Denk dat ie blijer was geweest met twee halve liters bierquote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:34 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Attent. Maar iedereen heeft water toch? Ik heb net wel 2 halve liters water aan de postbode gegeven.
Heb je nog gras dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:10 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Jongens, jullie mening. Noord-Limburg op de grens met Brabant; gras sproeien of hopen op veel regen vanavond?
Waar woon je?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:10 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Jongens, jullie mening. Noord-Limburg op de grens met Brabant; gras sproeien of hopen op veel regen vanavond?
Brabant wordt weer vakkundig gemeden door die buien, komen de grens niet overquote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:00 schreef DemonRage het volgende:
Zal hier net ten zuiden langs trekken en misschien zie ik dan wat geflits aan de horizon.
Het dauwpunt is het afgelopen uur met een graad gedaald naar 12°C, dus dat belooft al niet veel voor buienontwikkeling.
Sproeien, alles in de omgeving staat ook te sproeien zag ikquote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:10 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ook hier geen enkel druppel gehad, de tuin gisteren avond maar even water gegeven.quote:
Stuur effe door wil jequote:Op zondag 31 mei 2026 10:31 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb gewoon mijn persoonlijke onweersbui. Die blijft lang hangen hier.
Op sommige plekken is het wel 20+quote:Op zondag 31 mei 2026 11:12 schreef Nattekat het volgende:
Mensen het is vies benauwd. Einde bericht.
CAPE hoort niet 400 te zijn als het niet eens 20 graden buiten is.
Ja hier niet, en hier is de CAPE 400.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Op sommige plekken is het wel 20+dus het kan gewoon
Gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier is het zero, en verwachting is dat de cape gaat zakken.quote:
24 alweerja.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Op sommige plekken is het wel 20+dus het kan gewoon
Opetenquote:Op zondag 31 mei 2026 12:01 schreef Geschiedkundige het volgende:
Vrij veel Amerikaanse rivierkreeften gezien. Voor het eerst nu. Kijken of we daaraan iets kunnen doen..
Je kunt het gewoon in img tags zetten, dat werkt op Fok.quote:
Vangen en een lekker receptje zoeken.quote:Op zondag 31 mei 2026 12:01 schreef Geschiedkundige het volgende:
Vrij veel Amerikaanse rivierkreeften gezien. Voor het eerst nu. Kijken of we daaraan iets kunnen doen..
Hoe weet je dat ze Amerikaans zijn?quote:Op zondag 31 mei 2026 12:01 schreef Geschiedkundige het volgende:
Bewaar ze tot 4 juli en kijk of ze dan vuurwerk afsteken.quote:Op zondag 31 mei 2026 15:07 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze Amerikaans zijn?
Hadden ze guns bij zich?
Ze hadden een MAGA petje op.quote:Op zondag 31 mei 2026 15:07 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze Amerikaans zijn?
Hadden ze guns bij zich?
Hier letterlijk geen spat gevallen de afgelopen dagen, mag toch wel hopen dat volgende week hier het brood nodige mag gaan vallenquote:Op zondag 31 mei 2026 17:13 schreef GarlandBriggs het volgende:
Wat een plensbuien
Achter elkaar door ook...een eventueel neerslagtekort is definitief de nek om
Echt wel heel heftig allemaal hoorquote:Op zondag 31 mei 2026 17:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier even een korte update van mij vanwege mijn partner @:bibi1986
Kritieke fase zijn we inmiddels voorbij en het herstel gaat beter dan we afgelopen dagen hadden verwacht. De 2de hartpomp is inmiddels al verwijderd en het hart doet nu 2/3de het werk, ze gaat hier goed op, ook zijn de waardes prima.
Morgen wordt er gekeken of de hart/long machine ook verder kan worden afgebouwd dit gebeurd tijdens de echo, op deze manier kan er worden gekeken of alles goed door blijft gaan, mocht dit slagen dan kan ze eventueel ook van deze machine af. Als dit niet lukt wordt de plan B in werking gezet, hoe die eruit ziet wordt vanavond besproken met allerlei artsen die hierbij betrokken zijn.
Dan is het nog wachten tot ze wakker wordt, ze geven aan dat dit binnen nu 2 dagen wordt verwacht, dan is het kijken naar de eventuele schade die is ontstaan door de hartaanvallen.
Het blijft dus de komende dagen nog heel erg spannend, maar dat ze weer naar huis kan keren op lange termijn, die is een stuk groter dan paar dagen geleden![]()
Terugweg lekker genoten van het zonnetje en terrasje om dit enigszins toch wat te vieren met de beide kids
Ja is het ook, toch zijn de verwachtingen beter dat wat we eerst te horen kregen, toen was het zodanig dat ze mogelijk niet eens meer thuis zou komen, gelukkig is dat nu vierkant omgedraaid.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:23 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Echt wel heel heftig allemaal hoor
Ik wens jullie echt het allerbeste toe. Heel veel sterkte en dat jullie er beter dan ooit uit mogen komen
Jij mag niks meer hebben hoor! Je hebt genoeg gehadquote:
De laatste twee weken toch niet.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja is het ook, toch zijn de verwachtingen beter dat wat we eerst te horen kregen, toen was het zodanig dat ze mogelijk niet eens meer thuis zou komen, gelukkig is dat nu vierkant omgedraaid.
[..]
Jij mag niks meer hebben hoor! Je hebt genoeg gehad
Sterkte en succes. Hopelijk komt alles in orde!quote:Op zondag 31 mei 2026 17:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kritieke fase zijn we inmiddels voorbij en het herstel gaat beter dan we afgelopen dagen hadden verwacht. De 2de hartpomp is inmiddels al verwijderd en het hart doet nu 2/3de het werk, ze gaat hier goed op, ook zijn de waardes prima.
Morgen wordt er gekeken of de hart/long machine ook verder kan worden afgebouwd dit gebeurd tijdens de echo, op deze manier kan er worden gekeken of alles goed door blijft gaan, mocht dit slagen dan kan ze eventueel ook van deze machine af. Als dit niet lukt wordt de plan B in werking gezet, hoe die eruit ziet wordt vanavond besproken met allerlei artsen die hierbij betrokken zijn.
Dan is het nog wachten tot ze wakker wordt, ze geven aan dat dit binnen nu 2 dagen wordt verwacht, dan is het kijken naar de eventuele schade die is ontstaan door de hartaanvallen.
Het blijft dus de komende dagen nog heel erg spannend, maar dat ze weer naar huis kan keren op lange termijn, die is een stuk groter dan paar dagen geleden![]()
Terugweg lekker genoten van het zonnetje en terrasje om dit enigszins toch wat te vieren met de beide kids
Fijn dit positieve signaal.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |