Het niveau is dan ook buitencategorie.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:38 schreef 3rr0r het volgende:
Jeetje, bij de rust al deel 3 voor een uitzwaaiwedstrijd
Gernot.quote:
Ha die Coco, leuk om weer van je te horen!quote:
MAD.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:39 schreef Shreyas het volgende:
Wat is die Malen een kutspits zeg. Bal op de paal, buitenspel, buitenspel, buitenspel, voor open doel naast schieten na goed werk van Summerville. Met een degelijk spits ga je gewoon met 3-0 de rust in.
Ik hoop echt dat Depay op tijd fit is want dit kan echt niet. En elke keer die zogenaamde snelheid van Malen hypen, die gast wordt er door de meeste verdedigers van toplanden gewoon uitgelopen.
Memphis kan er ook niks vanquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:39 schreef Shreyas het volgende:
Wat is die Malen een kutspits zeg. Bal op de paal, buitenspel, buitenspel, buitenspel, voor open doel naast schieten na goed werk van Summerville. Met een degelijk spits ga je gewoon met 3-0 de rust in.
Ik hoop echt dat Depay op tijd fit is want dit kan echt niet. En elke keer die zogenaamde snelheid van Malen hypen, die gast wordt er door de meeste verdedigers van toplanden gewoon uitgelopen.
Brobbeastquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:39 schreef Shreyas het volgende:
Komt die wel door de US Customs?quote:
55 goals in 108 wedstrijden. Malen 52 wedstrijden gespeeld en slechts 13 keer gescoord.quote:
Als het toch niet uitmaakt, doe dan maar degene met de mooiste tattoos.quote:
waarom zit er geel bijquote:
Tattoos zijn voor paupers.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als het toch niet uitmaakt, doe dan maar degene met de mooiste tattoos.
We hebben een type à la Weghorst nodigquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
55 goals in 108 wedstrijden. Malen 52 wedstrijden gespeeld en slechts 13 keer gescoord.
Is voeltquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:43 schreef Wotte het volgende:
Dat WK is voelt toch wel een beetje alsof er allerlei nieuwe plaatsingen op de dagbesteding zijn.
quote:Voor het WK van 2026 is er geen enkele speler uit de huidige selectie van Feyenoord geselecteerd voor het Nederlands elftal.
Als we het alleen met kostschooljongetjes moeten doen speelt Splinter de Mooij in de spits.quote:
Als jequote:Op woensdag 3 juni 2026 21:43 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
We hebben een type à la Weghorst nodig
Matig van Luxemburg.quote:
Moet ik dan nog Vlaardingen overvaren, ja of nee?quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kluivert mag ik oversteken ja of nee?
Kluivert, Sterling en Rai Vloet zitten in de auto. Wie rijdt er?quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben je net begonnen met voetbal kijkenquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet niet hoe het komt maar Grueter gaat met de wedstrijd meer op mijn zenuwen werken...
De politie? xdquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:50 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kluivert, Sterling en Rai Vloet zitten in de auto. Wie rijdt er?
quote:De duidelijke hofleverancier, met een tiental, is landskampioen PSV met Esmir Bajraktarevic (Bosnië-Herzegovina), Sergiño Dest (Verenigde Staten), Matej Kovár (Tsjechië), Armando Obispo (Curaçao), Ricardo Pepi (Verenigde Staten), Ivan Perisic (Kroatië), Ismael Saibari (Marokko), Anass Salah-Eddine (Marokko), Guus Til (Nederland) en Paul Wanner (Oostenrijk).
Feyenoord levert met Jordan Bos (Australië), Anis Hadj Moussa (Algerije), In-beom Hwang (Zuid-Korea), Ayase Ueda (Japan) en Tsuyoshi Watanabe (Japan) vijf spelers.
Ajax is met een kwartet van de partij: Ko Itakura (Japan), Takehiro Tomiyasu (Japan), Josip Sutalo (Kroatië) en Wout Weghorst (Nederland).
quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:50 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Sterling want daar zijn nog geen doden gevallenquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:50 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zou jij normaal kunnen slapen als je iemand had doodgereden?quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:50 schreef Caland het volgende:
Moordenaar
Moordenaar
Moordenaar
KLUIVERT MOORDENAAR
Quincy Promes?quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:50 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Strootman is toch al gestopt?quote:
Ligt er aan wie toch?quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zou jij normaal kunnen slapen als je iemand had doodgereden?
quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:51 schreef Cupfighter het volgende:
Jingle bell Jingle bell
Kluivert in een cel
quote:
Autorijden kan hij niet, verkrachten kan 'ie wel, hey jingle bell, jingle bell.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:50 schreef Caland het volgende:
Moordenaar
Moordenaar
Moordenaar
KLUIVERT MOORDENAAR
Marco Bakker, Marco Bakker is zat.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:50 schreef Caland het volgende:
Moordenaar
Moordenaar
Moordenaar
KLUIVERT MOORDENAAR
Hij rijdt in de Arena alle joden plat.quote:
Door constant te gaan liggen?quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:49 schreef Caland het volgende:
Hadj Moussa gaat Oranje helemaal KAPOET maken
Tuurlijk. Leven gaat door maatje. Niet voor diegene die je hebt doodgereden, altijd tegen hemquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zou jij normaal kunnen slapen als je iemand had doodgereden?
Wel poep.quote:
De belbus vraag zich af, wie zou je met een gerust hart aan willen rijden?quote:
Hoge xG.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hij rijdt in de Arena alle joden plat.
Bijlow.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is de betere keeper, Roefs of Verbruggen?
Ja.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ed?quote:
quote:
quote:Patrick Kluivert reed op 9 september 1995 de 56-jarige Marten Putman dood in Amsterdam-Noord. Putman was destijds een zeer geliefde en creatieve theaterdirecteur van de Stadsgehoorzaal in Vlaardingen, door cabaretiers ook wel liefkozend 'Papa Putman' genoemd.
Het tragische ongeval vond plaats toen Putman met zijn auto wilde keren en werd aangereden door de toen 19-jarige Kluivert, die destijds met een snelheid van ongeveer 104 kilometer per uur door de bebouwde kom reed waar 50 was toegestaan
Degene die nu onder mij post:quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
De belbus vraag zich af, wie zou je met een gerust hart aan willen rijden?
Noppert.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou nou nou.quote:
Maggewoonniegebeureklaar.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tuurlijk. Leven gaat door maatje. Niet voor diegene die je hebt doodgereden, altijd tegen hem
Had Davids z'n oranje bril eigenlijk ook op als het regende?quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:57 schreef Zipportal het volgende:
Koeman mist een type Davids. @:rambodirk
Oké. Licht schrammetje dan.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Als hij daarna verder niks mankeert, nee.
Heel vreemd ja. Volgens mij is er niet eens de restrictie dat het bij geel niet geldt of zoquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:57 schreef TheVulture het volgende:
Toch wel een aparte regel, je kunt dus een overtreding maken en er een minuut van profiteren
Dit. Doordat er zoveel geacteerd wordt is dit in het nadeel van de geblesseerdequote:Op woensdag 3 juni 2026 21:57 schreef TheVulture het volgende:
Toch wel een aparte regel, je kunt dus een overtreding maken en er een minuut van profiteren
In het riool ja.quote:
Ik wens ze hoogstens te arceren.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:59 schreef Coco het volgende:
Depay gaat weer mondjes snoeren.
Markeer mijn woorden.
Die is al in een jasje gegespt.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:00 schreef OmniRocket het volgende:
Die Duitser zal ook wel zn voorspelling herzien nu
Die zit nu te onderzoeken waar hij een foutje heeft gemaaktquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:00 schreef OmniRocket het volgende:
Die Duitser zal ook wel zn voorspelling herzien nu
Dan Simon Stokvis?quote:
Makkelijk niet, maar ze zullen wel winnen ja.quote:
Zou zomaar kunnen, dit is middelmaat.quote:
Alleen als ze Haller niet opstellen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:00 schreef Zipportal het volgende:
FC Utrecht wint nog van dit stink oranje. @:paul
Lol watquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:03 schreef GGMM het volgende:
Het zou me verbazen als Marokko de groepsfase overleeft.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:03 schreef GGMM het volgende:
allemarokkanenzijnweg_nos.gif @Zipportalquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:03 schreef GGMM het volgende:
Worden hopelijk meteen in de eerste pot gesloopt door Brazilie.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:03 schreef GGMM het volgende:
quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
allemarokkanenzijnweg_nos.gif @:Zipportal
Brazilië is niet zo goed.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Worden hopelijk meteen in de eerste pot gesloopt door Brazilie.
Nee dit was van toen ze (NOS) gingen schakelen naar een buurthuis ofzo maar ze waren allemaal afgedropen. Heb hem ergens maar niet bij de handquote:
Dan wordt Rotterdam ook gesloopt.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Worden hopelijk meteen in de eerste pot gesloopt door Brazilie.
In de keet wordt het dan net pas gezellig.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee dit was van toen ze (NOS) gingen schakelen naar een buurthuis ofzo maar ze waren allemaal afgedropen. Heb hem ergens maar niet bij de hand
Hun probleem.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan wordt Rotterdam ook gesloopt.
In die contreien ruiken ze het als je zwakte toontquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:53 schreef bbuddybb het volgende:
Algerije kan opeens voetballen. Hoe dan.
Of dartsenquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft geen verstand van voetbal. Misschien is turnen iets voor hem
Met Zweden moet je altijd oppassen met voorspellingen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:08 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Van Japan en Zweden heb je zo nog maar niet gewonnen en onderschat Tunesië niet
Jeu de Boules.quote:
Door de knoflookgeur heen?quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:08 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
In die contreien ruiken ze het als je zwakte toont
Nog een keer.quote:
Ja, dat is een beetje een gekke regel.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben het volledig met je eens.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:03 schreef GGMM het volgende:
Welke autobom hoort er niet bij?quote:
Hopen dat er geen Rotterdammers van 86 jaar of ouder op de tribunes zitten, anders krijgen ze last van PTSS.quote:
Beetje respect voor de rechtmatige winnaars van de Africa Cup 🤭quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:03 schreef GGMM het volgende:
SenegalGodenquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:11 schreef speknek het volgende:
[..]
Beetje respect voor de rechtmatige winnaars van de Africa Cup 🤭
Tegen homoseksualiteit, maar wel een stukje vuurwerk in de reet meegesmokkeld.quote:
Iedereen weet dat ze dat niet meesmokkelen. Het ligt al in het stadion door bevriende stewards daar neergelegdquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen homoseksualiteit, maar wel een stukje vuurwerk in de reet meegesmokkeld.
Niemand speelt echt goedquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:12 schreef bbuddybb het volgende:
Die Frenkie he... Vinden jullie hem nou goed spelen?
Ik vind Reijnders wel goed.quote:
Ernie Stewart?quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Iedereen weet dat ze dat niet meesmokkelen. Het ligt al in het stadion door bevriende stewards daar neergelegd
Heel Algerije bestaat uit Nederlanders, alleen hebben ze niet allemaal een Nederlands paspoortquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:11 schreef User98182 het volgende:
Ach dit willen jullie toch? vooral blijven stemmen op D66 en Pvda/GL
Heulen met de vijand. Kaalscheren die hap.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Iedereen weet dat ze dat niet meesmokkelen. Het ligt al in het stadion door bevriende stewards daar neergelegd
Prima postbode.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:12 schreef bbuddybb het volgende:
quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee dit was van toen ze (NOS) gingen schakelen naar een buurthuis ofzo maar ze waren allemaal afgedropen. Heb hem ergens maar niet bij de hand
Wat een Rot Steward!quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Akkoord.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:14 schreef GGMM het volgende:
Laten we POL in POL houden
Of NWS, daar kom ik ook nauwelijks.
Zou wel goed zijn, na 20 jaar CDA'ers, VVD'ers en PVV'ers als minister van Asiel en Migratie.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:11 schreef User98182 het volgende:
Ach dit willen jullie toch? vooral blijven stemmen op D66 en Pvda/GL
Tv kan uit?quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:16 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Dit, heb er totaal geen vertrouwen meer in
Misschien is onlogisch onlinequote:
quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:16 schreef speknek het volgende:
[..]
Zou wel goed zijn, na 20 jaar CDA'ers, VVD'ers en PVV'ers als minister van Asiel en Migratie.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:14 schreef GGMM het volgende:
Laten we POL in POL houden
Of NWS, daar kom ik ook nauwelijks.
Oh, doet hij ook mee?quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:12 schreef bbuddybb het volgende:
Presteert zoals verwacht.quote:
Welkomquote:
omdatquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:17 schreef RamboDirk het volgende:
Het zou wel leuk zijn als Nederland nog even de belangrijke uitgoal maakt omdat vak pakketbezorgers stil te krijgen.
@:zipportal
xdquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Men zong wie niet springt is een homo en daarna was het makkelijk voor de Algerijnen
Als je pas via een edit een mention toevoegt krijgt die user hem nietquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:17 schreef RamboDirk het volgende:
Het zou wel leuk zijn als Nederland nog even de belangrijke uitgoal maakt omdat vak pakketbezorgers stil te krijgen.
omdatquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:17 schreef RamboDirk het volgende:
Op de Belg vinden ze hem prima spelen.quote:
Kluivert valt me wel mee. Die zou ik op 10 of als rechtsbuiten zetten. De rest van de invallers moeten we niet opstellen in de basiself.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Oezbekistan uit wordt nog lastig zo.
Direct pingels?quote:
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op de Belg vinden ze hem prima spelen.
Zit dus met ze laptop de ZZPer uit te hangen?quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Italiëquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:19 schreef KNAK het volgende:
`is er nog een optie om thuis te blijven... een ander land te sturen?
Ook alleen al de opmerking: "Op de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |