Jawel. Of beter de gedroomde verliezer. Dat PSG dan wint, nou ja.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:00 schreef Gretzl het volgende:
Niet de gedroomde kampioen [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Friet from the Shire!!quote:
Had het ook eerder in de westrijd kunnen afmaken ipv hierop laten aankomenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:01 schreef heywoodu het volgende:
Twee totaalmongolen met zo'n kutaanloop en die kosten Arsenal de titel, lekker man. Heb je je geld verdiend, maar een aanloop nemen kun je niet.
Waarmee🤣Zoveel kansen hadden ze nietquote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Had het ook eerder in de westrijd kunnen afmaken ipv hierop laten aankomen
Omdat ze geen zelfvertrouwen hebben en niet weten wat ze gaan doen. Niet voor niks dat de beste penalties gewoon genomen worden door spelers die zonder poespas in één streep naar de bal lopen en beheerst een knal geven.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:01 schreef Meister1984 het volgende:
Telkens met zo een aanloop missen ze....waarom zou je dat dan doen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |