Wist ik het maarquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:57 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
* NymphomaniacPhantasy kijkt naar beneden..
Oh, found them!
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:58 schreef FreshFruit het volgende:
Okee, ik kan al weer lachen. Dat is mooi.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:57 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Oh, found them!
Ik geloof je niet!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:57 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Oh, found them!
Nog antwoord op je vraag. Soul is hier geen MOD . Ooit wel geweest.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:02 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]![]()
Ga maar FoBo lurken! Staan ze ook..
Je wordt niet wakker met een liedje in je hoofd.quote:
@ToT, dit kan beter.quote:
quote:
Daar gaan wij al drie jaar elk jaar heen!quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Daar gaan wij al drie jaar elk jaar heen!
Mis je nu al.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:18 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben er 30 jaar geleden een keer geweest, en straks weer
Bij cafe du Pont in Vianden kun je heerlijk eten. Ik eet er elk jaar op 26 juni. Tent wordt gerund door een Nederlander.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:18 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat mag best. Maar ik bedoelde dat Fruitsappak.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat mag best. Maar ik bedoelde dat Fruitsappak.
Ja Fruit punch; ik zou maar oppassen!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat mag best. Maar ik bedoelde dat Fruitsappak.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:18 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]![]()
![]()
weet niet of ik er heel oke mee ben trouwens dit. maarja ach tis wel komisch enzo bedoeltquote:
Ik schrijf hem op!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bij cafe du Pont in Vianden kun je heerlijk eten. Ik eet er elk jaar op 26 juni. Tent wordt gerund door een Nederlander.
quote:
Kasteel vianden is ook wel een aanrader, wat is je doel en hoelang blijf je daar?quote:
Daar ben ik vorig jaar geweest, heb daar ook de kabelbaan gepaktquote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kasteel vianden is ook wel een aanrader, wat is je doel en hoelang blijf je daar?
Goedemorgen kree.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:30 schreef kree het volgende:
[..]
weet niet of ik er heel oke mee ben trouwens dit. maarja ach tis wel komisch enzo bedoelt
Waar gaat het over?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:38 schreef kree het volgende:
zo niet met jullie allemaal eens vannacht, maargoed ben ook weer niet zo een lul dat om dan gelijk haat te hebben.. LOL
jullie weten dat ik nog wel christelijk ben he enzo? hiermee dat posten doet me vrij weinig eigenlijk tenzij goed bedoelt ik sta wel beetje achter.quote:
Enjoy.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:40 schreef kree het volgende:
[..]
jullie weten dat ik nog wel christelijk ben he enzo? hiermee dat posten doet me vrij weinig eigenlijk tenzij goed bedoelt ik sta wel beetje achter.
wat leuker is als deze is trouwens opw voor kids. beetje moderner ook.
https://connect.garmin.com/app/activity/19696583531quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:33 schreef MooieTop6 het volgende:
Heb je een mooie wandelroute voor me daar @:djmo ?
Ik zit daar maar 2 dagen dus ik wil maximaal genieten
Creatief met kurk..quote:
mijn schoonzusje is er geweest, maar onderhand nog niet gehoord hoe het was.quote:
Wie zonder zonder zonde is werpe de eerste steen.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:46 schreef kree het volgende:
ff paar christelijke liedjes even, ook wel eens goed voor jullie verdorven zielen![]()
haha wist dit, jullie hoeven het niet eens met me te zijn. maar als we het hebben over mss goed geproduceerd christelijk dan ben ik wel fan van die newworldson.quote:
Hai Fruitjequote:
Hé bah, het is hier geen EO.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:46 schreef kree het volgende:
ff paar christelijke liedjes even, ook wel eens goed voor jullie verdorven zielen![]()
heel waar dat, daarom oordeel ik ook nietquote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wie zonder zonder zonde is werpe de eerste steen.
neuh maar denk als je zelf niet christelijk bent dan kun je dat muzikaal waarderen. iig die laatste.quote:
Ik ben beschimmeld.quote:
Maar je vindt ons wel verdorven zielenquote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:48 schreef kree het volgende:
[..]
heel waar dat, daarom oordeel ik ook niet
t was maar bij wijze van spreken natuurlijk he. denk jullie zijn niet verdorven omdat niet christelijke zijn. Hahahaquote:
Nou gelukkig dan maarquote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:50 schreef kree het volgende:
[..]
t was maar bij wijze van spreken natuurlijk he. denk jullie zijn niet verdorven omdat niet christelijke zijn. Hahaha
vind jullie altijd wel allemaal leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |