Ben jij altijd zo grappig?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:53 schreef Zorro het volgende:
Die keeper kan beter in de hoek duiken waar de bal komt, dan heeft ie meer kans.
Zomaar een tip
Bijna.quote:
Kon je niet even een penalty wachten, bedankt.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:54 schreef heywoodu het volgende:
Tot nu toe allemaal nette, normale penalties, keurig.
Had ie dat maar om 18.00 uur gedaanquote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Sytse kan nu maar beter stoppen met commentaar geven
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:31 schreef Saekerhett het volgende:
Eze is ook wel vrij technisch beperkt.
Neymar die scoort regelmatig met zon maffe aanloopquote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:55 schreef DrMarten het volgende:
Is er ooit iemand geweest die met zo'n debiele aanloop wel raak schoot? Volgens mij gaan die veel vaker mis dan raak
Rechtsboven van de geldautomaat?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:58 schreef HMFuckyouall het volgende:
Je weet toch bij hakimi de hoek, kom op zeg
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.quote:
quote:
Jawel. Of beter de gedroomde verliezer. Dat PSG dan wint, nou ja.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:00 schreef Gretzl het volgende:
Niet de gedroomde kampioen [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Friet from the Shire!!quote:
Had het ook eerder in de westrijd kunnen afmaken ipv hierop laten aankomenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:01 schreef heywoodu het volgende:
Twee totaalmongolen met zo'n kutaanloop en die kosten Arsenal de titel, lekker man. Heb je je geld verdiend, maar een aanloop nemen kun je niet.
Waarmee🤣Zoveel kansen hadden ze nietquote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Had het ook eerder in de westrijd kunnen afmaken ipv hierop laten aankomen
Omdat ze geen zelfvertrouwen hebben en niet weten wat ze gaan doen. Niet voor niks dat de beste penalties gewoon genomen worden door spelers die zonder poespas in één streep naar de bal lopen en beheerst een knal geven.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:01 schreef Meister1984 het volgende:
Telkens met zo een aanloop missen ze....waarom zou je dat dan doen?
Alles ging kapot als ze verloren hadden en als ze gewonnen hadden dus tsjaquote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:02 schreef TweedeKlum het volgende:
Wij wensen Parijs en de politie aldaar veel sterkte in de komende uren.
Daarom ja.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alles ging kapot als ze verloren hadden en als ze gewonnen hadden dus tsja
Zonde hè.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:02 schreef Gretzl het volgende:
Nu gaat Arsenal nooit meer een Europese cup pakken
Tegen het Arsenal met louter spelers uit de eigen jeugdopleiding!quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:02 schreef Meister1984 het volgende:
2 jaar achter elkaar wint het bij elkaar gekochte zooitje de CL🤮
Ach het is niet zo dat ze qua bizarre aankopen nog het PSG van een paar seizoenen geleden zijn.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:02 schreef Meister1984 het volgende:
2 jaar achter elkaar wint het bij elkaar gekochte zooitje de CL🤮
Leuke naam voor een frietkar dit.quote:
Voor Doue om na zijn carriere wat te doen te hebben.quote:
Dan erbij in de premier liek gaan er ook achterlijke bedragen rond. Het is een beetje tomato tomato in dit geval.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:04 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Ach het is niet zo dat ze qua bizarre aankopen nog het PSG van een paar seizoenen geleden zijn.
Naja ook daar is Arsenal wel een beetje een uitzondering (van de top clubs)quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dan erbij in de premier liek gaan er ook achterlijke bedragen rond. Het is een beetje tomato tomato in dit geval.
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Voor Doue om na zijn carriere wat te doen te hebben.
Martín Zubimendiquote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:06 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Naja ook daar is Arsenal wel een beetje een uitzondering (van de top clubs)
Hup Spurs.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:04 schreef 3rr0r het volgende:
Tegenwoordig wint alleen nog maar de verkeerde. Max wint ook niet meer. Ajax kut. De wereld is naar de klote.
ajax kut laat zien dat de wereld eindelijk gaat genezen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:04 schreef 3rr0r het volgende:
Tegenwoordig wint alleen nog maar de verkeerde. Max wint ook niet meer. Ajax kut. De wereld is naar de klote.
Oke I stand corrected.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Martín Zubimendi
¤70.00m
Eberechi Eze
¤69.30m
Viktor Gyökeres
¤66.90m
Noni Madueke
¤56.00m
Cristhian Mosquera
¤15.00m
Christian Nørgaard
¤11.60m
Bescheiden inderdaad, met ook nog een Rice voor 105m o.a.
Tranen van blijdschap?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Traangas al ingezet in Parijs lees ik?
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Traangas al ingezet in Parijs lees ik?
Als je zou tegensputteren zou ik je hier nog mee om de oren slaan:quote:
Ik volg toch vooral West Ham qua Engels voetbal. En ben meestal niet geheel op de hoogte van alle transfers. Maar had toch altijd het gevoel dat Arsenal de uitzondering was qua aankopen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:14 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Als je zou tegensputteren zou ik je hier nog mee om de oren slaan:
"The combined cost to assemble the current Arsenal squad's transfer fees is approximately £826 million (¤1.23 billion)"
Opleidingsclub Azzenul.
Snap die haat nooit zo. Heeft gewoon kwaliteiten.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:31 schreef TweedeKlum het volgende:
Toch is het vreemd dat die Blind mislukt is als trainert, zegt toch zinnige dingen.
Zonder te kijken ben ik niet onder de indruk.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:31 schreef TweedeKlum het volgende:
Toch is het vreemd dat die Blind mislukt is als trainert, zegt toch zinnige dingen.
Achteraf oordelen over wat je ziet op beeld is wat anders dan van tevoren iets goeds bedenken en het zelf uitvoeren.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:31 schreef TweedeKlum het volgende:
Klopt en klopt, dat was een enorme blunder ja maar goed elke trainert doet wel eens domme dingen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Achteraf oordelen over wat je ziet op beeld is wat anders dan van tevoren iets goeds bedenken en het zelf uitvoeren.
Was hij het niet die onervaren jonkie De Ligt erin bracht tegen (de kerels van) Bulgarije waardoor we verloren en het WK 2018 misliepen?
beloontquote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:22 schreef PSVCL het volgende:
Arsenal gelukkig niet beloont voor hun anti anti voetbal
Samos, mooi daar man, fijne vakantie.quote:
Hier op Zakynthos in een Brits cocktail barretjequote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
Lekker gekeken op een terras in Pythagoreio. Handvol mensen in een Arsenal shirt, geen met PSG (al waren er wel wat PSG supporters).
Heb me vermaakt.
Inderdaad.quote:Op zondag 31 mei 2026 09:04 schreef VoMy het volgende:
[..]
Net goed voor alle halfies die een tv-scherm staan te filmen met hun telefoon.
In dat opzicht deden ze het beter dan ik had verwacht en zit de organisatie erg goed in elkaar, alleen aanvallend moeten ze beter worden maar ik heb goeie hoop dat Arteta daaraan gaat werkenquote:Op zondag 31 mei 2026 13:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De uitkomstbias rond deze wedstrijd is wel hilarisch. Dit Arsenal verwarmt me absoluut niet, maar doen alsof Arteta een dom spel heeft gespeeld is ontzettend stupide. Alleen een paar dumbasses op 11 meter verwijderd van de grootste prijs van Europa, zonder in open spel te hebben verloren over het hele CL-seizoen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |