Ben jij altijd zo grappig?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:53 schreef Zorro het volgende:
Die keeper kan beter in de hoek duiken waar de bal komt, dan heeft ie meer kans.
Zomaar een tip
Bijna.quote:
Kon je niet even een penalty wachten, bedankt.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:54 schreef heywoodu het volgende:
Tot nu toe allemaal nette, normale penalties, keurig.
Had ie dat maar om 18.00 uur gedaanquote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Sytse kan nu maar beter stoppen met commentaar geven
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:31 schreef Saekerhett het volgende:
Eze is ook wel vrij technisch beperkt.
Neymar die scoort regelmatig met zon maffe aanloopquote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:55 schreef DrMarten het volgende:
Is er ooit iemand geweest die met zo'n debiele aanloop wel raak schoot? Volgens mij gaan die veel vaker mis dan raak
Rechtsboven van de geldautomaat?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:58 schreef HMFuckyouall het volgende:
Je weet toch bij hakimi de hoek, kom op zeg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |