Ik heb wel eens er aan gedacht ook een Sperti aambeienbolk te gaan maken idd!quote:
vertel vertel. wij rondje gedaan in een week. dus ook alles langs, maar beter in TRV topic denk.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag dat jij bij Ohrid was
Daar ben ik een paar jaar geleden geweest, ook naar Skopje geweest en St. Naum, mooi avontuur meegemaakt daar
Lekker is dat he.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:26 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik op markt in macedonie dus. waar dus een shitload van die kraampjes zijn met alles wat je kunt bedenken.
Gratis laten ze wel ff proeven ook want is normaal daar. hou van die balkan landen. veel beter als hier
In Ur anus.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb wel eens er aan gedacht ook een Sperti aambeienbolk te gaan maken idd!Dat onderwerp is hier wel eens vaker voorbij gekomen.
Ik probeer door de gaatjes te ruiken ja, en neem ze alleen als ze allemaal rood zijn , misschien dit weekend even naar Laidl.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ruik altijd aan als ik aardbeien koop en als ik die gele stukken zie neem ik ze al niet eens meer mee
Maar deze waren echt mooi rood en zacht en sappig. Lang niet zo lekkere aardbei gehad. Bij de lidl gehaald gisteren
quote:
Das een gebakjequote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met slagroom is ook lekker
Geef ik de kleinkinderen wel eens, een beschuitje met aardbeien en een toefje slagroom
ja zeker en tomaten en alles eigenlijk ook, gewoon niet op water cultuur en onder groei lampen. maar in de natuur. ff kijken. zal ik nog foto doen, ach waarom ook niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker is dat he.
Mijn vriendin nam wel een sinaasappels mee uit Marokko. Zoveel meer smaak en sap dan hier
Welnee, hier mogen we het toch over van alles hebben?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:27 schreef kree het volgende:
[..]
vertel vertel. wij rondje gedaan in een week. dus ook alles langs, maar beter in TRV topic denk.
quote:Op donderdag 20 september 2018 18:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was op vakantie in Macedonië en het leek mijn dochter leuk om, tijdens een uitstapje naar een klooster, de grens over te lopen naar Albanië, want dat leverde weer een stempel in haar paspoort op.
Wij dus lopen, bloedheet, achter de auto's in de rij voor de grensovergang, spannend, spannend, maar wel een stempel. Na een half uurtje weer terug en toen bleek het hek wat op de heenweg open stond dicht te zijn, maar alleen door dat hek konden we bij het haventje gekomen waar de boot lag die ons terug bracht. Dat werd klimmen over een 2 meter hoog hek![]()
En we kregen nog een appeltje onderweg van een aardige meneer die al 8 uur aan het lopen was
Zeker doen, hoop dat je net zulke lekkere pakt als ik hadquote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik probeer door de gaatjes te ruiken ja, en neem ze alleen als ze allemaal rood zijn , misschien dit weekend even naar Laidl.
Ik ook heb er heel wat, er zijn er nu wat aan het rood wordenquote:
Dat smaakt ook veel lekkerder. Hier moet alles snel snel en daardoor verdwijnt echt de smaakquote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:32 schreef kree het volgende:
[..]
ja zeker en tomaten en alles eigenlijk ook, gewoon niet op water cultuur en onder groei lampen. maar in de natuur. ff kijken. zal ik nog foto doen, ach waarom ook niet.
rest wel wil ik beetje maar in TRV houden erover. maar voor het idee.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
lol ik weet precies wat je bedoelt. nu en is randje meer van Ohrid. had daar nog leuk de pauw op de foto gezet in klooster. vast ook gezien denk. verder heeeeeeeeeel toeristisch en allemaal met bootjes naar de "Springs". oke je kunt klein stukje rijden en was eigenlijk niemand en kom je aan de andere kant ervan uit. en te lopen.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welnee, hier mogen we het toch over van alles hebben?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |