abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 21:00:42 #101
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220924288
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie FP zaterdag 30 mei 2026 @ 21:00:42 #102
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220924289
Kak.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:00:42 #103
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220924290
Jammerdebammer
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220924291
LATO
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220924292
Weer zo'n kutaanloop :')
A mind with a heart of it's own
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:00:47 #106
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220924293
Ik wist niet dat Seedorf meedeed. :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:00:48 #107
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220924294
Weer een achterlijke aanloop
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:00:48 #108
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220924295
Erg mooi.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220924296
Hahahaha
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:00:58 #110
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220924297
Niet de gedroomde kampioen
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:00:59 #111
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220924298
Nice, mooie conversion.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:00:59 #112
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220924299
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220924300
BOTTLED.GIF
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220924301
Dit was weer een halve rare aanloop.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  FOK!Fotograaf zaterdag 30 mei 2026 @ 21:01:02 #115
842 Zorro
Z
pi_220924302
het is een mooie dag :)
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220924303
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:55 schreef RamboDirk het volgende:
Echt altijd hetzelfde :')
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
pi_220924304
Psg 🤮🤮🤮🤮
pi_220924305
Wat een kkmongool
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_220924306
:')
pi_220924307
Arsenal chokers
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 30 mei 2026 @ 21:01:09 #121
284411 crew  heywoodu
pi_220924308
Twee totaalmongolen met zo'n kutaanloop en die kosten Arsenal de titel, lekker man. Heb je je geld verdiend, maar een aanloop nemen kun je niet.
pi_220924310
Jammer -O-
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 21:01:10 #123
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220924311
Hoe dan _O-
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:01:15 #124
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220924314
quote:
88s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Jammerdebammer
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:01:21 #125
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220924315
NANANANANANAAA
pi_220924316
:'(
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220924319
Psg helemaal kut maar arsenal :')
pi_220924320
Telkens met zo een aanloop missen ze....waarom zou je dat dan doen?
pi_220924321
Jeetje wat een drol
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:01:33 #130
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 21:01:33 #131
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220924324
Wat een sukkelnoob
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:01:38 #132
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220924327
Een Jaap Stammetje. _O_ _O_
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  FOK!Fotograaf zaterdag 30 mei 2026 @ 21:01:39 #133
842 Zorro
Z
pi_220924328
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:00 schreef Gretzl het volgende:
Niet de gedroomde kampioen [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jawel. Of beter de gedroomde verliezer. Dat PSG dan wint, nou ja.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:01:41 #134
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_220924329
Kutzoooi
pi_220924330
pi_220924333
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:01 schreef Van_Poppel het volgende:
NANANANANANAAA
Friet from the Shire!! :muziek:
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220924334
Ja jammer
pi_220924335
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:01 schreef heywoodu het volgende:
Twee totaalmongolen met zo'n kutaanloop en die kosten Arsenal de titel, lekker man. Heb je je geld verdiend, maar een aanloop nemen kun je niet.
Had het ook eerder in de westrijd kunnen afmaken ipv hierop laten aankomen
pi_220924336
Arsenal hoefde alleen maar niet naast/over te schieten _O-
pi_220924337
2 jaar achter elkaar wint het bij elkaar gekochte zooitje de CL🤮
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:02:06 #141
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220924340
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Een Jaap Stammetje. _O_ _O_
Die bal is nog steeds zoek.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:02:11 #142
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220924342
Nu gaat Arsenal nooit meer een Europese cup pakken -O-
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_220924343
Jaaaaaaaaaaaaaa PSG goden
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:02:16 #144
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220924344
Wij wensen Parijs en de politie aldaar veel sterkte in de komende uren.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:02:32 #145
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_220924347
Als je van te voren traint op penalty's dan ram je als trainer die debiele aanloopjes er toch direct uit bij je spelers?
pi_220924348
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:01 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Had het ook eerder in de westrijd kunnen afmaken ipv hierop laten aankomen
Waarmee🤣Zoveel kansen hadden ze niet
pi_220924350
Geen Europese prijs = geen topclub
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:02:41 #148
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220924352
BottleGod Fraudteta
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 30 mei 2026 @ 21:02:47 #149
284411 crew  heywoodu
pi_220924353
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:01 schreef Meister1984 het volgende:
Telkens met zo een aanloop missen ze....waarom zou je dat dan doen?
Omdat ze geen zelfvertrouwen hebben en niet weten wat ze gaan doen. Niet voor niks dat de beste penalties gewoon genomen worden door spelers die zonder poespas in één streep naar de bal lopen en beheerst een knal geven.
pi_220924356
Kansloze pingel _O-
pi_220924357
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:02 schreef TweedeKlum het volgende:
Wij wensen Parijs en de politie aldaar veel sterkte in de komende uren.
Alles ging kapot als ze verloren hadden en als ze gewonnen hadden dus tsja
pi_220924358
Deze penalty was echt te debiel voor woorden.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:03:17 #153
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220924362
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:02 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Alles ging kapot als ze verloren hadden en als ze gewonnen hadden dus tsja
Daarom ja.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220924365
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:02 schreef Gretzl het volgende:
Nu gaat Arsenal nooit meer een Europese cup pakken -O-
Zonde hè. -O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 30 mei 2026 @ 21:03:29 #155
284411 crew  heywoodu
pi_220924366
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:02 schreef Meister1984 het volgende:
2 jaar achter elkaar wint het bij elkaar gekochte zooitje de CL🤮
Tegen het Arsenal met louter spelers uit de eigen jeugdopleiding!
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 21:03:32 #156
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220924368
Friet from desire.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:03:48 #157
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220924371
Dat was het seizoen. Op naar het WK-topic.
pi_220924373
Dit is niet leuk
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:04:35 #159
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_220924375
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:02 schreef Meister1984 het volgende:
2 jaar achter elkaar wint het bij elkaar gekochte zooitje de CL🤮
Ach het is niet zo dat ze qua bizarre aankopen nog het PSG van een paar seizoenen geleden zijn.
The name is Putler, Vladimir Putler
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 21:04:37 #160
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220924376
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Friet from desire.
Leuke naam voor een frietkar dit.

- Dankjewel.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:04:38 #161
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220924377
Paris absoluut de beste van Europa. Geen twijfel over mogelijk.

En tja die gasten die op deze manier een penalty schieten....die worden hopelijk heel hard aangepakt. Vooral die eerste misser van Arsenal. Dat kan echt niet.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:04:43 #162
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220924378
Terrorist Eze gelijk ontslaan
RED ONS HENNIEGOD
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 30 mei 2026 @ 21:04:47 #163
284411 crew  heywoodu
pi_220924379
"Zo is het leven."
pi_220924381
Tegenwoordig wint alleen nog maar de verkeerde. Max wint ook niet meer. Ajax kut. De wereld is naar de klote.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:05:04 #165
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220924384
Gelukkig heeft het anti-voetbal niet gewonnen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:05:15 #166
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220924386
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Friet from desire.
Voor Doue om na zijn carriere wat te doen te hebben.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:05:17 #167
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220924387
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:04 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Ach het is niet zo dat ze qua bizarre aankopen nog het PSG van een paar seizoenen geleden zijn.
Dan erbij in de premier liek gaan er ook achterlijke bedragen rond. Het is een beetje tomato tomato in dit geval.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:06:53 #168
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_220924398
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:05 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Dan erbij in de premier liek gaan er ook achterlijke bedragen rond. Het is een beetje tomato tomato in dit geval.
Naja ook daar is Arsenal wel een beetje een uitzondering (van de top clubs)
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_220924400
Wat gaan we nu kijken?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220924409
Dit betonvoetbal gaat ze ook nooit wat brengen in Europa verder, dan moeten ze toch gaan spelen om te winnen
Jack does it in real time...
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 21:09:39 #171
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220924426
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:05 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Voor Doue om na zijn carriere wat te doen te hebben.
_O-
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220924427
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:06 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Naja ook daar is Arsenal wel een beetje een uitzondering (van de top clubs)
Martín Zubimendi
¤70.00m

Eberechi Eze
¤69.30m

Viktor Gyökeres
¤66.90m

Noni Madueke
¤56.00m

Cristhian Mosquera
¤15.00m

Christian Nørgaard
¤11.60m

Bescheiden inderdaad, met ook nog een Rice voor 105m o.a.
pi_220924434
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:04 schreef 3rr0r het volgende:
Tegenwoordig wint alleen nog maar de verkeerde. Max wint ook niet meer. Ajax kut. De wereld is naar de klote.
Hup Spurs.
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 21:10:32 #174
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220924435
Het is daar al taffesdonker zeg
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220924438
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:07 schreef superniger het volgende:
Wat gaan we nu kijken?
Tennis kan je kijken denk ik
pi_220924442
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:10 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Hup Spurs.
Shai gaat los
pi_220924443
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:04 schreef 3rr0r het volgende:
Tegenwoordig wint alleen nog maar de verkeerde. Max wint ook niet meer. Ajax kut. De wereld is naar de klote.
ajax kut laat zien dat de wereld eindelijk gaat genezen.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:12:29 #178
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220924451
Traangas al ingezet in Parijs lees ik?
pi_220924457
Nou dan moet Nederland maar WK worden en Curacao de groepsfase overleven, dan komt de wereld weer in balans.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:13:31 #180
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_220924459
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:09 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Martín Zubimendi
¤70.00m

Eberechi Eze
¤69.30m

Viktor Gyökeres
¤66.90m

Noni Madueke
¤56.00m

Cristhian Mosquera
¤15.00m

Christian Nørgaard
¤11.60m

Bescheiden inderdaad, met ook nog een Rice voor 105m o.a.
Oke I stand corrected.
The name is Putler, Vladimir Putler
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 21:13:33 #181
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220924460
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Traangas al ingezet in Parijs lees ik?
Tranen van blijdschap?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220924461
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Traangas al ingezet in Parijs lees ik?
twitter


Oui.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:14:15 #183
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220924464
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:10 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Hup Spurs.
Hopelijk met het trappen van dat minderwaardige tiktokvolk
RED ONS HENNIEGOD
pi_220924465
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:13 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Oke I stand corrected.
Als je zou tegensputteren zou ik je hier nog mee om de oren slaan:

"The combined cost to assemble the current Arsenal squad's transfer fees is approximately £826 million (¤1.23 billion)"

Opleidingsclub Azzenul.
pi_220924474
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:13 schreef Zipportal het volgende:

[..]
[ x ]

Oui.
Om de overwinning van PSG te vieren mag iedereen een nieuwe tv uitzoeken!
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 21:16:24 #186
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220924478
De verliezersmedaille _O_
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220924483
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
De verliezersmedaille _O_
Gelijk-weer-afdoen-act _O_
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:18:51 #188
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_220924489
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:14 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Als je zou tegensputteren zou ik je hier nog mee om de oren slaan:

"The combined cost to assemble the current Arsenal squad's transfer fees is approximately £826 million (¤1.23 billion)"

Opleidingsclub Azzenul.
Ik volg toch vooral West Ham qua Engels voetbal. En ben meestal niet geheel op de hoogte van alle transfers. Maar had toch altijd het gevoel dat Arsenal de uitzondering was qua aankopen.

Dacht ook dat die 105 milj voor Rice een uitzondering was.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_220924531
Ik hoor toch echt "we are the champions... of the wooorldd"
Geen mandela effect?
pi_220924535
-O-
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:30:05 #191
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220924571
''Groot feest in Parijs''

-Helene
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:31:56 #192
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220924581
Toch is het vreemd dat die Blind mislukt is als trainert, zegt toch zinnige dingen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220924641
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:31 schreef TweedeKlum het volgende:
Toch is het vreemd dat die Blind mislukt is als trainert, zegt toch zinnige dingen.
Snap die haat nooit zo. Heeft gewoon kwaliteiten.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220924649
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:31 schreef TweedeKlum het volgende:
Toch is het vreemd dat die Blind mislukt is als trainert, zegt toch zinnige dingen.
Zonder te kijken ben ik niet onder de indruk.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 22:08:22 #195
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220924839
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220924932
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:31 schreef TweedeKlum het volgende:
Toch is het vreemd dat die Blind mislukt is als trainert, zegt toch zinnige dingen.
Achteraf oordelen over wat je ziet op beeld is wat anders dan van tevoren iets goeds bedenken en het zelf uitvoeren.

Was hij het niet die onervaren jonkie De Ligt erin bracht tegen (de kerels van) Bulgarije waardoor we verloren en het WK 2018 misliepen?
pi_220924961
Arsenal gelukkig niet beloont voor hun anti anti voetbal
  zaterdag 30 mei 2026 @ 22:24:35 #198
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220924973
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:19 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Achteraf oordelen over wat je ziet op beeld is wat anders dan van tevoren iets goeds bedenken en het zelf uitvoeren.

Was hij het niet die onervaren jonkie De Ligt erin bracht tegen (de kerels van) Bulgarije waardoor we verloren en het WK 2018 misliepen?
Klopt en klopt, dat was een enorme blunder ja maar goed elke trainert doet wel eens domme dingen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220925000
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:22 schreef PSVCL het volgende:
Arsenal gelukkig niet beloont voor hun anti anti voetbal
beloont _O-
pi_220925042
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:28 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
beloont _O-
Ik twijdelde nog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')