Wie zonder zonder zonde is werpe de eerste steen.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:46 schreef kree het volgende:
ff paar christelijke liedjes even, ook wel eens goed voor jullie verdorven zielen![]()
haha wist dit, jullie hoeven het niet eens met me te zijn. maar als we het hebben over mss goed geproduceerd christelijk dan ben ik wel fan van die newworldson.quote:
Hai Fruitjequote:
Hé bah, het is hier geen EO.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:46 schreef kree het volgende:
ff paar christelijke liedjes even, ook wel eens goed voor jullie verdorven zielen![]()
heel waar dat, daarom oordeel ik ook nietquote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wie zonder zonder zonde is werpe de eerste steen.
neuh maar denk als je zelf niet christelijk bent dan kun je dat muzikaal waarderen. iig die laatste.quote:
Ik ben beschimmeld.quote:
Maar je vindt ons wel verdorven zielenquote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:48 schreef kree het volgende:
[..]
heel waar dat, daarom oordeel ik ook niet
t was maar bij wijze van spreken natuurlijk he. denk jullie zijn niet verdorven omdat niet christelijke zijn. Hahahaquote:
Nou gelukkig dan maarquote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:50 schreef kree het volgende:
[..]
t was maar bij wijze van spreken natuurlijk he. denk jullie zijn niet verdorven omdat niet christelijke zijn. Hahaha
vind jullie altijd wel allemaal leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |