Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Assen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
tuurlijk. ik mag net christelijke of moslims net zo goed enzo als wel christelijk. ben niet zo van het moet 1 ding zijn. ieder zijn eigen ding beetje he?quote:
zal de laatste zijn die daar over oordeelt.
Do what you love, love what you do!![]()
Ik had een andere TT
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Jij bent ook geen verdorven ziel, omdat je gelovig bent hoor..quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:51 schreef kree het volgende:
je kunt de vraag wel andrasom stellen ook realiseer ik me. ben ik dan verdorven omdat wel christelijk ben?
in denk nog heel gematigde zin. maarja hang wel beetje principes aan."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
MT6quote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
En vergeef ons onze schuld,zoals ook wij aan anderen hun schuld vergeven;“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
neuh en hoewel ik dus die christelijke liedjes doe als muzikant nog enzo. heb wel beetje moeite met Israel. goed is politieke discussie want denk gaat helemaal niet meer over geloof daar zo.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jij bent ook geen verdorven ziel, omdat je gelovig bent hoor..
maar oke heb daar wel moeite mee dus.Do what you love, love what you do!![]()
thanks hou van eerlijk zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jij bent ook geen verdorven ziel, omdat je gelovig bent hoor..
Uhu.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En leid ons niet in verzoeking.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:55 schreef FreshFruit het volgende:
En vergeef ons onze schuld,zoals ook wij aan anderen hun schuld vergeven;
Maar verlos ons van de boze.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2026 10:58:02 ]![]()
En tettenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nog erger: "...door mijn schuld, door mijn schuld, door mijn grote schuld."quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:55 schreef FreshFruit het volgende:
En vergeef ons onze schuld,zoals ook wij aan anderen hun schuld vergeven;
De tering, wat had ik daar altijd een hekel aan zeg!![]()
Had je m'n gps route nog gezien?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Onze Vader, die in de hemelen zijt, [...]en leid ons niet in verzoeking, maar verlos ons van de boze.Want van U is het Koninkrijk, en de kracht, en de heerlijkheid, tot in eeuwigheid.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Genoeg heerlijkheid hier op aarde te vinden hoor!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:57 schreef FreshFruit het volgende:
Onze Vader, die in de hemelen zijt, [...]en leid ons niet in verzoeking, maar verlos ons van de boze.Want van U is het Koninkrijk, en de kracht, en de heerlijkheid, tot in eeuwigheid.![]()
![]()
Amen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ai is de ondergang uiteindelijk he? niks meer echt enzo en kopie van wat het leerde van alles wat we in 20 jaar op internet hebben gezet.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:56 schreef ToT het volgende:
@:kree De AI probeert z'n snode plannen te verbergen: ToT in FB / Frontpage Feedback Topic #59
kan er me nog druk over maken, niet voor het nu trouwens, maar wat gebeurt er als AI gaat leren van wat AI gegenereerd mensen weer op internet zetten?
denk daar maar eens over na, ik voorspel. drama.Do what you love, love what you do!![]()
Amen!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:57 schreef FreshFruit het volgende:
Onze Vader, die in de hemelen zijt, [...]en leid ons niet in verzoeking, maar verlos ons van de boze.Want van U is het Koninkrijk, en de kracht, en de heerlijkheid, tot in eeuwigheid.![]()
Jij bent onze verlosser kree, preek en wij luisteren!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:58 schreef kree het volgende:
[..]
Ai is de ondergang uiteindelijk he? niks meer echt enzo en kopie van wat het leerde van alles wat we in 20 jaar op internet hebben gezet.
kan er me nog druk over maken, niet voor het nu trouwens, maar wat gebeurt er als AI gaat leren van wat AI gegenereerd mensen weer op internet zetten?
denk daar maar eens over na, ik voorspel. drama.![]()
Spuit 11.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij bent onze verlosser kree, preek en wij luisteren!LOL. nee maar wat ik zeg is technisch enzo en hoe die AI modellen werken. ooit eens opgezocht hoe die werken? tis een voorspelling op wat er meest genoemd is enzo. niet dat AI nadenkt ofzo..... goed nagaan en ook technisch voor je mij hier over aanvalt.
verder denk ik, AI handig nu, in de toekomst drama, maarja ben ik er toch al niet meer.Do what you love, love what you do!![]()
Nee maari k vind het wel vreemd: een Frontpage item over dat AI een corona-vaccin heeft ontwikkeld en ik post een linkje naar dat AI nog grove fouten kan maken, en dat linkje verwijst ineens naar de pagina zelf waar ik hem geplaatst heb terwijl als ik op Edit klik ik het echte linkje wel gewoon zie.
Alsof iets probeert te verhinderen dat we iets slechts over AI te lezen krijgen onder dit specifieke item!![]()
![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Sodom en Gomorra.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
tja mening over he. mag je het ook gewoon mee oneens zijn. Maar zo denk ik het beetje... verder even goeie vrienden.Do what you love, love what you do!![]()
Nee het is meer dat je de voorzitter bent van Stichting Open Deuren.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:02 schreef kree het volgende:
tja mening over he. mag je het ook gewoon mee oneens zijn. Maar zo denk ik het beetje... verder even goeie vrienden.![]()
Dikke doeiWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Dat is toch dat liedje bij die rivier ?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:02 schreef ToT het volgende:
Misschien dat AI dan ook gelijk ff een toren kan bouwen; de AI toren van Babylon.
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
tja niet mijn bedoeling maar zeg gewoon wel hoe ik erover denk.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee het is meer dat je de voorzitter bent van Stichting Open Deuren.Do what you love, love what you do!![]()
en oke iedereen die zich verdiept in AI kan dit eigenlijk op zijn vingers uittellen he hoe dit dommer en doomer gaat worden.
En dat zeg ik als technisch iemand en niet over geloven hoe of wat.
Maar alsnog is dat liedje mss wel toepasselijk.Do what you love, love what you do!![]()
Toren, rivier, AI wil not be free: ik las iets over dat je binnenkort voor ChatGPT moet betalen?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is toch dat liedje bij die rivier ?
Bekijk deze YouTube-video![]()
kan het weer gewoon over bolken gaan ? Dat diepzinnige gedoe op de vroege morgen![]()
ik wil koffie gvd!!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Toren, rivier, AI wil not be free: ik las iets over dat je binnenkort voor ChatGPT moet betalen?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
owh dat sowieso. eerst wereld dommer maken omdat iedereen daar dingen opzoekt. (weet al die info komt van mensen gewoon he die wel weten en op interent gezet hebben. t model kiest alleen eerst volgende logische woord en berekening. Niks slims aan is dat of zelf denkend.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Toren, rivier, AI wil not be free: ik las iets over dat je binnenkort voor ChatGPT moet betalen?
maar idd jullie gaan allemaal betalen steeds meer voor info die eigenlijk er allang al was, alleen AI kan het handiger vinden. dat is het.Do what you love, love what you do!![]()
Nou dan lost het probleem zichzelf op; denk maar niet dat puisterige pubers dik gaan lappen om fraude te kunnen plegen met hun werkstukken!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:08 schreef kree het volgende:
[..]
owh dat sowieso. eerst wereld dommer maken omdat iedereen daar dingen opzoekt. (weet al die info komt van mensen gewoon he die wel weten en op interent gezet hebben. t model kiest alleen eerst volgende logische woord en berekening. Niks slims aan is dat of zelf denkend.
maar idd jullie gaan allemaal betalen steeds meer voor info die eigenlijk er allang al was, alleen AI kan het handiger vinden. dat is het.![]()
![]()
neit zo zorgen voor mijn generatie. of mss eentje eerder later want die weten nog zelf dingen.
alle generaties nu? (tja zoek maar op AI). ernstig zorgen maak ik me daarover. naja gelukkig heb ik geen kinderen dus hoef me niet druk te maken over hun toekomst in deze fucked up wereld.
waar video niet meer echt is. en eigenlijk alles een fake wereld tis/
tis fakeDo what you love, love what you do!![]()
Hoop, geloof en liefde.
Laat de here tot u komen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
Insert Daffyquote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:12 schreef FreshFruit het volgende:
Hoop, geloof en liefde.
Laat de here tot u komen.![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:10 schreef kree het volgende:
neit zo zorgen voor mijn generatie. of mss eentje eerder later want die weten nog zelf dingen.
alle generaties nu? (tja zoek maar op AI). ernstig zorgen maak ik me daarover. naja gelukkig heb ik geen kinderen dus hoef me niet druk te maken over hun toekomst in deze fucked up wereld.
waar video niet meer echt is. en eigenlijk alles een fake wereld tis/
tis fake![]()
![]()
Yep! Opgeslagenquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:12 schreef FreshFruit het volgende:
Hoop, geloof en liefde.
Laat de here tot u komen.
Wel mooi klote dat het geloof de meeste oorlogen veroorzaakt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eens ja. en tja dat is het wel. of is het geloof of regeringen en leiders meer?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:19 schreef FreshFruit het volgende:
Wel mooi klote dat het geloof de meeste oorlogen veroorzaakt.
onder mom van geloof?Do what you love, love what you do!![]()
Wat overigens ook wel een leuke is, in Duitsland, is het Hexenpfad in Tecklenburgquote:voor als je gewoon eens weekendje weg wil. Niet heel lang, middelmatig tot zwaar, en bijzonder fraai ook.
Ik heb er één en ik ben er trots op
En ze geloven er nog zelf in ook.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:19 schreef FreshFruit het volgende:
Wel mooi klote dat het geloof de meeste oorlogen veroorzaakt.![]()
Geloof is een stok om op te leunen, niet om mee te slaan.. Maar das mijn meningquote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:19 schreef FreshFruit het volgende:
Wel mooi klote dat het geloof de meeste oorlogen veroorzaakt.
I know, you gonna want me..![]()
Helaas denken velen daar anders over, door de millennia heen.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:21 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Geloof is een stok om op te leunen, niet om mee te slaan.. Maar das mijn mening![]()
Mooie. Die hou ik er in.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:21 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Geloof is een stok om op te leunen, niet om mee te slaan.. Maar das mijn mening![]()
![]()
ik geloof helemaal niet in geweld en denk meeste christenen niet en net zo goed moslim of alle geloven?quote:
opgehitst door leiders die niet kunnen leiden enzo. dat is het meer. Die misbruiken het geloof. De essentie ervan doet het niet zo....
en jaja voor ik ga horen oude testament staat dit en dat. ik denk helemaal niet dat je die letterlijk moet nemen. net zoals ik niet geloof wereld in 7 dagen verhaal.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb ook een stokIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ga maar eens douchen en aankleden... .Ik heb er één en ik ben er trots op
Dat zeg je heel mooi.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:21 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Geloof is een stok om op te leunen, niet om mee te slaan.. Maar das mijn mening
Ik ben Rooms-Katholiek opgevoed en dit was wel een beetje de mantra bij ons thuis.quote:
(ondanks dat ik de kerk uitgepleurd ben omdat ik een vriendin had, wat dus echt scheef gaat op onze mantra maar ben hem wel aan blijven houden)I know, you gonna want me..![]()
In je broekje zeker ?quote:
Zeker wijze woorden.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:26 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]Uitspraak van mijn immer wijze Pappa
oke nu wel genoeg weer over christelijk enzo. iedereen moet er maar van denken wat ie wil.
moet zeggen die new world Son groove muzikaal wel. waardoor puntje voor op mij natuurlijk
Dat bepaal ik zelf wel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
owh he mag er ook gewoon over door gaan en vragen enzo. weet alleen niet of ik alles kan beantwoorden.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Even huilen moment.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Papaquote:
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:30 schreef kree het volgende:
[..]
owh he mag er ook gewoon over door gaan en vragen enzo. weet alleen niet of ik alles kan beantwoorden.werd van deze niet zo emo, en goed weet niet of serieus. had wel een andere die mij brak enzo aantal jaar terug en moest ik wel om huilen.quote:
ook iedereen denken dat ik zelfmoord ging plegen enzo..... nu zat ik er aardig doorheen wel toen. Maargoed zo ver ook weer niet. naja. zal ik gewoon maar posten, boeit mij t eigenlijk. maar oke niet zo fan van belachelijk maken.Do what you love, love what you do!![]()
Ik sta naast je freon.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:31 schreef Bargehassus het volgende:
Afscheid genomen in 2001.
Het doet nog steeds pijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:31 schreef Bargehassus het volgende:
Het doet nog steeds pijn.![]()
Ff een hug voor Berg #NoHomoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Bekijk deze YouTube-video
Oja waardeer neit zo grappen hier over enzo gewoon omdat het liedje mij onwijs aandeed en nog soms trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
Dan mag ik deze vast ook posten.
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik koester mijn oude Pappaatje extra hard nu..quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:31 schreef Bargehassus het volgende:
Het doet nog steeds pijn.
Kan me niet indenken dat die ouwe motormuis er op een dag niet meer zal zijn (70 jaar nu)
Extra harde knuffeltjes voor jou, Bargie![]()
I know, you gonna want me..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: