abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 juni 2026 @ 21:37:45 #1
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220953979

Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  woensdag 3 juni 2026 @ 21:37:57 #2
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220953980
Erg matig, wat doen die lui op trainingen?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220953981
Uitzaaiwedstrijd
pi_220953982
Jeetje, bij de rust al deel 3 voor een uitzwaaiwedstrijd
pi_220953985
Snollebollekes genot
pi_220953991
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:38 schreef 3rr0r het volgende:
Jeetje, bij de rust al deel 3 voor een uitzwaaiwedstrijd
Het niveau is dan ook buitencategorie.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220953993
Gelukkig piekt Nederland niet te vroeg :P
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 21:39:00 #8
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220953994
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:38 schreef Poepz0r het volgende:
Snollebollekes genot
bam bam genot
What can change the nature of a man?
  woensdag 3 juni 2026 @ 21:39:09 #10
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_220953999
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:38 schreef Poepz0r het volgende:
Snollebollekes genot
Genot?
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 21:39:31 #11
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220954005
@heywoodu volg jij ook de nachtpotjes?
What can change the nature of a man?
pi_220954007
Al twee topics volgeluld over deze strontpot. Fok is niet dood :T
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_220954008
Wat is die Malen een kutspits zeg. Bal op de paal, buitenspel, buitenspel, buitenspel, voor open doel naast schieten na goed werk van Summerville. Met een degelijk spits ga je gewoon met 3-0 de rust in.

Ik hoop echt dat Depay op tijd fit is want dit kan echt niet. En elke keer die zogenaamde snelheid van Malen hypen, die gast wordt er door de meeste verdedigers van toplanden gewoon uitgelopen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  woensdag 3 juni 2026 @ 21:40:00 #14
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220954009
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:39 schreef fetX het volgende:

[..]
Genot?
Gernot.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 21:40:07 #15
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220954011
De nieuwe Shreyas is uit *O*
What can change the nature of a man?
  woensdag 3 juni 2026 @ 21:40:24 #16
8369 speknek
Another day another slay
pi_220954014
Hoezo komt Malen niet langs een LaLiga 2 keeper.
Summerville doet het goed, maar we hebben niet echt een vleugel die een goede voorzet kan geven. Misschien als Dumfries weer terug is.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_220954015
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:40 schreef Coco het volgende:
De nieuwe Shreyas is uit *O*
Ha die Coco, leuk om weer van je te horen!
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  woensdag 3 juni 2026 @ 21:40:36 #18
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220954016
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:39 schreef Shreyas het volgende:
Wat is die Malen een kutspits zeg. Bal op de paal, buitenspel, buitenspel, buitenspel, voor open doel naast schieten na goed werk van Summerville. Met een degelijk spits ga je gewoon met 3-0 de rust in.

Ik hoop echt dat Depay op tijd fit is want dit kan echt niet. En elke keer die zogenaamde snelheid van Malen hypen, die gast wordt er door de meeste verdedigers van toplanden gewoon uitgelopen.
MAD.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220954017
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:39 schreef Shreyas het volgende:
Wat is die Malen een kutspits zeg. Bal op de paal, buitenspel, buitenspel, buitenspel, voor open doel naast schieten na goed werk van Summerville. Met een degelijk spits ga je gewoon met 3-0 de rust in.

Ik hoop echt dat Depay op tijd fit is want dit kan echt niet. En elke keer die zogenaamde snelheid van Malen hypen, die gast wordt er door de meeste verdedigers van toplanden gewoon uitgelopen.
Memphis kan er ook niks van
pi_220954021
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:39 schreef Shreyas het volgende:
Wat is die Malen een kutspits zeg. Bal op de paal, buitenspel, buitenspel, buitenspel, voor open doel naast schieten na goed werk van Summerville. Met een degelijk spits ga je gewoon met 3-0 de rust in.

Ik hoop echt dat Depay op tijd fit is want dit kan echt niet. En elke keer die zogenaamde snelheid van Malen hypen, die gast wordt er door de meeste verdedigers van toplanden gewoon uitgelopen.
Brobbeast
  woensdag 3 juni 2026 @ 21:41:30 #21
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220954024
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:40 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Brobbeast
Komt die wel door de US Customs?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220954029
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:40 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]
Memphis kan er ook niks van
55 goals in 108 wedstrijden. Malen 52 wedstrijden gespeeld en slechts 13 keer gescoord.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_220954030
Depay of Malen is lood om oud ijzer.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  woensdag 3 juni 2026 @ 21:42:41 #25
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220954033
Grueter die NL weer helemaal ophemelt en dan is het halverwege gewoon weer 0-0 tegen een ongekend kutelftal.
pi_220954035
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:42 schreef De_Kraam het volgende:
Depay of Malen is lood om oud ijzer.
Black Lood Matter.
  woensdag 3 juni 2026 @ 21:42:57 #27
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220954036
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:42 schreef De_Kraam het volgende:
Depay of Malen is lood om oud ijzer.
Als het toch niet uitmaakt, doe dan maar degene met de mooiste tattoos.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Forum Admin woensdag 3 juni 2026 @ 21:43:12 #28
35723 crew  GGMM
pi_220954039
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Nederland is helemaal oranje *O*
waarom zit er geel bij
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220954040
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:41 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Komt die wel door de US Customs?
Legt hem gewoon even op tafel
pi_220954043
Gewoon Brubbie erin. Brubbie goed hè.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Forum Admin woensdag 3 juni 2026 @ 21:43:26 #31
35723 crew  GGMM
pi_220954045
Hoeveel Feyenoorders zijn er eigenlijk geselecteerd?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  woensdag 3 juni 2026 @ 21:43:30 #32
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220954046
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:42 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Als het toch niet uitmaakt, doe dan maar degene met de mooiste tattoos.
Tattoos zijn voor paupers.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220954047
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:42 schreef Shreyas het volgende:

[..]
55 goals in 108 wedstrijden. Malen 52 wedstrijden gespeeld en slechts 13 keer gescoord.
We hebben een type à la Weghorst nodig
pi_220954048
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:43 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Legt hem gewoon even op tafel
@Wotte
pi_220954049
Dat WK is voelt toch wel een beetje alsof er allerlei nieuwe plaatsingen op de dagbesteding zijn.
pi_220954052
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:43 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Tattoos zijn voor paupers.
Niet een gigantische tattoo op je lul hebben :')
pi_220954058
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:43 schreef Zipportal het volgende:

[..]
@:wotte
Nice
pi_220954063
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:43 schreef Wotte het volgende:
Dat WK is voelt toch wel een beetje alsof er allerlei nieuwe plaatsingen op de dagbesteding zijn.
Is voelt
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 3 juni 2026 @ 21:45:54 #39
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220954066
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:44 schreef Wotte het volgende:

[..]
Nice
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 21:46:21 #40
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220954069
quote:
Voor het WK van 2026 is er geen enkele speler uit de huidige selectie van Feyenoord geselecteerd voor het Nederlands elftal.
What can change the nature of a man?
  woensdag 3 juni 2026 @ 21:46:42 #41
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220954071
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:43 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Tattoos zijn voor paupers.
Als we het alleen met kostschooljongetjes moeten doen speelt Splinter de Mooij in de spits.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220954073
Luxemburg Italie is ook nog 0-0
pi_220954076
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:43 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]
We hebben een type à la Weghorst nodig
Als je





gaat spelen wel ja.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_220954078
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:46 schreef DrDentz het volgende:
Luxemburg Italie is ook nog 0-0
Matig van Luxemburg.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220954080
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:45 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Is voelt
Je snappuh tog wt ik bdoel.
pi_220954082
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:46 schreef Coco het volgende:

[..]

WOUTED
  Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 21:48:01 #47
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220954088
Kluivert mag ik oversteken ja of nee?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 3 juni 2026 @ 21:48:23 #48
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220954091
MEMVIS
  woensdag 3 juni 2026 @ 21:48:55 #49
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220954094
Kabel gespot
RED ONS HENNIEGOD
pi_220954095
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kluivert mag ik oversteken ja of nee?
Moet ik dan nog Vlaardingen overvaren, ja of nee?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')