Zonsopkomst om half 10 is echt inderdaad kutquote:Op maandag 1 juni 2026 20:56 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Beter is altijd ongeveer hetzelfde. Als de zon nou eens ondergaat zo rond 20:30 en opkomt rond 6:30/7, dan is dat altijd beter dan zo vroeg of zo laat. Ondergang voor 19 uur vind ik echt te vroeg. Opkomst na 7:30 is ook veel te laat.
Switchen van tijd blijf ik voor. Zonsopkomst om 9:30 zou helemaal k*t zijn.
Zeker spannend maar we gaan ervoor! Dankjewelquote:Op maandag 1 juni 2026 21:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Spannende dag morgen dus, ik duim voor jullie
quote:
Is het al 21 juni dan?quote:Op maandag 1 juni 2026 22:37 schreef Elan het volgende:
De zomer is 1 dag oud en ik ben alweer helemaal klaar met die benauwde hoerenbende.
Het is nog niet eens begonnenquote:Op maandag 1 juni 2026 22:37 schreef Elan het volgende:
De zomer is 1 dag oud en ik ben alweer helemaal klaar met die benauwde hoerenbende.
De meteorologische zomer is vandaag begonnen. In een topic over het weer houden we die aan als referentiekader.quote:
Iddquote:Op maandag 1 juni 2026 23:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het is nog niet eens begonnenkun je nagaan hoe erg het nog moet worden
quote:... NE France to BENELUX and W Germany ...
Combination of parallel boundary-relative flow and very moist profiles will yield widespread storms across the area. Expect heavy rainfall to be the main threat initially. Severe wind gust threat will increase towards Germany, where deeper boundary layer is forecast.
Ja ze hebben een goeie nachtrust gehadquote:
Omweerquote:
Omweer des deaudsquote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Omweerga terug naar de kleuterklas jij!
En dan moet vanmiddag pas het echte werk beginnenquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 06:34 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
De schaal gaat naar 60°C(komt door een lid dat op het einde van de run naar 50°C schiet)
Weeeeeequote:Op dinsdag 2 juni 2026 06:34 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
De schaal gaat naar 60°C(komt door een lid dat op het einde van de run naar 50°C schiet)
Denk dat dit gewoon een fout in deze weergave is.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:46 schreef Bobbje het volgende:
[..]![]()
Ben wel benieuwd naar de temperatuur kaart welke hierbij hoort, maar kan hem nog niet vinden in de GFS runs...
Afrondend naar boven 1 mm.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:27 schreef Stephan5 het volgende:
Ik wordt niet blij van de radarbeelden... Meeste activiteit ten O en W .. er komt wel wat, maar méér dan 1-3 mm verwacht ik niet... en waarschijnlijk is voor vanmiddag geen energie meer beschikbaar, je ziet al een vrij breed gat wat precies weer voor de (bijna) meest saaie gebieden van ons land is bestemd.
Of het moet echt nog even goed opklaren, maar anders hoeft alles langs de kust tot een km of 25 landinwaarts niets meer te verwachten. Pas ten N van Alkmaar stijgen de kans weer wat.
Tering. Die is echt de weg kwijt. 50 graden in het zuiden van NL?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 06:34 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Dat moet ik nog maar zienquote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:55 schreef cinderloom het volgende:
De tuin sproeien hoeft vandaag en voorlopig niet
In het Sneker café, in de volksmond bekend als Cafeetje in Sneek, lopen de temperaturen ook enorm op, hoorde ik op een nieuws...quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nou hier in Zoetermeer is het gewoon 40 graden hoor!
Koel? Paar hagen geknipt net. Poh, ging kapotquote:
Die activiteit is zelfs met 10 graden zweten.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:34 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Koel? Paar hagen geknipt net. Poh, ging kapot. Hoge luchtvochtigheid
Code geel al weer opgedoekt.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:53 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Keiharde regen in Den Haag zojuist en 1 rommel. Er lijkt helaas niet meer onweer in te zitten.
Alles is nat nuquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Code geel al weer opgedoekt.
Het was echt mega kei heftig!
Qua regen was het prima hoor. Het is alleen weer bloedhoeren tyfus benauwd nu dus we zijn er weer eens geen reet mee opgeschoten.quote:
Komt nog een tweede ronde aan, maar denk niet dat we daar veel van moeten verwachten. Dat lijntje van net is ook nog niet eens geactiveerd.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Qua regen was het prima hoor. Het is alleen weer bloedhoeren tyfus benauwd nu dus we zijn er weer eens geen reet mee opgeschoten.
Ik zeg: Geef die arme krenten ook een koelvest mee voor de aanstaande "Zomer des Doodslags"!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:27 schreef dick_laurent het volgende:
Een foto van de actuele stand van zaken hier op de galerijflat in Zoetermeer. Koos en ik hebben het er druk mee, maar we doen het met liefde.![]()
[ afbeelding ]
Pffff. El Niño, krijgen we weer twee jaar regen zeker. Net als de vorige keer.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:30 schreef Eightyone het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)op-voor-extreem-weer
Iets over El Niño.
Leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |