Ai is de ondergang uiteindelijk he? niks meer echt enzo en kopie van wat het leerde van alles wat we in 20 jaar op internet hebben gezet.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:56 schreef ToT het volgende:
@:kree De AI probeert z'n snode plannen te verbergen: ToT in FB / Frontpage Feedback Topic #59
Amen!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:57 schreef FreshFruit het volgende:
Onze Vader, die in de hemelen zijt, [...]en leid ons niet in verzoeking, maar verlos ons van de boze.Want van U is het Koninkrijk, en de kracht, en de heerlijkheid, tot in eeuwigheid.
Jij bent onze verlosser kree, preek en wij luisteren!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:58 schreef kree het volgende:
[..]
Ai is de ondergang uiteindelijk he? niks meer echt enzo en kopie van wat het leerde van alles wat we in 20 jaar op internet hebben gezet.
kan er me nog druk over maken, niet voor het nu trouwens, maar wat gebeurt er als AI gaat leren van wat AI gegenereerd mensen weer op internet zetten?
denk daar maar eens over na, ik voorspel. drama.
Spuit 11.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij bent onze verlosser kree, preek en wij luisteren!
Nee het is meer dat je de voorzitter bent van Stichting Open Deuren.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:02 schreef kree het volgende:
tja mening over he. mag je het ook gewoon mee oneens zijn. Maar zo denk ik het beetje... verder even goeie vrienden.
Dat is toch dat liedje bij die rivier ?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:02 schreef ToT het volgende:
Misschien dat AI dan ook gelijk ff een toren kan bouwen; de AI toren van Babylon.
tja niet mijn bedoeling maar zeg gewoon wel hoe ik erover denk.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee het is meer dat je de voorzitter bent van Stichting Open Deuren.
Toren, rivier, AI wil not be free: ik las iets over dat je binnenkort voor ChatGPT moet betalen?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is toch dat liedje bij die rivier ?
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |