Ik verloor mijn ouders binnen een jaar. Eeerst mem en toen heit. Dat is best heftig en beide de 70 niet gehaald.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:35 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Ik koester mijn oude Pappaatje extra hard nu..
Kan me niet indenken dat die ouwe motormuis er op een dag niet meer zal zijn (70 jaar nu)
Extra harde knuffeltjes voor jou, Bargie![]()
Ook voor jou een hugquote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik verloor mijn ouders binnen een jaar. Eeerst mem en toen heit. Dat is best heftig en beide de 70 niet gehaald.
Knuffel voor jouquote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik verloor mijn ouders binnen een jaar. Eeerst mem en toen heit. Dat is best heftig en beide de 70 niet gehaald.
Uhu, en dan een zeker iemand die loopt te zeiken over smilyes en bolk shit.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier nog geen twee jaar terug.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:31 schreef Bargehassus het volgende:
Afscheid genomen in 2001.
Het doet nog steeds pijn.
Wat een kudtzooi....quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook voor jou een brohugquote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:41 schreef StevenHyde het volgende:
Ik verloor een jaar terug mijn moeder na 2 jaar strijden tegen ongeneeslijke kanker. Nu de zorg om mijn dementerende vader. Dingen kunnen idd snel gaan in het leven..
En ook voor jou een brohugquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:41 schreef StevenHyde het volgende:
Ik verloor een jaar terug mijn moeder na 2 jaar strijden tegen ongeneeslijke kanker. Nu de zorg om mijn dementerende vader. Dingen kunnen idd snel gaan in het leven..
*insert grouphug*quote:
Toen mijn oma overleed..quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:42 schreef FreshFruit het volgende:
Het is heftig hoor wanneer ze het graf in gaan en je had nog zoveel willen praten, weten en knuffelen.
nou en kan best snappen dat daar verdriet over is. mijn pa werd 56 enzo he en met me ma alles oplossen met kinderen toen nog. en zaak en balblabla waar ik geen fucking reet van verstand had toen.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daarom gewoon genieten van elke dagquote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:44 schreef RedShoe het volgende:
Je wordt wel weer ff met beide benen op de grond gezet als je dat b.v. leest van Speedy zijn vrouw![]()
Het kan opeens over zijn.
Zo is datquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |