Presteert zoals verwacht.quote:
Welkomquote:
omdatquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:17 schreef RamboDirk het volgende:
Het zou wel leuk zijn als Nederland nog even de belangrijke uitgoal maakt omdat vak pakketbezorgers stil te krijgen.
@:zipportal
xdquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Men zong wie niet springt is een homo en daarna was het makkelijk voor de Algerijnen
Als je pas via een edit een mention toevoegt krijgt die user hem nietquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:17 schreef RamboDirk het volgende:
Het zou wel leuk zijn als Nederland nog even de belangrijke uitgoal maakt omdat vak pakketbezorgers stil te krijgen.
omdatquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:17 schreef RamboDirk het volgende:
Op de Belg vinden ze hem prima spelen.quote:
Kluivert valt me wel mee. Die zou ik op 10 of als rechtsbuiten zetten. De rest van de invallers moeten we niet opstellen in de basiself.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Oezbekistan uit wordt nog lastig zo.
Direct pingels?quote:
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op de Belg vinden ze hem prima spelen.
Zit dus met ze laptop de ZZPer uit te hangen?quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Italiëquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:19 schreef KNAK het volgende:
`is er nog een optie om thuis te blijven... een ander land te sturen?
Ook alleen al de opmerking: "Op de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |