Inderdaad, iedereen doet dat op zijn eigen manier en muziek vind ik dan ook fijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:57 schreef kree het volgende:
[..]
wat lastig is en blijft. en goed ieder moet op zijn eigen manier dat doen of verwerken.
Nope, DD/lg is iets heel anders.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:58 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
D/s is dat hetzelfde als die andere term?
Ah, ik had een ex die daar fan van wasquote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:59 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Nope, DD/lg is iets heel anders.
Wat een vriendelijkheidquote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey kijk, wat leuk, speciaaltje krijgt hulp. Wat leuk , je weet niet eens waar het over gaat.
Ja sorry Dees, niet tegen jou maar dat stadium ben ik ruim voorbij.quote:
ja dat is toch tragisch enzo. en oke want voor iedereen hier denkt je moet maar christelijk zijn en helpt.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, iedereen doet dat op zijn eigen manier en muziek vind ik dan ook fijn.
Ik werd wees toen ik 36 was en 10 jaar geleden is mijn zus overleden aan kanker, dus heb mijn portie ook wel gehad.
Het leven is te kort om vijandig te doen.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja sorry Dees, niet tegen jou maar dat stadium ben ik ruim voorbij.
Lees even terug, ik heb de hele nacht, en dan ook de hele nacht engelengeduld gehad.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het leven is te kort om vijandig te doen.
Deze quote ik even voor het nageslachtquote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het leven is te kort om vijandig te doen.
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:54 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Nope, maar daddy issues zijn negen van de tien keer niet de grondslag van D/s.. Just saying..
Je bent echt te goed voor deze wereld, maar heb jij geen scroll op je muis?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lees even terug, ik heb de hele nacht, en dan ook de hele nacht engelengeduld gehad.
Ik ben het helemaal kwijtquote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:59 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Nope, DD/lg is iets heel anders.
Ik vind hem minstens een tegeltje waardquote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:07 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Deze quote ik even voor het nageslacht
Dit is DTS, wanneer iemand iets post en je wil een punt zal je moeten posten.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent echt te goed voor deze wereld, maar heb jij geen scroll op je muis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |