Degene die nu onder mij post:quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
De belbus vraag zich af, wie zou je met een gerust hart aan willen rijden?
Noppert.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is de betere keeper, Roefs of Verbruggen?
Nou nou nou.quote:
Maggewoonniegebeureklaar.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tuurlijk. Leven gaat door maatje. Niet voor diegene die je hebt doodgereden, altijd tegen hem
Had Davids z'n oranje bril eigenlijk ook op als het regende?quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:57 schreef Zipportal het volgende:
Koeman mist een type Davids. @:rambodirk
Oké. Licht schrammetje dan.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Als hij daarna verder niks mankeert, nee.
Heel vreemd ja. Volgens mij is er niet eens de restrictie dat het bij geel niet geldt of zoquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:57 schreef TheVulture het volgende:
Toch wel een aparte regel, je kunt dus een overtreding maken en er een minuut van profiteren
Dit. Doordat er zoveel geacteerd wordt is dit in het nadeel van de geblesseerdequote:Op woensdag 3 juni 2026 21:57 schreef TheVulture het volgende:
Toch wel een aparte regel, je kunt dus een overtreding maken en er een minuut van profiteren
In het riool ja.quote:
Ik wens ze hoogstens te arceren.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:59 schreef Coco het volgende:
Depay gaat weer mondjes snoeren.
Markeer mijn woorden.
Die is al in een jasje gegespt.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:00 schreef OmniRocket het volgende:
Die Duitser zal ook wel zn voorspelling herzien nu
Die zit nu te onderzoeken waar hij een foutje heeft gemaaktquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:00 schreef OmniRocket het volgende:
Die Duitser zal ook wel zn voorspelling herzien nu
Dan Simon Stokvis?quote:
Makkelijk niet, maar ze zullen wel winnen ja.quote:
Zou zomaar kunnen, dit is middelmaat.quote:
Alleen als ze Haller niet opstellen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:00 schreef Zipportal het volgende:
FC Utrecht wint nog van dit stink oranje. @:paul
Lol watquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:03 schreef GGMM het volgende:
Het zou me verbazen als Marokko de groepsfase overleeft.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:03 schreef GGMM het volgende:
allemarokkanenzijnweg_nos.gif @Zipportalquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:03 schreef GGMM het volgende:
Worden hopelijk meteen in de eerste pot gesloopt door Brazilie.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:03 schreef GGMM het volgende:
quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
allemarokkanenzijnweg_nos.gif @:Zipportal
Brazilië is niet zo goed.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Worden hopelijk meteen in de eerste pot gesloopt door Brazilie.
Nee dit was van toen ze (NOS) gingen schakelen naar een buurthuis ofzo maar ze waren allemaal afgedropen. Heb hem ergens maar niet bij de handquote:
Dan wordt Rotterdam ook gesloopt.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Worden hopelijk meteen in de eerste pot gesloopt door Brazilie.
In de keet wordt het dan net pas gezellig.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee dit was van toen ze (NOS) gingen schakelen naar een buurthuis ofzo maar ze waren allemaal afgedropen. Heb hem ergens maar niet bij de hand
Hun probleem.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan wordt Rotterdam ook gesloopt.
In die contreien ruiken ze het als je zwakte toontquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:53 schreef bbuddybb het volgende:
Algerije kan opeens voetballen. Hoe dan.
Of dartsenquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft geen verstand van voetbal. Misschien is turnen iets voor hem
Met Zweden moet je altijd oppassen met voorspellingen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:08 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Van Japan en Zweden heb je zo nog maar niet gewonnen en onderschat Tunesië niet
Jeu de Boules.quote:
Door de knoflookgeur heen?quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:08 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
In die contreien ruiken ze het als je zwakte toont
Nog een keer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |