Daddy?quote:
Nee kree, ik ben ook niet de enige . Ik deel alleen mijn verdriet naar aanleiding van het nummer. Snap je dat ? Of gaat hetr weer over jou ?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:44 schreef kree het volgende:
[..]
nou en kan best snappen dat daar verdriet over is. mijn pa werd 56 enzo he en met me ma alles oplossen met kinderen toen nog. en zaak en balblabla waar ik geen fucking reet van verstand had toen.
Nu is dat meer als 20 jaar terug. maarja deed me wel aardig wat en vond soms dat liedje wat ik net poste mss wel toepasselijk. want serieus en daar heb ik hier nooit zo veel over gepost. Maar ben het echt aantal keer zo onwijs zat geweest dat het meest makkelijke me nog leek gewoon niet meer leven.
naja gelukkig was er wel hulp die je ook weer moet zoeken en etc. dus snap je best fresh je bent niet de enige die ellende mee maakt. jij niet ik niet en denk heel veel hier die het nog niet eens zo zeggen.
nee ik snap je helemaal. en zo heb ik ook dat nr bv.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee kree, ik ben ook niet de enige . Ik deel alleen mijn verdriet naar aanleiding van het nummer. Snap je dat ? Of gaat hetr weer over jou ?
quote:
Fijn en hopelijk geen daddy issues. Keep it goingquote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:50 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Ik heb al een daddy, because I am a good girl..
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:50 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Ik heb al een daddy, because I am a good girl..
Nope, maar daddy issues zijn negen van de tien keer niet de grondslag van D/s.. Just saying..quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Fijn en hopelijk geen daddy issues. Keep it going
Doe anders ff normaal, jullie hebben het over hetzelfde, verlies.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee kree, ik ben ook niet de enige . Ik deel alleen mijn verdriet naar aanleiding van het nummer. Snap je dat ? Of gaat hetr weer over jou ?
wat lastig is en blijft. en goed ieder moet op zijn eigen manier dat doen of verwerken.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe anders ff normaal, jullie hebben het over hetzelfde, verlies.
Zoveelquote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:57 schreef Bargehassus het volgende:
............................................
D/s is dat hetzelfde als die andere term?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:54 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Nope, maar daddy issues zijn negen van de tien keer niet de grondslag van D/s.. Just saying..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |