Denk dat ie blijer was geweest met twee halve liters bierquote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:34 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Attent. Maar iedereen heeft water toch? Ik heb net wel 2 halve liters water aan de postbode gegeven.
Heb je nog gras dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:10 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Jongens, jullie mening. Noord-Limburg op de grens met Brabant; gras sproeien of hopen op veel regen vanavond?
Waar woon je?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:10 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Jongens, jullie mening. Noord-Limburg op de grens met Brabant; gras sproeien of hopen op veel regen vanavond?
Brabant wordt weer vakkundig gemeden door die buien, komen de grens niet overquote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:00 schreef DemonRage het volgende:
Zal hier net ten zuiden langs trekken en misschien zie ik dan wat geflits aan de horizon.
Het dauwpunt is het afgelopen uur met een graad gedaald naar 12°C, dus dat belooft al niet veel voor buienontwikkeling.
Sproeien, alles in de omgeving staat ook te sproeien zag ikquote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:10 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ook hier geen enkel druppel gehad, de tuin gisteren avond maar even water gegeven.quote:
Stuur effe door wil jequote:Op zondag 31 mei 2026 10:31 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb gewoon mijn persoonlijke onweersbui. Die blijft lang hangen hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |