Kluivert, Sterling en Rai Vloet zitten in de auto. Wie rijdt er?quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kluivert mag ik oversteken ja of nee?
Ben je net begonnen met voetbal kijkenquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet niet hoe het komt maar Grueter gaat met de wedstrijd meer op mijn zenuwen werken...
De politie? xdquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:50 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kluivert, Sterling en Rai Vloet zitten in de auto. Wie rijdt er?
quote:De duidelijke hofleverancier, met een tiental, is landskampioen PSV met Esmir Bajraktarevic (Bosnië-Herzegovina), Sergiño Dest (Verenigde Staten), Matej Kovár (Tsjechië), Armando Obispo (Curaçao), Ricardo Pepi (Verenigde Staten), Ivan Perisic (Kroatië), Ismael Saibari (Marokko), Anass Salah-Eddine (Marokko), Guus Til (Nederland) en Paul Wanner (Oostenrijk).
Feyenoord levert met Jordan Bos (Australië), Anis Hadj Moussa (Algerije), In-beom Hwang (Zuid-Korea), Ayase Ueda (Japan) en Tsuyoshi Watanabe (Japan) vijf spelers.
Ajax is met een kwartet van de partij: Ko Itakura (Japan), Takehiro Tomiyasu (Japan), Josip Sutalo (Kroatië) en Wout Weghorst (Nederland).
quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:50 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Sterling want daar zijn nog geen doden gevallenquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:50 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zou jij normaal kunnen slapen als je iemand had doodgereden?quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:50 schreef Caland het volgende:
Moordenaar
Moordenaar
Moordenaar
KLUIVERT MOORDENAAR
Quincy Promes?quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:50 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Strootman is toch al gestopt?quote:
Ligt er aan wie toch?quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zou jij normaal kunnen slapen als je iemand had doodgereden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |