abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220924357
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:02 schreef TweedeKlum het volgende:
Wij wensen Parijs en de politie aldaar veel sterkte in de komende uren.
Alles ging kapot als ze verloren hadden en als ze gewonnen hadden dus tsja
pi_220924358
Deze penalty was echt te debiel voor woorden.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:03:17 #153
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220924362
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:02 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Alles ging kapot als ze verloren hadden en als ze gewonnen hadden dus tsja
Daarom ja.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220924365
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:02 schreef Gretzl het volgende:
Nu gaat Arsenal nooit meer een Europese cup pakken -O-
Zonde hè. -O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 30 mei 2026 @ 21:03:29 #155
284411 crew  heywoodu
pi_220924366
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:02 schreef Meister1984 het volgende:
2 jaar achter elkaar wint het bij elkaar gekochte zooitje de CL🤮
Tegen het Arsenal met louter spelers uit de eigen jeugdopleiding!
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 21:03:32 #156
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220924368
Friet from desire.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:03:48 #157
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220924371
Dat was het seizoen. Op naar het WK-topic.
pi_220924373
Dit is niet leuk
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:04:35 #159
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_220924375
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:02 schreef Meister1984 het volgende:
2 jaar achter elkaar wint het bij elkaar gekochte zooitje de CL🤮
Ach het is niet zo dat ze qua bizarre aankopen nog het PSG van een paar seizoenen geleden zijn.
The name is Putler, Vladimir Putler
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 21:04:37 #160
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220924376
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Friet from desire.
Leuke naam voor een frietkar dit.

- Dankjewel.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:04:38 #161
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220924377
Paris absoluut de beste van Europa. Geen twijfel over mogelijk.

En tja die gasten die op deze manier een penalty schieten....die worden hopelijk heel hard aangepakt. Vooral die eerste misser van Arsenal. Dat kan echt niet.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:04:43 #162
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220924378
Terrorist Eze gelijk ontslaan
RED ONS HENNIEGOD
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 30 mei 2026 @ 21:04:47 #163
284411 crew  heywoodu
pi_220924379
"Zo is het leven."
pi_220924381
Tegenwoordig wint alleen nog maar de verkeerde. Max wint ook niet meer. Ajax kut. De wereld is naar de klote.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:05:04 #165
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220924384
Gelukkig heeft het anti-voetbal niet gewonnen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:05:15 #166
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220924386
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Friet from desire.
Voor Doue om na zijn carriere wat te doen te hebben.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:05:17 #167
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220924387
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:04 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Ach het is niet zo dat ze qua bizarre aankopen nog het PSG van een paar seizoenen geleden zijn.
Dan erbij in de premier liek gaan er ook achterlijke bedragen rond. Het is een beetje tomato tomato in dit geval.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:06:53 #168
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_220924398
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:05 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Dan erbij in de premier liek gaan er ook achterlijke bedragen rond. Het is een beetje tomato tomato in dit geval.
Naja ook daar is Arsenal wel een beetje een uitzondering (van de top clubs)
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_220924400
Wat gaan we nu kijken?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220924409
Dit betonvoetbal gaat ze ook nooit wat brengen in Europa verder, dan moeten ze toch gaan spelen om te winnen
Jack does it in real time...
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 21:09:39 #171
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220924426
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:05 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Voor Doue om na zijn carriere wat te doen te hebben.
_O-
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220924427
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:06 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Naja ook daar is Arsenal wel een beetje een uitzondering (van de top clubs)
Martín Zubimendi
¤70.00m

Eberechi Eze
¤69.30m

Viktor Gyökeres
¤66.90m

Noni Madueke
¤56.00m

Cristhian Mosquera
¤15.00m

Christian Nørgaard
¤11.60m

Bescheiden inderdaad, met ook nog een Rice voor 105m o.a.
pi_220924434
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:04 schreef 3rr0r het volgende:
Tegenwoordig wint alleen nog maar de verkeerde. Max wint ook niet meer. Ajax kut. De wereld is naar de klote.
Hup Spurs.
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 21:10:32 #174
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220924435
Het is daar al taffesdonker zeg
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220924438
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:07 schreef superniger het volgende:
Wat gaan we nu kijken?
Tennis kan je kijken denk ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')