Zulen we dit niet doen heren?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:56 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Als je daar zoveel moeite mee hebt had je toch zelf weg kunnen blijven uit de discussie? Doe nou niet alsof dat jou dat iets boeit.
Het gaat niet om "anders denken" het gaat om de toon. Het uitmaken van een linkse politica voor gek of Hamas lid of een asielzoeker voor gelukzoeker of iemand die alleen komt voor de "melk en honing". Homoseksuelen zouden het kwaad zijn volgens een voormalig dominee van Krimpen aan de Ijssel en de reden van corona zijn. Dat is niet anders denken, dat is mensen framen en op den duur geweld niet uitsluiten zoals het afgelopen jaar hebben kunnen zien van een bepaalde flank.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:52 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hij heeft anders een prima punt. Er wordt hier soms veel geklaagd over dat 'kwaliteitsusers' vertrekken en de sfeer omslaat, maar wat het nijpende probleem is betreft een groot gebrek aan de bereidheid van sommigen om anderen te accepteren die (totaal) anders over onderwerpen denken.
Ik denk dat hoe caprica nu bekritiseerd wordt daar wel een goed voorbeeld van is. Ze 'valt tegen' zo stelt een user omdat ze negatief is over de Palestijnen en positief over Israël, alsof er een soort dogma heerst, waar ze niet te ver van af zou mogen wijken. Heel raar.
[..]
Wat is er 'radicaal' aan dat woord dan en waarom zou het niet mogen worden gebruikt? Het doelt op iemand die hierheen komt voor het vinden van geluk, met andere woorden: een beter leven.
Nou ja het is lastig om niet te reageren op de smerige verwijten van deze user, die dus blijkbaar gewoon mogen blijven staan. Prima natuurlijk, maar dan mag ik er ook op reageren.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zulen we dit niet doen heren?
Als ik het heel lief vraag?
Dat is juist het mooie van een forum voor toch.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Hanca
Jammer dat je gaat. Ik kan je bijdrages waarderen ook was ik er soms niet mee eens.
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:00 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Nou ja het is lastig om niet te reageren op de smerige verwijten van deze user.
Maar goed, hij mag me DM’en. Dan praten we het daar wel uit.
Anders kan je net zo goed alleen naar jezelf luisteren.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:00 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat is juist het mooie van een forum voor toch.
Oneens. FOK! faciliteert uitgebreid de extreemrechtse drek die hier overal gespuid wordt.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat wil je met partijen in de tweede kamer die openlijk over zulke zaken praten? Daar gaan wij als forum niks aan doen.
Net zo goed extreemlinkse drek, alleen is daar een stuk minder van te vinden.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:07 schreef Falco het volgende:
[..]
Oneens. FOK! faciliteert uitgebreid de extreemrechtse drek die hier overal gespuid wordt.
Ik snap jullie wel. Jullie kunnen er ook niet zoveel aan veranderen.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Net zo goed extreemlinkse drek, alleen is daar een stuk minder van te vinden.
Het moet beide niet kunnen, maar nogmaals.. daarvoor moet je bij de roden zijn.
Het 'both sides'-argumentquote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Net zo goed extreemlinkse drek, alleen is daar een stuk minder van te vinden.
Het moet beide niet kunnen, maar nogmaals.. daarvoor moet je bij de roden zijn.
Als ik het voor het zeggen zou hebben (of iig meer dan ik nu doe) dan zou mijn keuze zijn om dat soort retoriek simpelweg niet toe te staan, in die zin om beter te zijn dan het niveau van een deel van de Kamer.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat wil je met partijen in de tweede kamer die openlijk over zulke zaken praten? Daar gaan wij als forum niks aan doen.
Ik merk dat de veranderingen op dat gebied erg snel gaan.
Tssk, nog altijd niet overgelopen naar de good side? We hebben een prachtig krimpend kiezersbestand, leegstaande kathedralen vol toekomstbeelden en meer deugpunten dan airmiles. Whats not to like?quote:
Ja als je vastzit in een voetbalwedstrijd mentaliteit is dat jouw probleem.quote:
Omvolking halen we iig weg waar we het zien.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:10 schreef probeer het volgende:
[..]
Als ik het voor het zeggen zou hebben (of iig meer dan ik nu doe) dan zou mijn keuze zijn om dat soort retoriek simpelweg niet toe te staan, in die zin om beter te zijn dan het niveau van een deel van de Kamer.
Maarja, dat heb ik niet, en jullie gaan ook niet over het beleid, en bij degene die daar uiteindelijk wel over gaat komt het toch altijd neer op 'als het je niet bevalt dan post je maar niet'. Tsja.
Sorry, schoot in de lach, want las in de haast kiezelstrand..quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:12 schreef VoMy het volgende:
[..]
Tssk, nog altijd niet overgelopen naar de good side? We hebben een prachtig krimpend kiezersbestand, leegstaande kathedralen vol toekomstbeelden en meer deugpunten dan airmiles. Whats not to like?
Hier hebben we het SP strand en Pro Paviljoen..quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:15 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Sorry, schoot in de lach, want las in de haast kiezelstrand..
Klein strandje met goedwillende badgasten..
Was het maar een strand.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hier hebben we het SP strand en Pro Paviljoen..
Het pessimisme van 'links' is soms ook niet te harden..quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:17 schreef probeer het volgende:
[..]
Was het maar een strand.
Is tegenwoordig eerder de verlaten zandbak net naast het strand.
Welja.. de SP gaat niet lekker tussen al het verbale geweld van de laatste tijdquote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Het pessimisme van 'links' is soms ook niet te harden..
Ik dacht dat hoe jij rechts omschrijft niet meer mag op deze site? Maar tuurlijk heeft de site daar een aandeel in. Ik bedoel op de frontpage worden constant nieuwsberichten flink verdraaid zodat ze meer in Danny's straatje passen.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:07 schreef Falco het volgende:
[..]
Oneens. FOK! faciliteert uitgebreid de extreemrechtse drek die hier overal gespuid wordt.
Tussen dat verbale geweld doet Jimmy het imo juist een stuk beter dan zijn voorgangers. Wordt maar eens boos Jim, zeg het ze!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Welja.. de SP gaat niet lekker tussen al het verbale geweld van de laatste tijd
Moet hij ook boos worden op Ruslandvriendjes zoals Harry van Bommel?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:21 schreef probeer het volgende:
[..]
Tussen dat verbale geweld doet Jimmy het imo juist een stuk beter dan zijn voorgangers. Wordt maar eens boos Jim, zeg het ze!
Danny lijkt mij de laatste tijd wat gematigd over te komen. Kan aan mij liggen of die heeft wel door nu dat er een paar gekken in de wereld aan de knoppen zitten.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik dacht dat hoe jij rechts omschrijft niet meer mag op deze site? Maar tuurlijk heeft de site daar een aandeel in. Ik bedoel op de frontpage worden constant nieuwsberichten flink verdraaid zodat ze meer in Danny's straatje passen.
Wat ik daar dan wel typisch aan vind is dat Danny eerst altijd super fel was tegen nepvlees dat in een schap ligt bij echt vlees.
Dan zegt gisteren PvdD wat over een misleidende nepvlees reclame. En noemt Danny dat schuimbekken. Omdat PvdD blijkbaar zo ver van hem afstaat dat zelfs als ze een standpunt uitdragen waar hij het wel eens over heeft ze toch geframed worden.
Verder is dit niet nieuw denk ik. Mijn buurjongen attendeerde me meer dan 20 jaar geleden over Fok! omdat je daar gewoon lekker los kon gaan op Marokkanen enzo. Wat dat betreft is de frontpage nog steeds dezelfde echokamer maar met minder mensen.
Zo heb ik een kennis, hij beheerder van buurtcentra, zij werkzaam in de thuiszorg, autistische dochter werkzaam op een gesubsidieerde sociale werkplaats. Stemmen alle drie Ja21 en PVV, probeer maar eens uit te leggen dat ze dan gewoon de pineut zijn bij de eerstvolgende bezuinigingsronde.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik dacht dat hoe jij rechts omschrijft niet meer mag op deze site? Maar tuurlijk heeft de site daar een aandeel in. Ik bedoel op de frontpage worden constant nieuwsberichten flink verdraaid zodat ze meer in Danny's straatje passen.
Wat ik daar dan wel typisch aan vind is dat Danny eerst altijd super fel was tegen nepvlees dat in een schap ligt bij echt vlees.
Dan zegt gisteren PvdD wat over een misleidende nepvlees reclame. En noemt Danny dat schuimbekken. Omdat PvdD blijkbaar zo ver van hem afstaat dat zelfs als ze een standpunt uitdragen waar hij het wel eens over heeft ze toch geframed worden.
Verder is dit niet nieuw denk ik. Mijn buurjongen attendeerde me meer dan 20 jaar geleden over Fok! omdat je daar gewoon lekker los kon gaan op Marokkanen enzo. Wat dat betreft is de frontpage nog steeds dezelfde echokamer maar met minder mensen.
Oh zeker. Maar dat scoort niet, dat bedoel ik er mee te zeggenquote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:21 schreef probeer het volgende:
[..]
Tussen dat verbale geweld doet Jimmy het imo juist een stuk beter dan zijn voorgangers. Wordt maar eens boos Jim, zeg het ze!
Dit vind ik herkenbaar, dan wordt er weer eens een oneliner geplaatst en bijv. een Hanca gaat daar dan serieus op in en legt alles tot in de puntjes uit en een handjevol posts later herhaald het riedeltje zich weer opnieuw. En opzich is daar nog niks mis mee, mensen moeten gewoon een post kunnen plaatsen ook als het onhandig verwoord is of als iemand nog niet van alle kennis op de hoogte is. Maar het valt wel op dat het zich steeds maar weer herhaald en er geen lerend vermogen lijkt te zijn, het zijn niet steeds nieuwe users zegmaar.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:40 schreef probeer het volgende:
[..]
[knip]… Maar als ik dan alleen maar een discussie aan kan gaan door eerst deels mee te moeten gaan in andermans denigrerende gebruik van bv woorden als asielzoekers of allochtonen, of zelfs net moet doen alsof het niet klinkklaar is wat men eigenlijk probeert te zeggen als men het over 'het aanmoedigen van vrijwillige remigratie' heeft (alsof emigratie niet altijd een volledig vrijwillige keuze is geweest) omdat ik anders niet eens een overeenstemmend betekeniskader heb om überhaupt een discussie plaats te laten vinden. Tsja, waar ben ik dan nog mee bezig?
Ik wijt het ook gewoon aan social media.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:49 schreef vPlien het volgende:
[..]
Dit vind ik herkenbaar, dan wordt er weer eens een oneliner geplaatst en bijv. een Hanca gaat daar dan serieus op in en legt alles tot in de puntjes uit en een handjevol posts later herhaald het riedeltje zich weer opnieuw. En opzich is daar nog niks mis mee, mensen moeten gewoon een post kunnen plaatsen ook als het onhandig verwoord is of als iemand nog niet van alle kennis op de hoogte is. Maar het valt wel op dat het zich steeds maar weer herhaald en er geen lerend vermogen lijkt te zijn, het zijn niet steeds nieuwe users zegmaar.
Nou moet ik zeggen dat ik zelf imho ook niet genoeg bijdraag aan een betere sfeer, ik loop vooral te lurken en klik zo nu en dan op een duimpje maar daar heb je in een discussie natuurlijk geen zak aan. Als bijv. ik vaker een goede inhoudelijke post zou plaatsen dan hebben andere inhoudelijke users ook weer iets om op te reageren en krijg je vanzelf een betere verhouding. En ik denk dat het hem ook vooral in die verhouding/balans zit, want inderdaad fok is altijd al hartstikke lomp geweest en het hoort er ook bij. Ik zou alle relschoppers stiekem ook missen als ze er ineens niet meer zijn![]()
Maar POL is nog wel een beetje een van de laatste ‘safe havens’ van de inhoudelijke discussies en dan is het wel jammer om te zien dat dat ook hier steeds meer ondersneeuwt. Nou denk ik wel dat Straatcommando net een punt had met dat het ook een afspiegeling is van de kamer en van de samenleving en hoe we in het algemeen met elkaar omgaan.
Denk het slimst om constructief te ogen maar met eisen die lastig in te willien zijn. Zo hou je de onderwerpen actueel waar je de EK-campagne mee in kan.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:41 schreef nostra het volgende:
'Constructieve partner of felle tegenstander? JA21 kiest positie' https://fd.nl/politiek/15(...)utm_term=app-android
Hoe komt dat? Of anders, wat is de oorzaak dat je zo nu denkt, is dat social media?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:16 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik vind het wel typerend dat hier er over veel zaken een afwijkende mening is maar nog wel naar de argumenten wordt geluisterd/"geaccepteerd" dat mensen er anders over denken.
Maar binnen het "asieldebat" (en deels isreal/Palestina) is er geen enkel begrip meer voor een ander.
Nu weet ik van mezelf ook dat ik afgelopen tijd ook alle nuance daarin kwijt ben overigens en waarschijnlijk "volledig geradicaliseerd" ben.
In principe geldt datzelfde ook voor PRO trouwens.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:12 schreef VoMy het volgende:
[..]
Denk het slimst om constructief te ogen maar met eisen die lastig in te willien zijn. Zo hou je de onderwerpen actueel waar je de EK-campagne mee in kan.
Ik gok vooral op het totaal onoplossende vermogen van de politiek zelf.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Of anders, wat is de oorzaak dat je zo nu denkt, is dat social media?
En wat dacht je van het woningtekort? Waarom altijd die focus op dat wat Wilders al 20 jaar roept?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:25 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik gok vooral op het totaal onoplossende vermogen van de politiek zelf.
Je kunt niet 4-7 jaar roepen dat er "iets gedaan moet worden met asielmigratie" om vervolgens daadwerkelijk helemaal niks te doen.
Nu is er uiteindelijk het EU migratiepact, maar in hoeverre kun je dit vertalen naar "iets wat Nederland" heeft geregeld.
Nederland regelt dat middels onze vertegenwoordiging in de EU-raad. Verder kun je een EU-migratiepact ook alleen maar op Europees niveau regelen.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:25 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik gok vooral op het totaal onoplossende vermogen van de politiek zelf.
Je kunt niet 4-7 jaar roepen dat er "iets gedaan moet worden met asielmigratie" om vervolgens daadwerkelijk helemaal niks te doen.
Nu is er uiteindelijk het EU migratiepact, maar in hoeverre kun je dit vertalen naar "iets wat Nederland" heeft geregeld.
Het woningtekort is iets wat veel verder van mijn bed staat en veel meer diffuus is, er wordt nu een aantal van 400.000 woningen genoemd wat eigenlijk een getal is wat mij helemaal niks zegt.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:28 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En wat dacht je van het woningtekort? Waarom altijd die focus op dat wat Wilders al 20 jaar roept?
Woningtekort minder zichtbaar? Woningcorporaties hebben al sinds de jaren'90 moeten privatiseren en dus winst maken, dat lukt natuurlijk voor geen meter met het gevolg dat veel sociale huurwoningen zijn verkocht en ook weinig meer bijgebouwd. Veel konden indertijd nog goedkoop een premie-A woning kopen, afgeschaft. Wel zijn er dure woningen door projectontwikkelaars gebouwd, maar lang niet voldoende. Vrije huurmarkt met veel te hoge huur etc etc etc. Overal woningtekort, wachtlijsten oplopend tot meer dan 10 jaar voor een sociale huurwoning.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:46 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Het woningtekort is iets wat veel verder van mijn bed staat en veel meer diffuus is, er wordt nu een aantal van 400.000 woningen genoemd wat eigenlijk een getal is wat mij helemaal niks zegt.
Wat zou het verschil zijn als het tekort 200.000 zou zijn, of 600.000?
Terwijl overlast gevende azcs iets is wat veel zichtbaarder is (en dan laat ik de link tussen instroom vanuit het buitenland en druk op de woningmarkt/kosten die het met zich meebrengt buiten beschouwing).
Wat betreft het EU migratiepact, je dat moet je op EU niveau regelen maar kun je dit toeschrijven als " nederlands" succes op asielbeleid?
Waarschijnlijk zag de wet er 1 op 1 hetzelfde uit als de SP/PvdD aan de macht was ipv VVD/CDA.
Alles wat jij nu beschrijft, zie je niet als je over straat loopt, ergo minder zichtbaar.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:13 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Woningtekort minder zichtbaar? Woningcorporaties hebben al sinds de jaren'90 moeten privatiseren en dus winst maken, dat lukt natuurlijk voor geen meter met het gevolg dat veel sociale huurwoningen zijn verkocht en ook weinig meer bijgebouwd. Veel konden indertijd nog goedkoop een premie-A woning kopen, afgeschaft. Wel zijn er dure woningen door projectontwikkelaars gebouwd, maar lang niet voldoende. Vrije huurmarkt met veel te hoge huur etc etc etc. Overal woningtekort, wachtlijsten oplopend tot meer dan 10 jaar voor een sociale huurwoning.
En omdat jij er zelf geen last van hebt, want kennelijk woon je in een huis, is het onzichtbaar?
Ja, als je veel AZC's sluit en bezuinigt op de IND, op de COA en procedures extra lang laat duren dan loopt de hele asielketen vast, dat komt voor sommige politici wel goed uit, want dan kun je het een asielcrisis gaan noemen. Als je dan ook nog elk negatief gebeuren rondom AZC's breeduit opklopt in de media is dat goed zichtbaar, ja.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:21 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Alles wat jij nu beschrijft, zie je niet als je over straat loopt, ergo minder zichtbaar.
Hoe wil je anders dat mensen een asielcrisis ervaren?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, als je veel AZC's sluit en bezuinigt op de IND, op de COA en procedures extra lang laat duren dan loopt de hele asielketen vast, dat komt voor sommige politici wel goed uit, want dan kun je het een asielcrisis gaan noemen. Als je dan ook nog elk negatief gebeuren rondom AZC's breeduit opklopt in de media is dat goed zichtbaar, ja.
Ja ik merk er weinig van in mijn dagelijks leven. Zou het anders zijn als het tekort 100.000 woningen zou zijn, of 800.000?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:13 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Woningtekort minder zichtbaar? Woningcorporaties hebben al sinds de jaren'90 moeten privatiseren en dus winst maken, dat lukt natuurlijk voor geen meter met het gevolg dat veel sociale huurwoningen zijn verkocht en ook weinig meer bijgebouwd. Veel konden indertijd nog goedkoop een premie-A woning kopen, afgeschaft. Wel zijn er dure woningen door projectontwikkelaars gebouwd, maar lang niet voldoende. Vrije huurmarkt met veel te hoge huur etc etc etc. Overal woningtekort, wachtlijsten oplopend tot meer dan 10 jaar voor een sociale huurwoning.
En omdat jij er zelf geen last van hebt, want kennelijk woon je in een huis, is het onzichtbaar?
Lekkere afleiding voor wat er werkelijk mis is.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe wil je anders dat mensen een asielcrisis ervaren?
Dat merk je ook wel op de werkvloer.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:16 schreef Kickinalfa het volgende:
Maar binnen het "asieldebat" (en deels isreal/Palestina) is er geen enkel begrip meer voor een ander.
Dan krijg je weer op je kop dat je tot de laffe zwijgende club hoort.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:45 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dat merk je ook wel op de werkvloer.
Het is heel erg zwart/wit geworden (no pun intended). Als je niet dezelfde mening bent toegedaan dan ben je al af.
Daarom hou ik me daar altijd buiten die discussies. Zelfs met de informatie die ik tot mijn beschikking heb.
Het is politiek gewoon opportuun om de boel in de soep te laten lopen: dan ervaren mensen een asielcrisis, schuif je andere partijen de schuld in de schoenen en doe je alsof jij de oplossing hebt (asielstop, grenzen dicht, grip op migratie, ...), en ga jij er lekker vandoor met de stemmetjes.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:44 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Lekkere afleiding voor wat er werkelijk mis is.
Overlast van asielzoekerscentra zie je ook niet op straat. Dus dat is ook minder zichtbaar. De claim dat die overlast juist zichtbaarder is lijkt me moeilijk te onderbouwen. Ja natuurlijk Wilders doet altijd alsof we in Darfur wonen maar dat is niet de werkelijkheid die we kunnen zien.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:21 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Alles wat jij nu beschrijft, zie je niet als je over straat loopt, ergo minder zichtbaar.
Op dit forum doe je ook nooit mee aan de discussies.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:45 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dat merk je ook wel op de werkvloer.
Het is heel erg zwart/wit geworden (no pun intended). Als je niet dezelfde mening bent toegedaan dan ben je al af.
Daarom hou ik me daar altijd buiten die discussies. Zelfs met de informatie die ik tot mijn beschikking heb.
Dit.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:17 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik vind het tekenend voor de richting die FOK op gaat. Niemand kan nog normaal met elkaar om gaan. Ik zie persoonlijk niet in waarom die opmerking van Capricia zo over de schreef is, maar het zal een cumulatief effect zijn geweest. Mag ze zoiets niet zeggen dan?
Om dan lekker met zijn allen verongelijkt een mod aan te gaan vallen die hier ook maar dr best doet om er wat van te maken ondanks het compleet kansloze beleid vind ik niet kunnen.
Het is hier een walhalla vergeleken wat er op NWS allemaal uitgebraakt wordt. Begrijp Hanca ook wel weer, die probeert al weetniethoelang ongenuanceerde uitspraken met cijfers en feiten te weerspreken, dat ben je dan wel een keertje zat.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit.
Capricia is een van de meest nette posters, ik zie niks vreemds in haar post.
FOK! En dan in het bijzonder POL is een van de meest beschaafde podia wat betreft politieke discussies. Kleine stootjes mogen zo af en toe best uitgedeeld worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |