abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220924141










Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator / Redactie FP zaterdag 30 mei 2026 @ 20:54:03 #2
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220924142
Meh.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 20:54:08 #3
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220924145
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:53 schreef Zorro het volgende:
Die keeper kan beter in de hoek duiken waar de bal komt, dan heeft ie meer kans.

Zomaar een tip
Ben jij altijd zo grappig?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie FP zaterdag 30 mei 2026 @ 20:54:10 #4
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220924146
Fipo _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_220924148
Ik eet een salted caramel Twix
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 30 mei 2026 @ 20:54:20 #6
284411 crew  heywoodu
pi_220924149
Tot nu toe allemaal nette, normale penalties, keurig.
pi_220924151
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Fipo _O_
Bijna. ;)
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220924152
Waardeloos camerastandpunt.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 20:54:44 #9
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220924154
prutser
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220924155
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 30 mei 2026 @ 20:54:50 #11
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220924157
Wat een debiele aanloop :D
  Moderator / Redactie FP zaterdag 30 mei 2026 @ 20:54:53 #12
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220924158
Loser _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_220924159
Heywoodu had gelijk
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Redactie Sport zaterdag 30 mei 2026 @ 20:54:57 #14
451829 crew  H.Vviv
pi_220924160
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:54 schreef heywoodu het volgende:
Tot nu toe allemaal nette, normale penalties, keurig.
Kon je niet even een penalty wachten, bedankt.
pi_220924161
En terecht met je kut aanloop
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 20:54:57 #16
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220924162
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220924163
VUILE HOER.
pi_220924164
Goed naast geschoten.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  FOK!Fotograaf zaterdag 30 mei 2026 @ 20:55:03 #19
842 Zorro
Z
pi_220924166
Heerlijk met zon kutaanloop
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220924167
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:54 schreef HMFuckyouall het volgende:
Ik eet een salted caramel Twix
Klinkt als een variant voor vrouwen die ongesteld zijn
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 30 mei 2026 @ 20:55:08 #21
284411 crew  heywoodu
pi_220924169
Randdebiel.
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 20:55:10 #22
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220924170
lol
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220924171
_O-
pi_220924172
Hahahaha altijd met die achterlijke aanloopjes mongooltje Arsenal
  Moderator / Redactie FP zaterdag 30 mei 2026 @ 20:55:11 #25
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220924174
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:54 schreef Felagund het volgende:

[..]
Bijna. ;)
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meh.
:)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 20:55:11 #26
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220924175
:')
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 30 mei 2026 @ 20:55:12 #27
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220924176
Sytse kan nu maar beter stoppen met commentaar geven
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 30 mei 2026 @ 20:55:13 #28
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220924177
Echt altijd hetzelfde :')
pi_220924178
_O-
  zaterdag 30 mei 2026 @ 20:55:15 #30
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220924179
Haha, jezus wat slecht
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220924180
Die aanloop, dan verdien je dit ook gewoon
pi_220924181
Kutaanloop :')

Terecht misser
pi_220924182
Wat een debiele aanloop.
pi_220924183
Is er ooit iemand geweest die met zo'n debiele aanloop wel raak schoot? Volgens mij gaan die veel vaker mis dan raak :X
A mind with a heart of it's own
  zaterdag 30 mei 2026 @ 20:55:31 #35
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220924186
Eze, kutaanloopje.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220924187
:')
pi_220924188
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:55 schreef RamboDirk het volgende:
Echt altijd hetzelfde :')
Onderbroekdoucher
pi_220924189
Hilarische aanloop wat een mongool
pi_220924191
Dit zagen we allemaal aankomen.

Die heerlijke kutaanloopjes. :')
pi_220924192
Ver naast
  zaterdag 30 mei 2026 @ 20:55:45 #41
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220924194
Dit is gespeeld
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_220924195
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Sytse kan nu maar beter stoppen met commentaar geven
Had ie dat maar om 18.00 uur gedaan
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 20:55:47 #43
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220924196
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:55 schreef TweedeKlum het volgende:
Eze, kutaanloopje.
Terecht afgestraft
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220924198
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Fipo _O_
Je hebt de treble
  Redactie Sport zaterdag 30 mei 2026 @ 20:55:48 #45
451829 crew  H.Vviv
pi_220924200
Raya _O_
  zaterdag 30 mei 2026 @ 20:55:51 #46
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220924201
Mooie redding _O_
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220924202
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:31 schreef Saekerhett het volgende:
Eze is ook wel vrij technisch beperkt.
Waarvan akte.
pi_220924203
Neeeeeee
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator / Redactie FP zaterdag 30 mei 2026 @ 20:55:56 #49
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220924204
JUICHEN
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_220924205
*O*
pi_220924207
Hebbes!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220924209
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:55 schreef RamboDirk het volgende:
Echt altijd hetzelfde :')
pi_220924210
BOEM zegt het keepertje
pi_220924211
WE WORDEN GEK
pi_220924212
Jaaaaa
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  FOK!Fotograaf zaterdag 30 mei 2026 @ 20:56:10 #56
842 Zorro
Z
pi_220924213
Ja dan is het wel de bedoeling dat je dan raak schiet he
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zaterdag 30 mei 2026 @ 20:56:11 #57
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220924214
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_220924216
Zwaar getelefoneerd!
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 30 mei 2026 @ 20:56:29 #59
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220924218
Ach, beste linksback ter wereld dit dat...
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 20:56:30 #60
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_220924219
Wist het kutzooi
pi_220924220
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:56 schreef Wotte het volgende:
WE WORDEN GEK
Als jij mod wil worden moet je het hoofd koel houden.
pi_220924222
Netjes
pi_220924223
Yes!
  zaterdag 30 mei 2026 @ 20:56:50 #64
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_220924225
Rice _O_
The name is Putler, Vladimir Putler
  zaterdag 30 mei 2026 @ 20:56:52 #65
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220924226
En weer gelijk. *O*
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 20:56:53 #66
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_220924227
Yessssss
pi_220924228
Prima van Rijst
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220924229
Neee
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 30 mei 2026 @ 20:56:59 #69
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220924230
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:56 schreef -XOR- het volgende:
Ach, beste linksback ter wereld dit dat...
Wijndalgod
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator / Redactie FP zaterdag 30 mei 2026 @ 20:57:00 #70
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220924232
Lekker.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_220924233
*O* *O* *O* *O*
pi_220924234
Die Eze, daar is een letter weggevallen in zijn achternaam
pi_220924235
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:55 schreef DrMarten het volgende:
Is er ooit iemand geweest die met zo'n debiele aanloop wel raak schoot? Volgens mij gaan die veel vaker mis dan raak :X
Neymar die scoort regelmatig met zon maffe aanloop
pi_220924237
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator / Redactie FP zaterdag 30 mei 2026 @ 20:57:50 #75
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220924238
Jammer.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_220924239
MOCROOOTJE
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220924241
Je weet toch bij hakimi de hoek, kom op zeg
pi_220924248
Koekoek
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie FP zaterdag 30 mei 2026 @ 20:58:42 #79
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220924249
Yes.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_220924251
Hakimi HAMDULLAH
pi_220924252
NEEEEEEE.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220924254
Dit noem ik een penalty
  zaterdag 30 mei 2026 @ 20:58:58 #83
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_220924256
Die Safonov voegt niet veel toe aan de penaltyreeks
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_220924258
Kom op Raya
pi_220924259
Blijft debiel dat je een blijvend voordeel hebt qua volgorde penalties als je een toss wint.
pi_220924263
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:58 schreef HMFuckyouall het volgende:
Je weet toch bij hakimi de hoek, kom op zeg
Rechtsboven van de geldautomaat?
pi_220924264
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 30 mei 2026 @ 20:59:34 #88
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220924265
Tegen het zijnet _O_
  Moderator / Redactie FP zaterdag 30 mei 2026 @ 20:59:38 #89
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220924267
Hehh...
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 30 mei 2026 @ 20:59:40 #90
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220924268
Tsja
twitter


twitter
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  Redactie Sport zaterdag 30 mei 2026 @ 20:59:42 #91
451829 crew  H.Vviv
pi_220924269
Lekker in het zijnetje
pi_220924270
Wat een kutkeeper _O-
pi_220924271
Arsenal moet nu alles op alles zetten om deze pingel erin te schieten.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:00:02 #94
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220924273
NederlandGod Timber gaat de beslissende missen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220924280
Met links rechts in zijnet moet niet mogen kunnen
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:00:33 #96
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220924282
:')
pi_220924283
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Redactie Sport zaterdag 30 mei 2026 @ 21:00:34 #98
451829 crew  H.Vviv
pi_220924284
Ja, jammer.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 30 mei 2026 @ 21:00:36 #99
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220924285
Haha koekoek
  FOK!Fotograaf zaterdag 30 mei 2026 @ 21:00:39 #100
842 Zorro
Z
pi_220924287
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 21:00:42 #101
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220924288
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie FP zaterdag 30 mei 2026 @ 21:00:42 #102
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220924289
Kak.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:00:42 #103
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220924290
Jammerdebammer
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220924291
LATO
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220924292
Weer zo'n kutaanloop :')
A mind with a heart of it's own
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:00:47 #106
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220924293
Ik wist niet dat Seedorf meedeed. :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:00:48 #107
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220924294
Weer een achterlijke aanloop
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:00:48 #108
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220924295
Erg mooi.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220924296
Hahahaha
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:00:58 #110
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220924297
Niet de gedroomde kampioen
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:00:59 #111
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220924298
Nice, mooie conversion.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:00:59 #112
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220924299
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220924300
BOTTLED.GIF
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220924301
Dit was weer een halve rare aanloop.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  FOK!Fotograaf zaterdag 30 mei 2026 @ 21:01:02 #115
842 Zorro
Z
pi_220924302
het is een mooie dag :)
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220924303
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:55 schreef RamboDirk het volgende:
Echt altijd hetzelfde :')
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
pi_220924304
Psg 🤮🤮🤮🤮
pi_220924305
Wat een kkmongool
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_220924306
:')
pi_220924307
Arsenal chokers
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 30 mei 2026 @ 21:01:09 #121
284411 crew  heywoodu
pi_220924308
Twee totaalmongolen met zo'n kutaanloop en die kosten Arsenal de titel, lekker man. Heb je je geld verdiend, maar een aanloop nemen kun je niet.
pi_220924310
Jammer -O-
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 21:01:10 #123
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220924311
Hoe dan _O-
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:01:15 #124
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220924314
quote:
88s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Jammerdebammer
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:01:21 #125
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220924315
NANANANANANAAA
pi_220924316
:'(
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220924319
Psg helemaal kut maar arsenal :')
pi_220924320
Telkens met zo een aanloop missen ze....waarom zou je dat dan doen?
pi_220924321
Jeetje wat een drol
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:01:33 #130
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 21:01:33 #131
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220924324
Wat een sukkelnoob
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:01:38 #132
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220924327
Een Jaap Stammetje. _O_ _O_
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  FOK!Fotograaf zaterdag 30 mei 2026 @ 21:01:39 #133
842 Zorro
Z
pi_220924328
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:00 schreef Gretzl het volgende:
Niet de gedroomde kampioen [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jawel. Of beter de gedroomde verliezer. Dat PSG dan wint, nou ja.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:01:41 #134
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_220924329
Kutzoooi
pi_220924330
pi_220924333
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:01 schreef Van_Poppel het volgende:
NANANANANANAAA
Friet from the Shire!! :muziek:
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220924334
Ja jammer
pi_220924335
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:01 schreef heywoodu het volgende:
Twee totaalmongolen met zo'n kutaanloop en die kosten Arsenal de titel, lekker man. Heb je je geld verdiend, maar een aanloop nemen kun je niet.
Had het ook eerder in de westrijd kunnen afmaken ipv hierop laten aankomen
pi_220924336
Arsenal hoefde alleen maar niet naast/over te schieten _O-
pi_220924337
2 jaar achter elkaar wint het bij elkaar gekochte zooitje de CL🤮
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:02:06 #141
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220924340
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Een Jaap Stammetje. _O_ _O_
Die bal is nog steeds zoek.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:02:11 #142
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220924342
Nu gaat Arsenal nooit meer een Europese cup pakken -O-
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_220924343
Jaaaaaaaaaaaaaa PSG goden
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:02:16 #144
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220924344
Wij wensen Parijs en de politie aldaar veel sterkte in de komende uren.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:02:32 #145
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_220924347
Als je van te voren traint op penalty's dan ram je als trainer die debiele aanloopjes er toch direct uit bij je spelers?
pi_220924348
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:01 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Had het ook eerder in de westrijd kunnen afmaken ipv hierop laten aankomen
Waarmee🤣Zoveel kansen hadden ze niet
pi_220924350
Geen Europese prijs = geen topclub
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:02:41 #148
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220924352
BottleGod Fraudteta
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 30 mei 2026 @ 21:02:47 #149
284411 crew  heywoodu
pi_220924353
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:01 schreef Meister1984 het volgende:
Telkens met zo een aanloop missen ze....waarom zou je dat dan doen?
Omdat ze geen zelfvertrouwen hebben en niet weten wat ze gaan doen. Niet voor niks dat de beste penalties gewoon genomen worden door spelers die zonder poespas in één streep naar de bal lopen en beheerst een knal geven.
pi_220924356
Kansloze pingel _O-
pi_220924357
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:02 schreef TweedeKlum het volgende:
Wij wensen Parijs en de politie aldaar veel sterkte in de komende uren.
Alles ging kapot als ze verloren hadden en als ze gewonnen hadden dus tsja
pi_220924358
Deze penalty was echt te debiel voor woorden.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:03:17 #153
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220924362
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:02 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Alles ging kapot als ze verloren hadden en als ze gewonnen hadden dus tsja
Daarom ja.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220924365
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:02 schreef Gretzl het volgende:
Nu gaat Arsenal nooit meer een Europese cup pakken -O-
Zonde hè. -O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 30 mei 2026 @ 21:03:29 #155
284411 crew  heywoodu
pi_220924366
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:02 schreef Meister1984 het volgende:
2 jaar achter elkaar wint het bij elkaar gekochte zooitje de CL🤮
Tegen het Arsenal met louter spelers uit de eigen jeugdopleiding!
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 21:03:32 #156
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220924368
Friet from desire.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:03:48 #157
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220924371
Dat was het seizoen. Op naar het WK-topic.
pi_220924373
Dit is niet leuk
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:04:35 #159
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_220924375
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:02 schreef Meister1984 het volgende:
2 jaar achter elkaar wint het bij elkaar gekochte zooitje de CL🤮
Ach het is niet zo dat ze qua bizarre aankopen nog het PSG van een paar seizoenen geleden zijn.
The name is Putler, Vladimir Putler
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 21:04:37 #160
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220924376
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Friet from desire.
Leuke naam voor een frietkar dit.

- Dankjewel.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:04:38 #161
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220924377
Paris absoluut de beste van Europa. Geen twijfel over mogelijk.

En tja die gasten die op deze manier een penalty schieten....die worden hopelijk heel hard aangepakt. Vooral die eerste misser van Arsenal. Dat kan echt niet.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:04:43 #162
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220924378
Terrorist Eze gelijk ontslaan
RED ONS HENNIEGOD
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 30 mei 2026 @ 21:04:47 #163
284411 crew  heywoodu
pi_220924379
"Zo is het leven."
pi_220924381
Tegenwoordig wint alleen nog maar de verkeerde. Max wint ook niet meer. Ajax kut. De wereld is naar de klote.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:05:04 #165
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220924384
Gelukkig heeft het anti-voetbal niet gewonnen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:05:15 #166
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220924386
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Friet from desire.
Voor Doue om na zijn carriere wat te doen te hebben.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:05:17 #167
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220924387
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:04 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Ach het is niet zo dat ze qua bizarre aankopen nog het PSG van een paar seizoenen geleden zijn.
Dan erbij in de premier liek gaan er ook achterlijke bedragen rond. Het is een beetje tomato tomato in dit geval.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:06:53 #168
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_220924398
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:05 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Dan erbij in de premier liek gaan er ook achterlijke bedragen rond. Het is een beetje tomato tomato in dit geval.
Naja ook daar is Arsenal wel een beetje een uitzondering (van de top clubs)
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_220924400
Wat gaan we nu kijken?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220924409
Dit betonvoetbal gaat ze ook nooit wat brengen in Europa verder, dan moeten ze toch gaan spelen om te winnen
Jack does it in real time...
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 21:09:39 #171
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220924426
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:05 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Voor Doue om na zijn carriere wat te doen te hebben.
_O-
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220924427
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:06 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Naja ook daar is Arsenal wel een beetje een uitzondering (van de top clubs)
Martín Zubimendi
¤70.00m

Eberechi Eze
¤69.30m

Viktor Gyökeres
¤66.90m

Noni Madueke
¤56.00m

Cristhian Mosquera
¤15.00m

Christian Nørgaard
¤11.60m

Bescheiden inderdaad, met ook nog een Rice voor 105m o.a.
pi_220924434
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:04 schreef 3rr0r het volgende:
Tegenwoordig wint alleen nog maar de verkeerde. Max wint ook niet meer. Ajax kut. De wereld is naar de klote.
Hup Spurs.
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 21:10:32 #174
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220924435
Het is daar al taffesdonker zeg
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220924438
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:07 schreef superniger het volgende:
Wat gaan we nu kijken?
Tennis kan je kijken denk ik
pi_220924442
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:10 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Hup Spurs.
Shai gaat los
pi_220924443
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:04 schreef 3rr0r het volgende:
Tegenwoordig wint alleen nog maar de verkeerde. Max wint ook niet meer. Ajax kut. De wereld is naar de klote.
ajax kut laat zien dat de wereld eindelijk gaat genezen.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:12:29 #178
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220924451
Traangas al ingezet in Parijs lees ik?
pi_220924457
Nou dan moet Nederland maar WK worden en Curacao de groepsfase overleven, dan komt de wereld weer in balans.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:13:31 #180
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_220924459
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:09 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Martín Zubimendi
¤70.00m

Eberechi Eze
¤69.30m

Viktor Gyökeres
¤66.90m

Noni Madueke
¤56.00m

Cristhian Mosquera
¤15.00m

Christian Nørgaard
¤11.60m

Bescheiden inderdaad, met ook nog een Rice voor 105m o.a.
Oke I stand corrected.
The name is Putler, Vladimir Putler
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 21:13:33 #181
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220924460
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Traangas al ingezet in Parijs lees ik?
Tranen van blijdschap?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220924461
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Traangas al ingezet in Parijs lees ik?
twitter


Oui.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:14:15 #183
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220924464
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:10 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Hup Spurs.
Hopelijk met het trappen van dat minderwaardige tiktokvolk
RED ONS HENNIEGOD
pi_220924465
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:13 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Oke I stand corrected.
Als je zou tegensputteren zou ik je hier nog mee om de oren slaan:

"The combined cost to assemble the current Arsenal squad's transfer fees is approximately £826 million (¤1.23 billion)"

Opleidingsclub Azzenul.
pi_220924474
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:13 schreef Zipportal het volgende:

[..]
[ x ]

Oui.
Om de overwinning van PSG te vieren mag iedereen een nieuwe tv uitzoeken!
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 21:16:24 #186
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220924478
De verliezersmedaille _O_
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220924483
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
De verliezersmedaille _O_
Gelijk-weer-afdoen-act _O_
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:18:51 #188
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_220924489
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:14 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Als je zou tegensputteren zou ik je hier nog mee om de oren slaan:

"The combined cost to assemble the current Arsenal squad's transfer fees is approximately £826 million (¤1.23 billion)"

Opleidingsclub Azzenul.
Ik volg toch vooral West Ham qua Engels voetbal. En ben meestal niet geheel op de hoogte van alle transfers. Maar had toch altijd het gevoel dat Arsenal de uitzondering was qua aankopen.

Dacht ook dat die 105 milj voor Rice een uitzondering was.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_220924531
Ik hoor toch echt "we are the champions... of the wooorldd"
Geen mandela effect?
pi_220924535
-O-
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:30:05 #191
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220924571
''Groot feest in Parijs''

-Helene
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:31:56 #192
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220924581
Toch is het vreemd dat die Blind mislukt is als trainert, zegt toch zinnige dingen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220924641
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:31 schreef TweedeKlum het volgende:
Toch is het vreemd dat die Blind mislukt is als trainert, zegt toch zinnige dingen.
Snap die haat nooit zo. Heeft gewoon kwaliteiten.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220924649
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:31 schreef TweedeKlum het volgende:
Toch is het vreemd dat die Blind mislukt is als trainert, zegt toch zinnige dingen.
Zonder te kijken ben ik niet onder de indruk.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 22:08:22 #195
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220924839
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220924932
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:31 schreef TweedeKlum het volgende:
Toch is het vreemd dat die Blind mislukt is als trainert, zegt toch zinnige dingen.
Achteraf oordelen over wat je ziet op beeld is wat anders dan van tevoren iets goeds bedenken en het zelf uitvoeren.

Was hij het niet die onervaren jonkie De Ligt erin bracht tegen (de kerels van) Bulgarije waardoor we verloren en het WK 2018 misliepen?
pi_220924961
Arsenal gelukkig niet beloont voor hun anti anti voetbal
  zaterdag 30 mei 2026 @ 22:24:35 #198
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220924973
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:19 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Achteraf oordelen over wat je ziet op beeld is wat anders dan van tevoren iets goeds bedenken en het zelf uitvoeren.

Was hij het niet die onervaren jonkie De Ligt erin bracht tegen (de kerels van) Bulgarije waardoor we verloren en het WK 2018 misliepen?
Klopt en klopt, dat was een enorme blunder ja maar goed elke trainert doet wel eens domme dingen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220925000
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:22 schreef PSVCL het volgende:
Arsenal gelukkig niet beloont voor hun anti anti voetbal
beloont _O-
pi_220925042
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:28 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
beloont _O-
Ik twijdelde nog
  zaterdag 30 mei 2026 @ 22:41:23 #201
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_220925090
Lekker gekeken op een terras in Pythagoreio. Handvol mensen in een Arsenal shirt, geen met PSG (al waren er wel wat PSG supporters).

Heb me vermaakt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zaterdag 30 mei 2026 @ 22:46:20 #202
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220925120
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
Pythagoreio
Samos, mooi daar man, fijne vakantie. B:)B
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220925246
twitter



_O-
pi_220925259
twitter



Iedereen is tegen de anti voetbal cheats _O- _O_
pi_220925297
twitter
  zondag 31 mei 2026 @ 01:34:50 #206
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_220925826
Interessante finale, PSG heeft dikverdiend gewonnen.

Teruggekeken via Ziggo app, wat een bagger zeg.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zondag 31 mei 2026 @ 08:16:33 #207
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220926745
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
Lekker gekeken op een terras in Pythagoreio. Handvol mensen in een Arsenal shirt, geen met PSG (al waren er wel wat PSG supporters).

Heb me vermaakt.
Hier op Zakynthos in een Brits cocktail barretje

Was erg leuk
  zondag 31 mei 2026 @ 08:52:43 #208
21467 franske19
Hit the deck!
pi_220926932
Wat een bagger pot. Arsenal wat na de 0-1 niet meer wilde en PSG wat totaal onmachtig was. Parijs in vuur en vlam.
pi_220926990
twitter
  zondag 31 mei 2026 @ 09:04:24 #210
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_220927021
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:01 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Net goed voor alle halfies die een tv-scherm staan te filmen met hun telefoon.
Antifa
pi_220927079
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:04 schreef VoMy het volgende:

[..]
Net goed voor alle halfies die een tv-scherm staan te filmen met hun telefoon.
Inderdaad.

‘Fans’

En vervolgens de stad slopen. Welkom in New-Afrika.
U MAD?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 31 mei 2026 @ 09:08:44 #212
284411 crew  heywoodu
pi_220927083
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:01 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
:D
pi_220928642
De uitkomstbias rond deze wedstrijd is wel hilarisch. Dit Arsenal verwarmt me absoluut niet, maar doen alsof Arteta een dom spel heeft gespeeld is ontzettend stupide. Alleen een paar dumbasses op 11 meter verwijderd van de grootste prijs van Europa, zonder in open spel te hebben verloren over het hele CL-seizoen.
pi_220928934
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De uitkomstbias rond deze wedstrijd is wel hilarisch. Dit Arsenal verwarmt me absoluut niet, maar doen alsof Arteta een dom spel heeft gespeeld is ontzettend stupide. Alleen een paar dumbasses op 11 meter verwijderd van de grootste prijs van Europa, zonder in open spel te hebben verloren over het hele CL-seizoen.
In dat opzicht deden ze het beter dan ik had verwacht en zit de organisatie erg goed in elkaar, alleen aanvallend moeten ze beter worden maar ik heb goeie hoop dat Arteta daaraan gaat werken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')