Wat fantastisch nieuwsquote:Op zondag 31 mei 2026 17:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja is het ook, toch zijn de verwachtingen beter dat wat we eerst te horen kregen, toen was het zodanig dat ze mogelijk niet eens meer thuis zou komen, gelukkig is dat nu vierkant omgedraaid.
Niet? Ik dacht dat je de laatste dagen ook wel wat kreeg.quote:Op zondag 31 mei 2026 18:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
De laatste twee weken toch niet.
Dankjewelquote:Op zondag 31 mei 2026 18:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Sterkte en succes. Hopelijk komt alles in orde!
Zeker dat dit fijn is om toch weer wat positiefs te horen krijgt na alle tegenslagenquote:Op zondag 31 mei 2026 18:21 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Fijn dit positieve signaal.
Hopenlijk schijnt voor jullie straks weer het zonnetje
Dat hopen wij ook, alleen ze denken wel dat er niet heel veel verbetering bij komt, dus het is spannend om te kijken of ze toch nog iets aan hulp nodig heeft of niet.quote:Op zondag 31 mei 2026 18:50 schreef MissHobje het volgende:
Dat zijn wel een stuk fijnere berichten @:SpeedyGJ hopelijk zet het nog beter door allemaal
Gaat wel lekker zeg met de bosbranden, zo zie je maar dat niet overal zo nat is.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wederom bosbrand hier in de buurt. Vrijdag ook al.
Opluchting was het zeker, ook naar mijn kinderen toe die toch wel even spannend vonden. Maar ook bij de doctoren was de opluchting groot toen ze zagen welke vorderingen ze had gemaakt dus dat is alleen maar positief.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat fantastisch nieuwsEn wat zul je opgelucht zijn ondanks dat je er nog midden in zit.
Vrijdag was weer op dat mikitair oefenterrein toch onder de rook van Eindhoven? Nu weer daar?quote:Op zondag 31 mei 2026 20:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wederom bosbrand hier in de buurt. Vrijdag ook al.
Nee, dat dachten wij ook. Niks gevallen. Alles trok noordelijk of zuidelijk of ontstond pas in Duitslandquote:Op zondag 31 mei 2026 21:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Niet? Ik dacht dat je de laatste dagen ook wel wat kreeg.
[..]
Gaat wel lekker zeg met de bosbranden, zo zie je maar dat niet overal zo nat is.
Ik zit niet onder de rook van Eindhovenquote:Op zondag 31 mei 2026 22:18 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Vrijdag was weer op dat mikitair oefenterrein toch onder de rook van Eindhoven? Nu weer daar?
Limbabwe ook nietquote:Op maandag 1 juni 2026 11:15 schreef Boca_Raton het volgende:
Hier in Friesland nog geen bui gezien, al dagen niet.
Ah paar dagen en dan is het weer ok. Hopelijk valt het alsnog mee.quote:
Ik doelde op september, de echte start van de meteorologische herfstquote:Op maandag 1 juni 2026 11:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ah paar dagen en dan is het weer ok. Hopelijk valt het alsnog mee.
En oktober als doorgaans echt wel weer beter wordt en de warmte er wel uit isquote:Op maandag 1 juni 2026 11:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik doelde op september, de echte start van de meteorologische herfst
Nu de zomer is begonnen, kunnen we dus aftellen
Yup, maar duurt meestal even voor je daar echt iets van merkt. Half augustus ga je pas echt goed merken dat de avonden ineens korter worden.quote:Op maandag 1 juni 2026 12:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
21 juni toch? Daarna dus beetje bij beetje weer korter
5 maanden herfst....jeejquote:
Na afgelopen week klinkt dat erg appetijtelijkquote:Op maandag 1 juni 2026 12:47 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
5 maanden herfst....jeej![]()
En tussendoor 1 week winter
Tot ingang van de wintertijd als de treurnis begint. 5 maanden herfst en donker. Echt topquote:Op maandag 1 juni 2026 12:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En oktober als doorgaans echt wel weer beter wordt en de warmte er wel uit is
Nou, vorige week donderdag was toch gewoon perfect?! Zo'n lage luchtvochtigheid is echt ideaal. Zelfs om in te weeken. Daarvoor in de plaats hoef ik geen kou en treurnisquote:Op maandag 1 juni 2026 13:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Na afgelopen week klinkt dat erg appetijtelijk
Zin inquote:Op maandag 1 juni 2026 13:04 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Tot ingang van de wintertijd als de treurnis begint. 5 maanden herfst en donker. Echt top
Maar duurt gelukkig nog lang.
Ik had er graag een handvol graden afgehaald, maar voor een borrel 's avonds waar we een tafel in de schaduw én wind hadden was het nog wel redelijk uit te houden, dat geef ik wel toe.quote:Op maandag 1 juni 2026 13:05 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nou, vorige week donderdag was toch gewoon perfect?! Zo'n lage luchtvochtigheid is echt ideaal. Zelfs om in te weeken. Daarvoor in de plaats hoef ik geen kou en treurnis
quote:Op maandag 1 juni 2026 11:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja 10 weken nog maarquote:Op maandag 1 juni 2026 12:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Yup, maar duurt meestal even voor je daar echt iets van merkt. Half augustus ga je pas echt goed merken dat de avonden ineens korter worden.
Gelukkig kunnen we vanaf de meterologische herfst ook weer gaan aftellen naar de zomer. Het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op maandag 1 juni 2026 11:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
In de loop van januari begin je al te merken dat de dagen gaan lengen. De kans op een sneeuwdek neemt af en de kans op 15 graden neemt toe.quote:Op maandag 1 juni 2026 12:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Yup, maar duurt meestal even voor je daar echt iets van merkt. Half augustus ga je pas echt goed merken dat de avonden ineens korter worden.
?quote:Op maandag 1 juni 2026 16:17 schreef dick_laurent het volgende:
Morgen 40 graden hier in Zoetermeer!
Dat wordt weer waterflesjes uitdelen op de galerij samen met buurman Koos.
Nou, ik ben sociaal voor mijn buurtjes hier hoor. Veel op onze galerij zijn al wat ouder en kunnen slecht tegen de enorme hitte.quote:
Je woont toch in Spanje?quote:Op maandag 1 juni 2026 16:49 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nou, ik ben sociaal voor mijn buurtjes hier hoor. Veel op onze galerij zijn al wat ouder en kunnen slecht tegen de enorme hitte.
Ouwe trollertquote:Op maandag 1 juni 2026 16:17 schreef dick_laurent het volgende:
Morgen 40 graden hier in Zoetermeer!
Dat wordt weer waterflesjes uitdelen op de galerij samen met buurman Koos.
Ja hier ook, ik dacht even dat ik niks in de tuin kon doen maar het viel mee, maar plakkerig is het zeker want zweet me aardig de naden uit zeg, en zoveel heb ik niet eens gedaanquote:Op maandag 1 juni 2026 17:28 schreef MissHobje het volgende:
tis wel een beetje klef vandaag en er zal wel ergens een dikke bui gaan vallen want ik zag me een partij donkere wolken hier over komen maar er viel niets
Dat is nog veel te vroegquote:
Ja en overmorgen is er geen donder op te zien, en dan maar afvragen waar al die buien waren geblevenquote:
We hebben de temp nog.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja en overmorgen is er geen donder op te zien, en dan maar afvragen waar al die buien waren gebleven
Zeker. Glas is altijd halfvol op een bepaalde manierquote:Op maandag 1 juni 2026 13:22 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we vanaf de meterologische herfst ook weer gaan aftellen naar de zomer. Het is maar hoe je het bekijkt.
13 graden en donequote:
Mooizo, tijd dat de dagen weer gaan kortenquote:Op maandag 1 juni 2026 20:33 schreef Zipportal het volgende:
21 juni langste dag. Op naar de winter. @:haags
Beter is altijd ongeveer hetzelfde. Als de zon nou eens ondergaat zo rond 20:30 en opkomt rond 6:30/7, dan is dat altijd beter dan zo vroeg of zo laat. Ondergang voor 19 uur vind ik echt te vroeg. Opkomst na 7:30 is ook veel te laat.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
13 graden en done
[..]
Mooizo, tijd dat de dagen weer gaan kortendie vroege zonsopkomst en late zonsondergang vind het maar niks
Spannende dag morgen dus, ik duim voor julliequote:Op maandag 1 juni 2026 18:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja hier ook, ik dacht even dat ik niks in de tuin kon doen maar het viel mee, maar plakkerig is het zeker want zweet me aardig de naden uit zeg, en zoveel heb ik niet eens gedaan![]()
Mijn partner is van de hart/longmachine gehaald, voor nu ziet het er allemaal prima uit![]()
Morgen opnieuw een spannende dag, dan wordt er een RMI scan gemaakt van de hersenen om te kijken of daar eventuele schade op te zien is, ze is nog niet echt wakker geworden.
Ze heeft opnieuw slaapmiddel gehad dus voor vanavond en vannacht zal ook niet worden verwacht dat ze wakker wordt. Hopelijk morgen goed nieuws maar voor nu weer spanning.
IT'S THE MOST......quote:Op maandag 1 juni 2026 20:33 schreef Zipportal het volgende:
21 juni langste dag. Op naar de winter. @:haags
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |