Het niveau is dan ook buitencategorie.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:38 schreef 3rr0r het volgende:
Jeetje, bij de rust al deel 3 voor een uitzwaaiwedstrijd
Gernot.quote:
Ha die Coco, leuk om weer van je te horen!quote:
MAD.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:39 schreef Shreyas het volgende:
Wat is die Malen een kutspits zeg. Bal op de paal, buitenspel, buitenspel, buitenspel, voor open doel naast schieten na goed werk van Summerville. Met een degelijk spits ga je gewoon met 3-0 de rust in.
Ik hoop echt dat Depay op tijd fit is want dit kan echt niet. En elke keer die zogenaamde snelheid van Malen hypen, die gast wordt er door de meeste verdedigers van toplanden gewoon uitgelopen.
Memphis kan er ook niks vanquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:39 schreef Shreyas het volgende:
Wat is die Malen een kutspits zeg. Bal op de paal, buitenspel, buitenspel, buitenspel, voor open doel naast schieten na goed werk van Summerville. Met een degelijk spits ga je gewoon met 3-0 de rust in.
Ik hoop echt dat Depay op tijd fit is want dit kan echt niet. En elke keer die zogenaamde snelheid van Malen hypen, die gast wordt er door de meeste verdedigers van toplanden gewoon uitgelopen.
Brobbeastquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:39 schreef Shreyas het volgende:
Komt die wel door de US Customs?quote:
55 goals in 108 wedstrijden. Malen 52 wedstrijden gespeeld en slechts 13 keer gescoord.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |