Een Modusje die volgende week weer een grote beurt + APK nodig heeft. Vol me deuken en krassen en de verf bladdert er flink van af, maar hij rijdt nog prima en de kilometerstand is laag.quote:
Lol, je zou maar een kort strak rokje aan hebbenquote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welnee, hier mogen we het toch over van alles hebben?
[..]
Nee ik bedoel dat het ook een (oud) gebakje is!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoeveel topics moet ik teruglezen om de grap te snappen?
Ja mijn moeder deed dat vroeger wel eens op zaterdagavond ipv een gebakjequote:
Ga maar niet teruglezen. Dees. Ik nen echt gesloopt. en kapot.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoeveel topics moet ik teruglezen om de grap te snappen?
Prachtige fotoquote:
Over die camping moesten we inderdaadquote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:36 schreef kree het volgende:
[..]
lol ik weet precies wat je bedoelt. nu en is randje meer van Ohrid. had daar nog leuk de pauw op de foto gezet in klooster. vast ook gezien denk. verder heeeeeeeeeel toeristisch en allemaal met bootjes naar de "Springs". oke je kunt klein stukje rijden en was eigenlijk niemand en kom je aan de andere kant ervan uit. en te lopen.
Ook via de verlaten zeg maar sovjet camping ofzo die er nog vervallen bij staat op dit moment.
maar dat is idd net aan de grens.
[ link | afbeelding ]
Damn .quote:
Die sleurhutten zijn lang niet meer gesleurd!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over die camping moesten we inderdaad![]()
[ afbeelding ]
haha grappig nou in die jaren niet veel veranderd dusquote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over die camping moesten we inderdaad![]()
[ afbeelding ]
Niet kort en strak, maar ook niet echt handigquote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lol, je zou maar een kort strak rokje aan hebben
Oude slagroom ook?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat het ook een (oud) gebakje is!
Heel inventief.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mijn moeder deed dat vroeger wel eens op zaterdagavond ipv een gebakje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |