schreef Karzai het volgende:
wraps met kip, paprika, ui, peper, tomaat en kaas
gerapste kaas zat al schimmel op![]()
quote:Op donderdag 20 september 2018 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kaas met extra smaak en weerstandsbouwers dus
Oehquote:
een keer in de zoveel tijd eet ik dat samen met een vriendin van me met spek en kaas eropquote:Op donderdag 20 september 2018 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh
Binnenkort ook weer eens doen ja.
Groene strooikaas.quote:Op donderdag 20 september 2018 19:09 schreef Karzai het volgende:
wraps met kip, paprika, ui, peper, tomaat en kaas
gerapste kaas zat al schimmel op![]()
Spek en stroopquote:Op donderdag 20 september 2018 19:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
een keer in de zoveel tijd eet ik dat samen met een vriendin van me met spek en kaas erop
Lekkerquote:Op donderdag 20 september 2018 19:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
een keer in de zoveel tijd eet ik dat samen met een vriendin van me met spek en kaas erop
Walgelijk beest en moest aan Sammz denken erbijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |