abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 juni 2026 @ 23:08:35 #251
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220968786
Ik kom hier al sinds 2008, en toen vond men al dat de discussies verhard waren en de userbase verrechtst. En ook toen gingen users stampvoetend weg als zij hun zin niet kregen of als zij het gevoel hadden onheus bejegend te worden. Het is van alle tijden. Ik was geen fan van Hanca, maar het was wel een user die goed probeerde zijn punt te maken.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  vrijdag 5 juni 2026 @ 23:08:48 #252
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220968790
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 23:06 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Het is hier een walhalla vergeleken wat er op NWS allemaal uitgebraakt wordt. Begrijp Hanca ook wel weer, die probeert al weetniethoelang ongenuanceerde uitspraken met cijfers en feiten te weerspreken, dat ben je dan wel een keertje zat.
NWS is veranderd in een soort stormfront.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 23:09:58 #253
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220968799
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 23:06 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Het is hier een walhalla vergeleken wat er op NWS allemaal uitgebraakt wordt. Begrijp Hanca ook wel weer, die probeert al weetniethoelang ongenuanceerde uitspraken met cijfers en feiten te weerspreken, dat ben je dan wel een keertje zat.
Of de asielmigratie hoog of laag is, is gewoon onderwerp van discussie. Er is geen claim of waarheid waarmee ja kan zeggen dat het te hoog of te laag is. Het is echt subjectief en afhankelijk van hoe je tegen zaken aankijkt. Ik vind de asielmigratie ook veel en veel te hoog.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
  vrijdag 5 juni 2026 @ 23:11:03 #254
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220968805
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 23:08 schreef -XOR- het volgende:

[..]
NWS is veranderd in een soort stormfront.
By far niet.
Het zijn allemaal relatieve maten. Als de bias nog verder naar links opschuift is op termijn de SGP, of VVD, of uiteindelijk CDA ook te kwalificeren als extreemrechts.
pi_220968806
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 23:09 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Of de asielmigratie hoog of laag is, is gewoon onderwerp van discussie. Er is geen claim of waarheid waarmee ja kan zeggen dat het te hoog of te laag is. Het is echt subjectief en afhankelijk van hoe je tegen zaken aankijkt. Ik vind de asielmigratie ook veel en veel te hoog.
Kan best wezen, maar het is echt geen prioriteit nummer een wat er nog allemaal moet gebeuren in dit land.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 23:11:53 #256
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220968810
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 23:11 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Kan best wezen, maar het is echt geen prioriteit nummer een wat er nog allemaal moet gebeuren in dit land.
Het een kun je niet los zien van het ander. Asiel, energie-infrastructuur, inflatie, het moet allemaal opgelost worden. Maar wat mij betreft is asiel wel prio 1.
pi_220968822
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 23:11 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Het een kun je niet los zien van het ander. Asiel, energie-infrastructuur, inflatie, het moet allemaal opgelost worden. Maar wat mij betreft is asiel wel prio 1.
Tja, er zijn nog steeds mensen die denken dat het dan allemaal opgelost is als er geen enkele asielzoeker hier asiel aanvraagt.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 23:16:15 #258
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220968845
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 23:13 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Tja, er zijn nog steeds mensen die denken dat het dan allemaal opgelost is als er geen enkele asielzoeker hier asiel aanvraagt.
Nee ook zonder asielzoekers hebben we hoge inflatie. Maar ver verlicht wel de druk op sociale voorzieningen en komt de veiligheid ten goedez
pi_220968851
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 23:16 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Nee ook zonder asielzoekers hebben we hoge inflatie. Maar ver verlicht wel de druk op sociale voorzieningen en komt de veiligheid ten goedez
Dan zou je er eens de cijfers bij moeten pakken. Want dit is al bewezen niet waar.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 23:19:05 #260
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220968862
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 23:17 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dan zou je er eens de cijfers bij moeten pakken. Want dit is al bewezen niet waar.
Elk gezin dat hierheen komt heeft huisvesting nodig, die ontrekken dan een woning uit de woningvoorraad.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 23:20:18 #261
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220968870
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 23:11 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
By far niet.
Het zijn allemaal relatieve maten. Als de bias nog verder naar links opschuift is op termijn de SGP, of VVD, of uiteindelijk CDA ook te kwalificeren als extreemrechts.
In de loop der jaren is de bias opgeschoven naar rechts, niet naar links. Wat er in NWS en de Tweede Kamer wordt uitgekraamd, daar zou 20 jaar geleden de gemiddelde Stormfronter van schrikken.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_220968873
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 23:19 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Elk gezin dat hierheen komt heeft huisvesting nodig, die ontrekken dan een woning uit de woningvoorraad.
Ja, in procenten? De woningvoorraad wordt dan ietsiepietsie minder klein. Niet de helft.
pi_220968979
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 22:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Op dit forum doe je ook nooit mee aan de discussies.
Inderdaad niet constructief voor bepaalde groepen.

En ja, ik ben ook niet zo van kaarten gedekt houden. De meeste antwoorden (die komen) kan ik al invullen voor mezelf.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  vrijdag 5 juni 2026 @ 23:56:48 #264
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220969036
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 23:20 schreef -XOR- het volgende:

[..]
In de loop der jaren is de bias opgeschoven naar rechts, niet naar links. Wat er in NWS en de Tweede Kamer wordt uitgekraamd, daar zou 20 jaar geleden de gemiddelde Stormfronter van schrikken.
Hmm.

Heb je hier ook voorbeelden van?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220969038
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 23:45 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Inderdaad niet constructief voor bepaalde groepen.

En ja, ik ben ook niet zo van kaarten gedekt houden. De meeste antwoorden (die komen) kan ik al invullen voor mezelf.
Het is vrij duidelijk dat de meeste van je aannames juist mijlenver van wat een poster zegt afzitten. Maar dat zul je natuurlijk ook niet weten als je er niet op ingaat. Je aanname blijft dan ongetest. Wel makkelijker om altijd gelijk te hebben natuurlijk :Y
pi_220969046
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 23:20 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ik zie deze niet helemaal. Het lijkt er meer op dat de gemiddelde Stormfront mening van 20 jaar terug tegenwoordig geen probleem meer is om bijvoorbeeld in de kamer te komen. Dan ben je gewoon net rechts van de VVD.

Maar de mensen die 20 jaar terug op Stormfront zaten waren volgens mij niet minder extreem dan de mensen nu bij NWS. Het geluid is meer en meer mainstream geworden, wordt natuurlijk ook gepushed via de algoritmes.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 00:28:56 #267
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220969137
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 23:59 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ik zie deze niet helemaal. Het lijkt er meer op dat de gemiddelde Stormfront mening van 20 jaar terug tegenwoordig geen probleem meer is om bijvoorbeeld in de kamer te komen. Dan ben je gewoon net rechts van de VVD.

Maar de mensen die 20 jaar terug op Stormfront zaten waren volgens mij niet minder extreem dan de mensen nu bij NWS. Het geluid is meer en meer mainstream geworden, wordt natuurlijk ook gepushed via de algoritmes.
Uiteraard was het een hyperbool, Stormfront-gedachtegoed is inderdaad mainstream geworden en dat is terug te zien in de posts in NWS.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  zaterdag 6 juni 2026 @ 00:37:09 #268
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220969152
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 23:56 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm.

Heb je hier ook voorbeelden van?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_220969157
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 00:37 schreef -XOR- het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ja dat soort fantasien laten wel zien dat het de negers zijn die oversexed zijn en het probleem met mysoginie :Y

Man in boom filmt meisjes op strand Loosdrecht
Dit ook overduidelijk verzonnen verhaal met AI foto en dat dan presenteren als nieuws. Echt hoe doorzichtig wil je het racisme hebben.
pi_220969162
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 00:37 schreef -XOR- het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Het valt wel op hoeveel ouderwets racistische drek je hier nu ziet. Een groot deel wordt gelukkig wel verwijderd maar lang niet alles.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 00:42:54 #271
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220969167
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 00:40 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Het valt wel op hoeveel ouderwets racistische drek je hier nu ziet. Een groot deel wordt gelukkig wel verwijderd maar lang niet alles.
Nu ben ik op zich nooit zo'n fan van verwijderen of censuur. Laat maar open en bloot zien welke ranzige wind er nu al jaren door Nederland waait.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_220969205
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 00:42 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Nu ben ik op zich nooit zo'n fan van verwijderen of censuur. Laat maar open en bloot zien welke ranzige wind er nu al jaren door Nederland waait.
Ja waarom het nog wegmodden. Is toch dweilen met de kraan open.
pi_220969209
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 00:42 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Tja, voor mij verpest het vooral de sfeer.
pi_220969231
Wat betreft is het soms wel goed om eens in die schatkamer te graven.

https://schatkamer.beelde(...)t-ademt-dan-liegt-ie
pi_220969238
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 01:00 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Tja, voor mij verpest het vooral de sfeer.
Helemaal mee eens, het maakt het behoorlijk ongezellig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')