Had ie dat maar om 18.00 uur gedaanquote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Sytse kan nu maar beter stoppen met commentaar geven
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:31 schreef Saekerhett het volgende:
Eze is ook wel vrij technisch beperkt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |