Tranen van blijdschap?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Traangas al ingezet in Parijs lees ik?
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Traangas al ingezet in Parijs lees ik?
Als je zou tegensputteren zou ik je hier nog mee om de oren slaan:quote:
Ik volg toch vooral West Ham qua Engels voetbal. En ben meestal niet geheel op de hoogte van alle transfers. Maar had toch altijd het gevoel dat Arsenal de uitzondering was qua aankopen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:14 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Als je zou tegensputteren zou ik je hier nog mee om de oren slaan:
"The combined cost to assemble the current Arsenal squad's transfer fees is approximately £826 million (¤1.23 billion)"
Opleidingsclub Azzenul.
Snap die haat nooit zo. Heeft gewoon kwaliteiten.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:31 schreef TweedeKlum het volgende:
Toch is het vreemd dat die Blind mislukt is als trainert, zegt toch zinnige dingen.
Zonder te kijken ben ik niet onder de indruk.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:31 schreef TweedeKlum het volgende:
Toch is het vreemd dat die Blind mislukt is als trainert, zegt toch zinnige dingen.
Achteraf oordelen over wat je ziet op beeld is wat anders dan van tevoren iets goeds bedenken en het zelf uitvoeren.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:31 schreef TweedeKlum het volgende:
Klopt en klopt, dat was een enorme blunder ja maar goed elke trainert doet wel eens domme dingen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Achteraf oordelen over wat je ziet op beeld is wat anders dan van tevoren iets goeds bedenken en het zelf uitvoeren.
Was hij het niet die onervaren jonkie De Ligt erin bracht tegen (de kerels van) Bulgarije waardoor we verloren en het WK 2018 misliepen?
beloontquote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:22 schreef PSVCL het volgende:
Arsenal gelukkig niet beloont voor hun anti anti voetbal
Samos, mooi daar man, fijne vakantie.quote:
Hier op Zakynthos in een Brits cocktail barretjequote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
Lekker gekeken op een terras in Pythagoreio. Handvol mensen in een Arsenal shirt, geen met PSG (al waren er wel wat PSG supporters).
Heb me vermaakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |