SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Woestijn levert weer.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:09 schreef DemonRage het volgende:
Ondanks de TT: Maar (nog) niet in Eindhoven.
Wel heet in het ZO:
[ afbeelding ]
Da's pechquote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:10 schreef ACT-F het volgende:
Zolderbrand in mijn plaats. Kennelijk iets geraakt
Thuisaccu iets te snel opgeladen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:10 schreef ACT-F het volgende:
Welke FOK!er is plots offline?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:10 schreef ACT-F het volgende:
Geen idee of die op FOK! zit maar wel een oude bekende.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:12 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Welke FOK!er is plots offline?
Dat lijkt alleen maar heel de tijd in te kakkenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:16 schreef MissButterflyy het volgende:
Komt een nieuw front aan dat over het zuiden gaat trekken zie ik.
Ik wilde ff wat komkommers en tomaten plukken voor het etenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:26 schreef Twieki het volgende:
[..]
Wat klaag je? Je hebt toch meerdere airco's, muurkoeling en koelvesten..?
Das 5 minuten werkquote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:37 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik wilde ff wat komkommers en tomaten plukken voor het eten
Dat en je zou op dit moment nog niet eens rijpe tomaten en komkommers moeten hebben. Tenzij je een kas hebt waarin de temperatuur, watergift en Co2 geregeld worden door een klimaatcomputer.quote:
Verwarmde kas thuisquote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:41 schreef Twieki het volgende:
[..]
Dat en je zou op dit moment nog niet eens rijpe tomaten en komkommers moeten hebben. Tenzij je een kas hebt waarin de temperatuur, watergift en Co2 geregeld worden door een klimaatcomputer.
Laat 't dan eens zien, je pretendeert iemand te zijn met een paar hectare grond of zo, en dat groenten gaat naar mensen met een kleine portemonee. Absoluut bewonderingswaardig hoor, maar het is totaal nog niet de tijd om tomaten of komkommers te oogsten.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:49 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Verwarmde kas thuis
Moestuin hebben we alleen noodkacheltjes voor als het echt koud is.
Als je op vroeg zaait kun je nu al kleine beetjes snackkomkommers en snacktomaatjes oogsten, helemaal niet zo bijzonder. Ze hebben ~3 maanden nodig vanaf het zaaien. De ultragoede april heeft veel geholpen. Zie je ook al op diverse facebookgroepen (vrouwlief is lid, ik heb het niet eens). Het is nog niet veel nu, bulk is pas vanaf medio juni en later uiteraard, dan gaan ook de planten buiten de kas volop meedoen. Op de moestuin duurt het nog een pak langer ivm laat zaaien komkommers ivm vrij extreme gevoeligheid. Tomaten zijn wat harder voor mijn gevoel, maar ook daarmee is voorzichtigheid gewenst uiteraard.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:57 schreef Twieki het volgende:
[..]
Laat 't dan eens zien, je pretendeert iemand te zijn met een paar hectare grond of zo, en dat groenten gaat naar mensen met een kleine portemonee. Absoluut bewonderingswaardig hoor, maar het is totaal nog niet de tijd om tomaten of komkommers te oogsten.
Goed voor de grond. Helaas wel best wat regen in de kaarten. Waarom niet zoals april was met af en toe een spatje regen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:04 schreef INViCTuS het volgende:
Volgende terreur bui arriveert. 10-20 mm. Goed voor de tuin
Kan vannacht mooi alles open
Mooi geleverd weerquote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:12 schreef Nattekat het volgende:
In Leiden is het schijnbaar bij anderhalve druppel gebleven. Tradities
Hier valt het met bakken uit de lucht. Ronde 2 inmiddelsquote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:22 schreef PzKpfw het volgende:
Hier echt nog geen mm regen gehad.. Het trok er zoals gewoonlijk weer eens precies omheen
Tomaten zaai je op zijn vroegst half maart en plant je eind april, begin mei uit. Als je nu al rode tomaten hebt, dan vind ik dat best bijzonder. Komkommer zaai je eind april en plant je ook een paar weken later uit.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Als je op vroeg zaait kun je nu al kleine beetjes snackkomkommers en snacktomaatjes oogsten, helemaal niet zo bijzonder. Ze hebben ~3 maanden nodig vanaf het zaaien. De ultragoede april heeft veel geholpen. Zie je ook al op diverse facebookgroepen (vrouwlief is lid, ik heb het niet eens). Het is nog niet veel nu, bulk is pas vanaf medio juni en later uiteraard, dan gaan ook de planten buiten de kas volop meedoen. Op de moestuin duurt het nog een pak langer ivm laat zaaien komkommers ivm vrij extreme gevoeligheid. Tomaten zijn wat harder voor mijn gevoel, maar ook daarmee is voorzichtigheid gewenst uiteraard.
Terwijl daar in eerste instantie, samen met het oosten, de zwaarste klappen zouden vallenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:03 schreef DemonRage het volgende:
In het zuid-oosten is het nog steeds prima barbecue-weer.
Het verbaast me tegenwoordig niets meer. De voorpret is op een gegeven moment ook niet meer wat het geweest is.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:15 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Terwijl daar in eerste instantie, samen met het oosten, de zwaarste klappen zouden vallen
Zeg dat, denk vannacht pasquote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:09 schreef Geschiedkundige het volgende:
WAAR IS DE VERKOELING?
OPBOKKEN MET DIE HITTE![]()
![]()
Als het koufront een beetje wil zakken. Dat ligt nu grofweg van Westdorpe naar Nijmegen (denk ik).quote:
Hier op de Veluwe voor het eerst vandaag ook nu, erg aangenaam en rustig buiten nuquote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:03 schreef DemonRage het volgende:
In het zuid-oosten is het nog steeds prima barbecue-weer.
En nou is ie stil lol, very suspiciousquote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:26 schreef Twieki het volgende:
[..]
Tomaten zaai je op zijn vroegst half maart en plant je eind april, begin mei uit. Als je nu al rode tomaten hebt, dan vind ik dat best bijzonder. Komkommer zaai je eind april en plant je ook een paar weken later uit.
Naja, je roept nogal wat, maar laat nooit een foto zien. Komaan, ben er benieuwd naar.
Uiteraard, ik wil best geloven dat hij wat doet voor de minder bedeelden onder ons, maar hij maakt zichzelf wel een beetje belachelijk door totaal geen bewijs te leveren.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:06 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
En nou is ie stil lol, very suspicious
Tomaat kan ook wel begin en komkommer eind maart gezaaid. Niet handig als je geen lamp, propagator etc hebt, maarquote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:26 schreef Twieki het volgende:
[..]
Tomaten zaai je op zijn vroegst half maart en plant je eind april, begin mei uit. Als je nu al rode tomaten hebt, dan vind ik dat best bijzonder. Komkommer zaai je eind april en plant je ook een paar weken later uit.
Naja, je roept nogal wat, maar laat nooit een foto zien. Komaan, ben er benieuwd naar.
Volgens mij heeft hij kassen. Maar mei had de eerste 3 weken wel echt herfstachtig weer, dus voor buiten ook niet gunstig.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:27 schreef Twieki het volgende:
[..]
Uiteraard, ik wil best geloven dat hij wat doet voor de minder bedeelden onder ons, maar hij maakt zichzelf wel een beetje belachelijk door totaal geen bewijs te leveren.
Ik ben heel erg bekend met Diana hoor, daar niet van. Ik heb zelf lampen, verwarming en propagators, dat maakt het zoveel makkelijker. Geen slungelige langgerekte zaailingen meer.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Tomaat kan ook wel begin en komkommer eind maart gezaaid. Niet handig als je geen lamp, propagator etc hebt, maarDiana
doet het én heeft het in haar moestuinagenda staan dus ongetwijfeld is ze niet de enige.
Niet dat nu al rijpe hebben niet idioot vroeg is, maar er is wel wat meer speling dan jij geeft.
Sterkte.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Helaas trok alles onder mij door, echter in Groningen had ik continu geflits en gedonder dus heb toch iets van mogen meemaken.
Echt genieten kon ik niet wat het gesprek met de doktoren waren niet zo fijn, ik wist dat het slecht zou zijn met mijn partner maar zo slecht...ze wordt nu uit slaap gehaald in de hoop dat ze alles nog weet en dat alles het nog doet (handen/voeten/benen/armen etc), laten we eerst dit maar even afwachten..straks maar even bellen in de hoop dat ze wat tekenen heeft gegeven maar ze verwachten pas morgen.
Ondanks dit toch iets van de lucht kunnen zien, maar weinig spectaculairs.
Nog steeds warmquote:
In theorie kun je in maart al rode tomaten hebben, maar dan zit je aardig te kutten met vooral het licht ook. Daar begin ik niet aan en is ook onnodig. Nu een kleine batch tomaten die vroeg zijn en dadelijk ook ruimte maken voor beter presterend ras dat lekker de hele zomer doorkachelt.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:26 schreef Twieki het volgende:
[..]
Kijk en met zulke spelletjes doe ik dus niet meequote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:06 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
En nou is ie stil lol, very suspicious
Wat jij wil. Ik ga niet mijn hele hebben en houwen online gooien. Waarschijnlijk heb ik überhaupt al teveel gepost hier om goed anoniem te blijven, maar heb ik het verleden meen ik ook nog wel eens een glimp gepost.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:27 schreef Twieki het volgende:
[..]
Uiteraard, ik wil best geloven dat hij wat doet voor de minder bedeelden onder ons, maar hij maakt zichzelf wel een beetje belachelijk door totaal geen bewijs te leveren.
Voor 99% zaai ik / wij ook gewoon ergens begin of midden maart de tomaten. Dat is vroeg genoeg, zeker als je buiten wilt gaan telen. In kassen mag het best nog wel iets vroeger, zeker met wat speculeren op een goed voorjaar (je kunt later altijd 'overbodige' plantjes weggeven of weggooien. Kun je de oogst wel iets mee naar voren halen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Tomaat kan ook wel begin en komkommer eind maart gezaaid. Niet handig als je geen lamp, propagator etc hebt, maarDiana
doet het én heeft het in haar moestuinagenda staan dus ongetwijfeld is ze niet de enige.
Niet dat nu al rijpe hebben niet idioot vroeg is, maar er is wel wat meer speling dan jij geeft.
Buiten is zeker niet gunstig geweest de eerste fase van mei en daar hebben we ook pas echt wat kleine vruchtjes eraan. In de kassen loopt het echt wel wat voor, daarin was de mooie april erg behulpzaam bij. Nu is het sowieso eerst aardbeientijd, die hangen er inmiddels al - groot en klein - massaal aan.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:03 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij kassen. Maar mei had de eerste 3 weken wel echt herfstachtig weer, dus voor buiten ook niet gunstig.
Ik heb zelf wel tomatenplanten met diverse groene tomaten eraan, dus die zijn binnen nu en 2 weken wel rood. Een aantal andere planten hebben heel veel bloemen. Komkommers blijven achter
Oei, nou dat is wel echt klote zeg dat afwachten ook vooral. Je staat zo enorm machteloos nu en maakt je constant zorgen over wat te gebeuren staat. Ik kan je alleen vanuit het zuiden des lands enorm veel sterkte wensen en hopen dat alles toch (redelijk) goed gaat komen. Hopelijk kunnen jullie in de toekomst weer samen genieten van elkaarquote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Helaas trok alles onder mij door, echter in Groningen had ik continu geflits en gedonder dus heb toch iets van mogen meemaken.
Echt genieten kon ik niet wat het gesprek met de doktoren waren niet zo fijn, ik wist dat het slecht zou zijn met mijn partner maar zo slecht...ze wordt nu uit slaap gehaald in de hoop dat ze alles nog weet en dat alles het nog doet (handen/voeten/benen/armen etc), laten we eerst dit maar even afwachten..straks maar even bellen in de hoop dat ze wat tekenen heeft gegeven maar ze verwachten pas morgen.
He getverdemme, het klinkt nog steeds heel onzeker. Man man ik hoop heel hard dat er heel goed nieuws aan komt voor julliequote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Een foto van je kas of wat tomatenplantjes zien als 'je hele hebben en houwen' online gooien...quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:52 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wat jij wil. Ik ga niet mijn hele hebben en houwen online gooien.
Sterkte, het onweer was kort maar hevig hier. Heb het liever als het donker is.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Veel sterkte en hopelijk komt ze er goed uit.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dit ja. Iedereen is benieuwd naar hoe jij mensen met een kleine portemonee helpt. Door ze gezonde groenten te geven. Je zou er trots op moeten zijn om dit te benoemen, maar het lijkt wel alsof je 't een schande vindt.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 23:23 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Een foto van je kas of wat tomatenplantjes zien als 'je hele hebben en houwen' online gooien...
Hoe bedoel je overdreven reactie
Maar ok prima verder
Ik heb al vaker (uitgebreid) uitgelegd wat we doen en hoe we te werk gaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 23:34 schreef Twieki het volgende:
[..]
Dit ja. Iedereen is benieuwd naar hoe jij mensen met een kleine portemonee helpt. Door ze gezonde groenten te geven. Je zou er trots op moeten zijn om dit te benoemen, maar het lijkt wel alsof je 't een schande vindt.
Je draait er weer helemaal omheen. Je hebt helemaal niks uitgelegd. Houdoe!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 23:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik heb al vaker (uitgebreid) uitgelegd wat we doen en hoe we te werk gaan.
En ik volg je laatste zin niet.
Ik heb al vaak genoeg in dit topic (of elders op het forum) uitgelegd wat we doen. Of moet ik dat iedere week gaan herhalen hierquote:Op vrijdag 29 mei 2026 23:45 schreef Twieki het volgende:
[..]
Je draait er weer helemaal omheen. Je hebt helemaal niks uitgelegd. Houdoe!
Zuiden heeft vandaag nog kans.quote:
Klopt, gaat nog genoeg vallen hoor.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:13 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zuiden heeft vandaag nog kans.
Komende week krijg je sowieso wel wat
Nope, ging wel los hoor. Flinke regen (kon erger) en aardig wat omweerquote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:12 schreef Nattekat het volgende:
In Leiden is het schijnbaar bij anderhalve druppel gebleven. Tradities
Want jullie hebben geen kraanwater?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:53 schreef dick_laurent het volgende:
Nou hier op mijn galerijflat in Zoetermeer Buytenwegh delen de bewoners koude flesjes water uit aan elkaar. Echt een hechte gemeenschap zijn we
Ben je gehackt?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:53 schreef dick_laurent het volgende:
Nou hier op mijn galerijflat in Zoetermeer Buytenwegh delen de bewoners koude flesjes water uit aan elkaar. Echt een hechte gemeenschap zijn we
Ik wel, ja. Als er onweer komt, dan hoop ik zo hard en veel mogelijk. Het komt namelijk toch wel. Ik wil en hoop natuurlijk niet dat er schade of letsel ontstaat. Maar onweer is en blijft mooi!quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar leuk verder, we hopen op zo veel en hard mogelijk onweer.
Attent. Maar iedereen heeft water toch? Ik heb net wel 2 halve liters water aan de postbode gegeven.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:53 schreef dick_laurent het volgende:
Kraanwater drinkenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:05 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Want jullie hebben geen kraanwater?
Dan is het idd zomer, in de winter is het koudquote:Op vrijdag 29 mei 2026 23:00 schreef Geschiedkundige het volgende:
Richting midden juni wel weer langzaam wat meer signalen voor hogere temperaturen.
Dit idd.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:06 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik wel, ja. Als er onweer komt, dan hoop ik zo hard en veel mogelijk. Het komt namelijk toch wel. Ik wil en hoop natuurlijk niet dat er schade of letsel ontstaat. Maar onweer is en blijft mooi!
En wat is je punt? We willen ook regen, maar geen overstromingen. We willen ook sneeuw, maar geen lawines of gladheid. Het weer zal altijd wel ergens schade of letsel veroorzaken, maar dat neemt niet weg dat onweer mooi/tof is en terreur buien ontzettend mooie buien/wolken structuren kunnen opleveren.
Niemand gunt een ander schade of letsel, maar die kans bestaat er nu eenmaal altijd.
https://www.tubantia.nl/h(...)plodeerde~afa9e0e03/quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:10 schreef ACT-F het volgende:
Freddy zat lekker op zolder te werkenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
https://www.tubantia.nl/h(...)plodeerde~afa9e0e03/
Maar om positief te blijven: het is alweer richting het einde van de dag en de komende dagen lijkt het in elk geval weer even beter te worden, hebben we ook dit weer overleefd.quote:
29 graden aangetikt hierquote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar om positief te blijven: het is alweer richting het einde van de dag en de komende dagen lijkt het in elk geval weer even beter te worden, hebben we ook dit weer overleefd.
Hier mooi 20 graden momenteel, dit weertje is primaquote:
Denk dat ie blijer was geweest met twee halve liters bierquote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:34 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Attent. Maar iedereen heeft water toch? Ik heb net wel 2 halve liters water aan de postbode gegeven.
Heb je nog gras dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:10 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Jongens, jullie mening. Noord-Limburg op de grens met Brabant; gras sproeien of hopen op veel regen vanavond?
Waar woon je?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:10 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Jongens, jullie mening. Noord-Limburg op de grens met Brabant; gras sproeien of hopen op veel regen vanavond?
Brabant wordt weer vakkundig gemeden door die buien, komen de grens niet overquote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:00 schreef DemonRage het volgende:
Zal hier net ten zuiden langs trekken en misschien zie ik dan wat geflits aan de horizon.
Het dauwpunt is het afgelopen uur met een graad gedaald naar 12°C, dus dat belooft al niet veel voor buienontwikkeling.
Sproeien, alles in de omgeving staat ook te sproeien zag ikquote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:10 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ook hier geen enkel druppel gehad, de tuin gisteren avond maar even water gegeven.quote:
Stuur effe door wil jequote:Op zondag 31 mei 2026 10:31 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb gewoon mijn persoonlijke onweersbui. Die blijft lang hangen hier.
Op sommige plekken is het wel 20+quote:Op zondag 31 mei 2026 11:12 schreef Nattekat het volgende:
Mensen het is vies benauwd. Einde bericht.
CAPE hoort niet 400 te zijn als het niet eens 20 graden buiten is.
Ja hier niet, en hier is de CAPE 400.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Op sommige plekken is het wel 20+dus het kan gewoon
Gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier is het zero, en verwachting is dat de cape gaat zakken.quote:
24 alweerja.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Op sommige plekken is het wel 20+dus het kan gewoon
Opetenquote:Op zondag 31 mei 2026 12:01 schreef Geschiedkundige het volgende:
Vrij veel Amerikaanse rivierkreeften gezien. Voor het eerst nu. Kijken of we daaraan iets kunnen doen..
Je kunt het gewoon in img tags zetten, dat werkt op Fok.quote:
Vangen en een lekker receptje zoeken.quote:Op zondag 31 mei 2026 12:01 schreef Geschiedkundige het volgende:
Vrij veel Amerikaanse rivierkreeften gezien. Voor het eerst nu. Kijken of we daaraan iets kunnen doen..
Hoe weet je dat ze Amerikaans zijn?quote:Op zondag 31 mei 2026 12:01 schreef Geschiedkundige het volgende:
Bewaar ze tot 4 juli en kijk of ze dan vuurwerk afsteken.quote:Op zondag 31 mei 2026 15:07 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze Amerikaans zijn?
Hadden ze guns bij zich?
Ze hadden een MAGA petje op.quote:Op zondag 31 mei 2026 15:07 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze Amerikaans zijn?
Hadden ze guns bij zich?
Hier letterlijk geen spat gevallen de afgelopen dagen, mag toch wel hopen dat volgende week hier het brood nodige mag gaan vallenquote:Op zondag 31 mei 2026 17:13 schreef GarlandBriggs het volgende:
Wat een plensbuien
Achter elkaar door ook...een eventueel neerslagtekort is definitief de nek om
Echt wel heel heftig allemaal hoorquote:Op zondag 31 mei 2026 17:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier even een korte update van mij vanwege mijn partner @:bibi1986
Kritieke fase zijn we inmiddels voorbij en het herstel gaat beter dan we afgelopen dagen hadden verwacht. De 2de hartpomp is inmiddels al verwijderd en het hart doet nu 2/3de het werk, ze gaat hier goed op, ook zijn de waardes prima.
Morgen wordt er gekeken of de hart/long machine ook verder kan worden afgebouwd dit gebeurd tijdens de echo, op deze manier kan er worden gekeken of alles goed door blijft gaan, mocht dit slagen dan kan ze eventueel ook van deze machine af. Als dit niet lukt wordt de plan B in werking gezet, hoe die eruit ziet wordt vanavond besproken met allerlei artsen die hierbij betrokken zijn.
Dan is het nog wachten tot ze wakker wordt, ze geven aan dat dit binnen nu 2 dagen wordt verwacht, dan is het kijken naar de eventuele schade die is ontstaan door de hartaanvallen.
Het blijft dus de komende dagen nog heel erg spannend, maar dat ze weer naar huis kan keren op lange termijn, die is een stuk groter dan paar dagen geleden![]()
Terugweg lekker genoten van het zonnetje en terrasje om dit enigszins toch wat te vieren met de beide kids
Ja is het ook, toch zijn de verwachtingen beter dat wat we eerst te horen kregen, toen was het zodanig dat ze mogelijk niet eens meer thuis zou komen, gelukkig is dat nu vierkant omgedraaid.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:23 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Echt wel heel heftig allemaal hoor
Ik wens jullie echt het allerbeste toe. Heel veel sterkte en dat jullie er beter dan ooit uit mogen komen
Jij mag niks meer hebben hoor! Je hebt genoeg gehadquote:
De laatste twee weken toch niet.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja is het ook, toch zijn de verwachtingen beter dat wat we eerst te horen kregen, toen was het zodanig dat ze mogelijk niet eens meer thuis zou komen, gelukkig is dat nu vierkant omgedraaid.
[..]
Jij mag niks meer hebben hoor! Je hebt genoeg gehad
Sterkte en succes. Hopelijk komt alles in orde!quote:Op zondag 31 mei 2026 17:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kritieke fase zijn we inmiddels voorbij en het herstel gaat beter dan we afgelopen dagen hadden verwacht. De 2de hartpomp is inmiddels al verwijderd en het hart doet nu 2/3de het werk, ze gaat hier goed op, ook zijn de waardes prima.
Morgen wordt er gekeken of de hart/long machine ook verder kan worden afgebouwd dit gebeurd tijdens de echo, op deze manier kan er worden gekeken of alles goed door blijft gaan, mocht dit slagen dan kan ze eventueel ook van deze machine af. Als dit niet lukt wordt de plan B in werking gezet, hoe die eruit ziet wordt vanavond besproken met allerlei artsen die hierbij betrokken zijn.
Dan is het nog wachten tot ze wakker wordt, ze geven aan dat dit binnen nu 2 dagen wordt verwacht, dan is het kijken naar de eventuele schade die is ontstaan door de hartaanvallen.
Het blijft dus de komende dagen nog heel erg spannend, maar dat ze weer naar huis kan keren op lange termijn, die is een stuk groter dan paar dagen geleden![]()
Terugweg lekker genoten van het zonnetje en terrasje om dit enigszins toch wat te vieren met de beide kids
Fijn dit positieve signaal.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat fantastisch nieuwsquote:Op zondag 31 mei 2026 17:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja is het ook, toch zijn de verwachtingen beter dat wat we eerst te horen kregen, toen was het zodanig dat ze mogelijk niet eens meer thuis zou komen, gelukkig is dat nu vierkant omgedraaid.
Niet? Ik dacht dat je de laatste dagen ook wel wat kreeg.quote:Op zondag 31 mei 2026 18:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
De laatste twee weken toch niet.
Dankjewelquote:Op zondag 31 mei 2026 18:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Sterkte en succes. Hopelijk komt alles in orde!
Zeker dat dit fijn is om toch weer wat positiefs te horen krijgt na alle tegenslagenquote:Op zondag 31 mei 2026 18:21 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Fijn dit positieve signaal.
Hopenlijk schijnt voor jullie straks weer het zonnetje
Dat hopen wij ook, alleen ze denken wel dat er niet heel veel verbetering bij komt, dus het is spannend om te kijken of ze toch nog iets aan hulp nodig heeft of niet.quote:Op zondag 31 mei 2026 18:50 schreef MissHobje het volgende:
Dat zijn wel een stuk fijnere berichten @:SpeedyGJ hopelijk zet het nog beter door allemaal
Gaat wel lekker zeg met de bosbranden, zo zie je maar dat niet overal zo nat is.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wederom bosbrand hier in de buurt. Vrijdag ook al.
Opluchting was het zeker, ook naar mijn kinderen toe die toch wel even spannend vonden. Maar ook bij de doctoren was de opluchting groot toen ze zagen welke vorderingen ze had gemaakt dus dat is alleen maar positief.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat fantastisch nieuwsEn wat zul je opgelucht zijn ondanks dat je er nog midden in zit.
Vrijdag was weer op dat mikitair oefenterrein toch onder de rook van Eindhoven? Nu weer daar?quote:Op zondag 31 mei 2026 20:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wederom bosbrand hier in de buurt. Vrijdag ook al.
Nee, dat dachten wij ook. Niks gevallen. Alles trok noordelijk of zuidelijk of ontstond pas in Duitslandquote:Op zondag 31 mei 2026 21:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Niet? Ik dacht dat je de laatste dagen ook wel wat kreeg.
[..]
Gaat wel lekker zeg met de bosbranden, zo zie je maar dat niet overal zo nat is.
Ik zit niet onder de rook van Eindhovenquote:Op zondag 31 mei 2026 22:18 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Vrijdag was weer op dat mikitair oefenterrein toch onder de rook van Eindhoven? Nu weer daar?
Limbabwe ook nietquote:Op maandag 1 juni 2026 11:15 schreef Boca_Raton het volgende:
Hier in Friesland nog geen bui gezien, al dagen niet.
Ah paar dagen en dan is het weer ok. Hopelijk valt het alsnog mee.quote:
Ik doelde op september, de echte start van de meteorologische herfstquote:Op maandag 1 juni 2026 11:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ah paar dagen en dan is het weer ok. Hopelijk valt het alsnog mee.
En oktober als doorgaans echt wel weer beter wordt en de warmte er wel uit isquote:Op maandag 1 juni 2026 11:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik doelde op september, de echte start van de meteorologische herfst
Nu de zomer is begonnen, kunnen we dus aftellen
Yup, maar duurt meestal even voor je daar echt iets van merkt. Half augustus ga je pas echt goed merken dat de avonden ineens korter worden.quote:Op maandag 1 juni 2026 12:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
21 juni toch? Daarna dus beetje bij beetje weer korter
5 maanden herfst....jeejquote:
Na afgelopen week klinkt dat erg appetijtelijkquote:Op maandag 1 juni 2026 12:47 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
5 maanden herfst....jeej![]()
En tussendoor 1 week winter
Tot ingang van de wintertijd als de treurnis begint. 5 maanden herfst en donker. Echt topquote:Op maandag 1 juni 2026 12:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En oktober als doorgaans echt wel weer beter wordt en de warmte er wel uit is
Nou, vorige week donderdag was toch gewoon perfect?! Zo'n lage luchtvochtigheid is echt ideaal. Zelfs om in te weeken. Daarvoor in de plaats hoef ik geen kou en treurnisquote:Op maandag 1 juni 2026 13:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Na afgelopen week klinkt dat erg appetijtelijk
Zin inquote:Op maandag 1 juni 2026 13:04 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Tot ingang van de wintertijd als de treurnis begint. 5 maanden herfst en donker. Echt top
Maar duurt gelukkig nog lang.
Ik had er graag een handvol graden afgehaald, maar voor een borrel 's avonds waar we een tafel in de schaduw én wind hadden was het nog wel redelijk uit te houden, dat geef ik wel toe.quote:Op maandag 1 juni 2026 13:05 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nou, vorige week donderdag was toch gewoon perfect?! Zo'n lage luchtvochtigheid is echt ideaal. Zelfs om in te weeken. Daarvoor in de plaats hoef ik geen kou en treurnis
quote:Op maandag 1 juni 2026 11:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja 10 weken nog maarquote:Op maandag 1 juni 2026 12:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Yup, maar duurt meestal even voor je daar echt iets van merkt. Half augustus ga je pas echt goed merken dat de avonden ineens korter worden.
Gelukkig kunnen we vanaf de meterologische herfst ook weer gaan aftellen naar de zomer. Het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op maandag 1 juni 2026 11:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
In de loop van januari begin je al te merken dat de dagen gaan lengen. De kans op een sneeuwdek neemt af en de kans op 15 graden neemt toe.quote:Op maandag 1 juni 2026 12:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Yup, maar duurt meestal even voor je daar echt iets van merkt. Half augustus ga je pas echt goed merken dat de avonden ineens korter worden.
?quote:Op maandag 1 juni 2026 16:17 schreef dick_laurent het volgende:
Morgen 40 graden hier in Zoetermeer!
Dat wordt weer waterflesjes uitdelen op de galerij samen met buurman Koos.
Nou, ik ben sociaal voor mijn buurtjes hier hoor. Veel op onze galerij zijn al wat ouder en kunnen slecht tegen de enorme hitte.quote:
Je woont toch in Spanje?quote:Op maandag 1 juni 2026 16:49 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nou, ik ben sociaal voor mijn buurtjes hier hoor. Veel op onze galerij zijn al wat ouder en kunnen slecht tegen de enorme hitte.
Ouwe trollertquote:Op maandag 1 juni 2026 16:17 schreef dick_laurent het volgende:
Morgen 40 graden hier in Zoetermeer!
Dat wordt weer waterflesjes uitdelen op de galerij samen met buurman Koos.
Ja hier ook, ik dacht even dat ik niks in de tuin kon doen maar het viel mee, maar plakkerig is het zeker want zweet me aardig de naden uit zeg, en zoveel heb ik niet eens gedaanquote:Op maandag 1 juni 2026 17:28 schreef MissHobje het volgende:
tis wel een beetje klef vandaag en er zal wel ergens een dikke bui gaan vallen want ik zag me een partij donkere wolken hier over komen maar er viel niets
Dat is nog veel te vroegquote:
Ja en overmorgen is er geen donder op te zien, en dan maar afvragen waar al die buien waren geblevenquote:
We hebben de temp nog.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja en overmorgen is er geen donder op te zien, en dan maar afvragen waar al die buien waren gebleven
Zeker. Glas is altijd halfvol op een bepaalde manierquote:Op maandag 1 juni 2026 13:22 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we vanaf de meterologische herfst ook weer gaan aftellen naar de zomer. Het is maar hoe je het bekijkt.
13 graden en donequote:
Mooizo, tijd dat de dagen weer gaan kortenquote:Op maandag 1 juni 2026 20:33 schreef Zipportal het volgende:
21 juni langste dag. Op naar de winter. @:haags
Beter is altijd ongeveer hetzelfde. Als de zon nou eens ondergaat zo rond 20:30 en opkomt rond 6:30/7, dan is dat altijd beter dan zo vroeg of zo laat. Ondergang voor 19 uur vind ik echt te vroeg. Opkomst na 7:30 is ook veel te laat.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
13 graden en done
[..]
Mooizo, tijd dat de dagen weer gaan kortendie vroege zonsopkomst en late zonsondergang vind het maar niks
Spannende dag morgen dus, ik duim voor julliequote:Op maandag 1 juni 2026 18:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja hier ook, ik dacht even dat ik niks in de tuin kon doen maar het viel mee, maar plakkerig is het zeker want zweet me aardig de naden uit zeg, en zoveel heb ik niet eens gedaan![]()
Mijn partner is van de hart/longmachine gehaald, voor nu ziet het er allemaal prima uit![]()
Morgen opnieuw een spannende dag, dan wordt er een RMI scan gemaakt van de hersenen om te kijken of daar eventuele schade op te zien is, ze is nog niet echt wakker geworden.
Ze heeft opnieuw slaapmiddel gehad dus voor vanavond en vannacht zal ook niet worden verwacht dat ze wakker wordt. Hopelijk morgen goed nieuws maar voor nu weer spanning.
IT'S THE MOST......quote:Op maandag 1 juni 2026 20:33 schreef Zipportal het volgende:
21 juni langste dag. Op naar de winter. @:haags
Zonsopkomst om half 10 is echt inderdaad kutquote:Op maandag 1 juni 2026 20:56 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Beter is altijd ongeveer hetzelfde. Als de zon nou eens ondergaat zo rond 20:30 en opkomt rond 6:30/7, dan is dat altijd beter dan zo vroeg of zo laat. Ondergang voor 19 uur vind ik echt te vroeg. Opkomst na 7:30 is ook veel te laat.
Switchen van tijd blijf ik voor. Zonsopkomst om 9:30 zou helemaal k*t zijn.
Zeker spannend maar we gaan ervoor! Dankjewelquote:Op maandag 1 juni 2026 21:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Spannende dag morgen dus, ik duim voor jullie
quote:
Is het al 21 juni dan?quote:Op maandag 1 juni 2026 22:37 schreef Elan het volgende:
De zomer is 1 dag oud en ik ben alweer helemaal klaar met die benauwde hoerenbende.
Het is nog niet eens begonnenquote:Op maandag 1 juni 2026 22:37 schreef Elan het volgende:
De zomer is 1 dag oud en ik ben alweer helemaal klaar met die benauwde hoerenbende.
De meteorologische zomer is vandaag begonnen. In een topic over het weer houden we die aan als referentiekader.quote:
Iddquote:Op maandag 1 juni 2026 23:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het is nog niet eens begonnenkun je nagaan hoe erg het nog moet worden
quote:... NE France to BENELUX and W Germany ...
Combination of parallel boundary-relative flow and very moist profiles will yield widespread storms across the area. Expect heavy rainfall to be the main threat initially. Severe wind gust threat will increase towards Germany, where deeper boundary layer is forecast.
Ja ze hebben een goeie nachtrust gehadquote:
Omweerquote:
Omweer des deaudsquote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Omweerga terug naar de kleuterklas jij!
En dan moet vanmiddag pas het echte werk beginnenquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 06:34 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
De schaal gaat naar 60°C(komt door een lid dat op het einde van de run naar 50°C schiet)
Weeeeeequote:Op dinsdag 2 juni 2026 06:34 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
De schaal gaat naar 60°C(komt door een lid dat op het einde van de run naar 50°C schiet)
Denk dat dit gewoon een fout in deze weergave is.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:46 schreef Bobbje het volgende:
[..]![]()
Ben wel benieuwd naar de temperatuur kaart welke hierbij hoort, maar kan hem nog niet vinden in de GFS runs...
Afrondend naar boven 1 mm.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:27 schreef Stephan5 het volgende:
Ik wordt niet blij van de radarbeelden... Meeste activiteit ten O en W .. er komt wel wat, maar méér dan 1-3 mm verwacht ik niet... en waarschijnlijk is voor vanmiddag geen energie meer beschikbaar, je ziet al een vrij breed gat wat precies weer voor de (bijna) meest saaie gebieden van ons land is bestemd.
Of het moet echt nog even goed opklaren, maar anders hoeft alles langs de kust tot een km of 25 landinwaarts niets meer te verwachten. Pas ten N van Alkmaar stijgen de kans weer wat.
Tering. Die is echt de weg kwijt. 50 graden in het zuiden van NL?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 06:34 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Dat moet ik nog maar zienquote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:55 schreef cinderloom het volgende:
De tuin sproeien hoeft vandaag en voorlopig niet
In het Sneker café, in de volksmond bekend als Cafeetje in Sneek, lopen de temperaturen ook enorm op, hoorde ik op een nieuws...quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nou hier in Zoetermeer is het gewoon 40 graden hoor!
Koel? Paar hagen geknipt net. Poh, ging kapotquote:
Die activiteit is zelfs met 10 graden zweten.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:34 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Koel? Paar hagen geknipt net. Poh, ging kapot. Hoge luchtvochtigheid
Code geel al weer opgedoekt.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:53 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Keiharde regen in Den Haag zojuist en 1 rommel. Er lijkt helaas niet meer onweer in te zitten.
Alles is nat nuquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Code geel al weer opgedoekt.
Het was echt mega kei heftig!
Qua regen was het prima hoor. Het is alleen weer bloedhoeren tyfus benauwd nu dus we zijn er weer eens geen reet mee opgeschoten.quote:
Komt nog een tweede ronde aan, maar denk niet dat we daar veel van moeten verwachten. Dat lijntje van net is ook nog niet eens geactiveerd.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Qua regen was het prima hoor. Het is alleen weer bloedhoeren tyfus benauwd nu dus we zijn er weer eens geen reet mee opgeschoten.
Ik zeg: Geef die arme krenten ook een koelvest mee voor de aanstaande "Zomer des Doodslags"!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:27 schreef dick_laurent het volgende:
Een foto van de actuele stand van zaken hier op de galerijflat in Zoetermeer. Koos en ik hebben het er druk mee, maar we doen het met liefde.![]()
[ afbeelding ]
Pffff. El Niño, krijgen we weer twee jaar regen zeker. Net als de vorige keer.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:30 schreef Eightyone het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)op-voor-extreem-weer
Iets over El Niño.
Leuk.
Treurnis alomquote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Pffff. El Niño, krijgen we weer twee jaar regen zeker. Net als de vorige keer.
Heeft hier een verwaarloosbare invloed. De twee grote invloeden op weerpatronen in NA heffen elkaar boven de Atlantische Oceaan op. Echt het enige wat we kunnen merken is dat het Azorenhoog een tikkie zwakker is, maar het is nu juist dat Azorenhoog wat ons kutweer geeft deze week.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Pffff. El Niño, krijgen we weer twee jaar regen zeker. Net als de vorige keer.
Indirect kan het hier zeker wel invloed hebbenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heeft hier een verwaarloosbare invloed. De twee grote invloeden op weerpatronen in NA heffen elkaar boven de Atlantische Oceaan op. Echt het enige wat we kunnen merken is dat het Azorenhoog een tikkie zwakker is, maar het is nu juist dat Azorenhoog wat ons kutweer geeft deze week.
Zou alleen geen vakantie naar het zuiden boeken
Je kan alleen niet zegen dat het hier natter, droger, warmer of kouder gaat worden. De enige invloed is dat bepaalde weerpatronen iets aannemelijker worden, maar dat zijn nou net de typisch Nederlandse zomerse weerpatronen die al het grootste deel van de zomer de dienst uitmaken.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:08 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Indirect kan het hier zeker wel invloed hebben
Effecten heb je nu sowieso nog niet. Op z'n vroegst eind dit jaar en begin 2027quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan alleen niet zegen dat het hier natter, droger, warmer of kouder gaat worden. De enige invloed is dat bepaalde weerpatronen iets aannemelijker worden, maar dat zijn nou net de typisch Nederlandse zomerse weerpatronen die al het grootste deel van de zomer de dienst uitmaken.
Het goddelijke weer van 2 weken geleden kan een effect van El Nino zijn. Continue zuidwesterstormen ook.
Het zijn gewoon voorbeelden van wat ervan kan komenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:51 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Effecten heb je nu sowieso nog niet. Op z'n vroegst eind dit jaar en begin 2027
Dus we mogen ons gaan voorbereiden op een bloedhete 2027 en een gure winter 2026/2027?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:51 schreef INViCTuS het volgende:
Effecten heb je nu sowieso nog niet. Op z'n vroegst eind dit jaar en begin 2027
El Nino wordt nu in de steigers gezet. Gevolgen merk je pas goed later dit jaar en begin 2027. Maar hier heeft dat geen extreme impactquote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:35 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Dus we mogen ons gaan voorbereiden op een bloedhete 2027 en een gure winter 2026/2027?
Of moeten we de soep nu ook weer niet zo heet eten?
Ik hoor overal om me heen in de media el nino el nino, maar vraag me af of dat nu voor de clicks is of toch wel iets serieus in negatievere zin.
Valt nu ook tegen. 15 gradenquote:Op woensdag 3 juni 2026 08:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
Temperatuur is komende dagen wel echt zo ontzettend veel aangenamer dan afgelopen twee weken
Hopelijk valt de nattigheid wat mee.
Zon geeft veel warmte ja. Maar ook wel logisch in deze tijd van het jaar. Zorgt wel voor veel op en af in temperatuur met de buien.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Als het regent is het fris. Maar na zo'n bui schuint de zon weer en dan voelt het meteen weer lekker warm.
Morgen weer terreur buien mogelijkquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:05 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zon geeft veel warmte ja. Maar ook wel logisch in deze tijd van het jaar. Zorgt wel voor veel op en af in temperatuur met de buien.
Nou nu even zwemmen danquote:Op woensdag 3 juni 2026 16:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
Prima dagje. Een kleine bui van ongeveer 1 mm regen. Verder eigenlijk gewoon droog en wolken met zon afgewisseld. Briesje erbij en een voor juni zeer acceptabele 21 graden.
Rest van de maand ook zo is uitstekend
Ja en oplopende temperaturen, kan half juni zomaar weer 30 graden of meer zijn als we de operatie volgen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:58 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Morgen nog wat regen, daarna wordt het langzaam weer droger en warmer.
Oh neequote:Op woensdag 3 juni 2026 18:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Even een update:
Mijn partner is nog steeds niet bij zinnen, inmiddels is er een hersenscan gemaakt om te kijken of er nog wel wat activiteit aanwezig is.
Tijdens het gesprek was wel duidelijk dat ze zorgen best groot zijn, ze heeft lichte epileptische aanvallen maar voor de rest komt er eigenlijk niks meer uit.
Straks bellen of ze al iets van duidelijkheid kunnen verschaffen, maar de kans dat ik morgen voor een keuze sta is groot, dit kan nog wel eens heel zwaar gaan worden.
Heel veel sterkte SpeedyGJquote:Op woensdag 3 juni 2026 18:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Even een update:
Mijn partner is nog steeds niet bij zinnen, inmiddels is er een hersenscan gemaakt om te kijken of er nog wel wat activiteit aanwezig is.
Tijdens het gesprek was wel duidelijk dat ze zorgen best groot zijn, ze heeft lichte epileptische aanvallen maar voor de rest komt er eigenlijk niks meer uit.
Straks bellen of ze al iets van duidelijkheid kunnen verschaffen, maar de kans dat ik morgen voor een keuze sta is groot, dit kan nog wel eens heel zwaar gaan worden.
Echt...wat een vreselijke tijd voor jullie. Heel veel sterkte gewenst.quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Even een update:
Sterkte!quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Even een update:
Strekte Speedy. We duimen met je meequote:Op woensdag 3 juni 2026 18:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Even een update:
Heftig wel! Kracht en sterkte gewenst!quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Even een update:
OMG! mega naar en onzeker allemaal. Hopelijk gebeurt er een wonder of iets.quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Even een update:
quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Even een update:
Potver, wat een zorgen en angst.quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Even een update:
Geen leuke updatequote:Op woensdag 3 juni 2026 18:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Even een update:
Dit zal erg zwaar zijn, SpeedyGJ.quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Even een update:
Heftigquote:Op woensdag 3 juni 2026 18:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Even een update:
Sterktequote:Op woensdag 3 juni 2026 18:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Even een update:
Wat heftig.quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Even een update:
Hele dikke knuffel. En we blijven toch hopen op een giga wonder.quote:Op donderdag 4 juni 2026 01:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dank jullie wel dat jullie zo meeleven.
Zonet door het ziekenhuis gebeld, begin de avond nog wat prikkels maar dat is nu helemaal weg, situatie verslechterd en ze houden nu nauwlettend de hartslag en bloeddruk in de gayen, als ook dat gaan veranderen de komende uren kan ik erheen met de kids.
Voor de kids valt dit enorm zwaar, maar mijn god wat pakken ze dit goed op zeg. We gaan nu proberen wat te slapen in de hoop dat we morgen met 7 personen daar als nog even langs kunnen.
Er moet nu wel een giga wonder gebeuren wil dit nog goed komen.
We gaan het kijken vandaag.
Love naar jullie!
Sterkte, ik zal voor jullie bidden.quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Even een update:
Klinkt niet best. Veel sterkte!quote:Op donderdag 4 juni 2026 01:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dank jullie wel dat jullie zo meeleven.
Zonet door het ziekenhuis gebeld, begin de avond nog wat prikkels maar dat is nu helemaal weg, situatie verslechterd en ze houden nu nauwlettend de hartslag en bloeddruk in de gayen, als ook dat gaan veranderen de komende uren kan ik erheen met de kids.
Voor de kids valt dit enorm zwaar, maar mijn god wat pakken ze dit goed op zeg. We gaan nu proberen wat te slapen in de hoop dat we morgen met 7 personen daar als nog even langs kunnen.
Er moet nu wel een giga wonder gebeuren wil dit nog goed komen.
We gaan het kijken vandaag.
Love naar jullie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |