SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ballentent, die krijgen geen fooiquote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Voorgerecht is al meer dan een uur op. Half uur geleden vroeg ik me al af of ze ons vergeten waren.
Nu echt net nu blijkt.
Ze zijn ons vergeten. Het duurt nog even.
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Voorgerecht is al meer dan een uur op. Half uur geleden vroeg ik me al af of ze ons vergeten waren.
Nu echt net nu blijkt.
Ze zijn ons vergeten. Het duurt nog even.
Ballentent is zo'n ding op de kermis waar je blikjes om moet gooienquote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:04 schreef mschol het volgende:
[..]
zelfs een ballentent zou het beter doen..
of bedoelde je daar @:bitterbal niet mee?
quote:
And celebrationsquote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen idee wat er wel aan de hand was maar vergeten was het niet want het voorgerecht was er wel snel. En op een schaal van Medium tot Well done was mijn "Medium rare" biefstuk ongeveer "congratulations".
Daarom duurde het dus zo lang, ze moesten zeker weten dat die goed gaar wasquote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen idee wat er wel aan de hand was maar vergeten was het niet want het voorgerecht was er wel snel. En op een schaal van Medium tot Well done was mijn "Medium rare" biefstuk ongeveer "congratulations".
And jubilationsquote:
Pics?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een like van iemand met een foto vanaf een F1 race en ik ben nu al 10 minuten m'n kop aan het breken over welk circuit het in vredesnaam is
Over Hongarije gesproken. Penalties bij de CL-Finalequote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:47 schreef Nattekat het volgende:
Oh, Hongarije. Case closed.
Hoef niet te liken om het te achterhalen.
Leuk voor ze.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Over Hongarije gesproken. Penalties bij de CL-Finale
Moete hun wetequote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nogal.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:53 schreef Nizno het volgende:
Aanzoek op podium bij Miss Montreal loopt pijnlijk af: vriendin wijst man af
arme ziel
nogal lullig jaquote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:53 schreef Nizno het volgende:
arme ziel
weet je eigenlijk wel wat je als antwoord gaat krijgenquote:„Mag ik nog één keer aan jou vragen: wil je met mij trouwen?’’
Misschien ook niet zo'n slimme ziel.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:53 schreef Nizno het volgende:
arme ziel
Ze krijgt ook veel bijval op de socials.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:01 schreef Nizno het volgende:
moet wel zeggen... als dit al je zin is om je aanzoek mee te doen....
[..]
weet je eigenlijk wel wat je als antwoord gaat krijgen
Nog één keer, dus meerdere keren afgewezen worden was niet genoegquote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:01 schreef Nizno het volgende:
moet wel zeggen... als dit al je zin is om je aanzoek mee te doen....
[..]
weet je eigenlijk wel wat je als antwoord gaat krijgen
Maar ze houdt wel heel veel van hem.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:03 schreef Nattekat het volgende:
Wat die vriendin als reden gaf klinkt ook wel een beetje alsof die man echt heel erg stom is geweest.
maar er is heel veel gebeurd.....quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar ze houdt wel heel veel van hem.
Zal wel veel over gespeculeerd worden.quote:
met speculaaskruidenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal wel veel over gespeculeerd worden.
Lekker onder druk zetten voor al die mensen. Top.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:53 schreef Nizno het volgende:
arme ziel
PSG ftwquote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
quote:
Erwtensoep kan ook prima in de zomer.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:13 schreef mschol het volgende:
[..]
kunnen speculaaskruiden alleen in de herfst?
dat zou kunnen ja..quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Erwtensoep kan ook prima in de zomer.
Vandaag nog opquote:
Ja.quote:
En soberso doe je een aanzoek eigenlijk pas als je al weet dat het antwoord ja gaat zijn.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:03 schreef Nattekat het volgende:
Wat die vriendin als reden gaf klinkt ook wel een beetje alsof die man echt heel erg stom is geweest.
Nou, je kan het nooit helemaal 100 zeker wetenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
En soberso doe je een aanzoek eigenlijk pas als je al weet dat het antwoord ja gaat zijn.
En al helemaal als het zo'n openbaar aanzoek is
altijd al tegen heug en meug gegeten, ongeacht het zelf gemaakt was (meerdere recepten) of iets meer kant en klaarsquote:
Ja okequote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, je kan het nooit helemaal 100 zeker weten
Ik heb nog wat in de vriezer liggen, maar dan Snickers, over een paar tellen 1 minderquote:
Ah zo, dan snap ik hetquote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:23 schreef mschol het volgende:
[..]
altijd al tegen heug en meug gegeten, ongeacht het zelf gemaakt was (meerdere recepten) of iets meer kant en klaars
Blijkbaar nietquote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja oke
Maar over het algemeen zou je dingen als huwelijk etc al besproken moeten hebben.
ik zag ze gisteren bij de lidl en dacht... ja die snaai ik mee.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb nog wat in de vriezer liggen, maar dan Snickers, over een paar tellen 1 minder
of wel maar hij wilde het niet horen en dacht als ik het zo en public probeer durft ze vast geen nee te zeggenquote:
En stel dan zei ze jaquote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
of wel maar hij wilde het niet horen en dacht als ik het zo en public probeer durft ze vast geen nee te zeggen
het is wel lekker hoor.. maar als ik het dan heb is het zo knoerthard dat ik het idee heb dat ik mn tanden breekquote:
nee deze niet. gewoon dun laagje chocolade en binnen in kleine krokante bolletjes en ijsquote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:33 schreef mschol het volgende:
[..]
het is wel lekker hoor.. maar als ik het dan heb is het zo knoerthard dat ik het idee heb dat ik mn tanden breek
Hou ons niet in spanningquote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo nou. Uiteindelijk wel gegeten. EN een avondwandeltje gedaan. 12.189 stapjes nu. Wat weer een prachtige dag. Nu even lekker slapen. Morgen nog even ontbijten en dan nog naar Beeld & Geluid in Hilversum, en daarna door naar huis. Heerlijk weekendje zo![]()
EN een muntje gevondenDaarover morgen meer. Welterusten
Oei da's heftigquote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Poah dagje wel weer.
Een voor de dood weggehaald,
Dan heb je wel iets aan BHV&EHBO. Maar irl is het wel anders altijd.
daar had ik vanmiddag geen last van, nu ook niet trouwens..quote:
grieperig gevoel dat nu al een week of 3 me op en af niet lekker doet voelenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hooikoorts? Weet dat ik me daardoor vandaag bleh voelde.
Oh die ken ik. Dat type waarvan je wenst dat het even goed doorzet zodat je er vanaf bentquote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
grieperig gevoel dat nu al een week of 3 me op en af niet lekker doet voelen
Het is nu nog 22+, dus dat is primaquote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:20 schreef Nattekat het volgende:
Huidige buitentemperatuur is hetzelfde als de maximum van volgende week donderdag hier
Wat noem je duurquote:
Hier is het 22,2quote:
met het hemelvaartweekend zette het snel fors door en daarna leek het over te gaan, mja, leek.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh die ken ik. Dat type waarvan je wenst dat het even goed doorzet zodat je er vanaf bent
Beterschap!
Lijkt wel een beetje een windje te staan, dus kan nog wel iets doortochtenquote:
Heb je je hor wel dicht?quote:
Ja, maar voor m'n deur hangt wel een goedkoop kutding, dus zal wel daardoor komen.quote:
quote:We hebben je pakket meegegeven met PostNL! Het wordt bezorgd op zaterdag 30 mei.
quote:Bezorgtijd: maandag tussen 10:15 en 12:45
Je was er al weer weg toch @Citizen.Erased?quote:Supporters botsen met politie in Parijs na winst van PSG: vuurwerk, barricades en arrestaties
Supporters die het stadion binnen wilden, hebben enige tijd barricades opgericht, onder meer met opgestapelde fietsen. In het stadion was de wedstrijd op een scherm te zien voor de 48.000 mensen met toegangskaartjes.
Later werden er ook vreugdevuren aangestoken, raakte de politie slaags met relschoppers en werd traangas ingezet. De onrust begon al voordat PSG de wedstrijd, die werd gespeeld in Boedapest, na strafschoppen won. PSG wist daarmee voor de tweede keer op rij de Champions League te winnen.
https://www.ad.nl/buitenl(...)rrestaties~a9a5eecc/
Zonder verdovingquote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:51 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)t-ligt-gevoelig.html
ik opteer in dergelijke gevallen voor castratie
Dit was niet best.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Voetjebal kijken. Arsenal shirtje ook aan
Succes @:BennieButtfuck
ze doen het niet meer en ze planten zich ook niet voort, win winquote:
dat zeker jaquote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze doen het niet meer en ze planten zich ook niet voort, win win
Die mongolenpenalty van die Eze ook. Al die leipe aanloopjes.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, PSG was wel duidelijk beter
qua strafschoppen nemen aub terug naar de jaren 90, gewoon een normale aanloop zonder onderbreking, en de keeper ook gewoon stilstaan op de doellijnquote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:54 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Die mongolenpenalty van die Eze ook. Al die leipe aanloopjes.
Ja, ze moeten echt terug naar de vloeiende lijn. Nu moet je in beweging blijven en mag je haperenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:54 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Die mongolenpenalty van die Eze ook. Al die leipe aanloopjes.
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
qua strafschoppen nemen aub terug naar de jaren 90, gewoon een normale aanloop zonder onderbreking, en de keeper ook gewoon stilstaan op de doellijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never forget.En een prettige scheut door de pielemuis.
Ik kan me niet voorstellen dat een coach dit op training toestaat, dus waarom is dit gemeengoed geworden in het veld?quote:Op zondag 31 mei 2026 00:04 schreef Koen66 het volgende:
ik geniet als dergelijke gasten vervolgens hopeloos falen
Terug veranderen dan Bosjequote:Op zondag 31 mei 2026 00:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
013. 0081 Bomenverzameling
Ik mis mijn oude naam
Nee, als ik weer verander doe ik iets heel anders.quote:
Gelukkig wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je was er al weer weg toch @:citizen.erased?
Gefeliciteerd met je moederquote:Op zondag 31 mei 2026 07:38 schreef Niels0Kurovski het volgende:
M'n moeder vandaag 80. Thema is bloemen dus ik trek m'n bloemenhoodie aan, verder spijkerbroek en nette schoenen.
gefeliciteerdquote:Op zondag 31 mei 2026 07:38 schreef Niels0Kurovski het volgende:
M'n moeder vandaag 80. Thema is bloemen dus ik trek m'n bloemenhoodie aan, verder spijkerbroek en nette schoenen.
Sportvrouw. Ze heeft CIOS turnen. Ze heeft een tijdje antipsychotica gehad, maar da's niet meer nodig. Wij (Mijn broer, zus en ik) zorgen goed voor 'r. Maar ja, wel op leeftijd. Ze heeft een hont en tuin dus genoeg beweging.quote:Op zondag 31 mei 2026 08:14 schreef mschol het volgende:
[..]
gefeliciteerd
goed op leeftijd ook
is ze nog beetje gezond?
Hoi jijquote:
Zat je kamer vol muggen?quote:Op zondag 31 mei 2026 09:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik ging productief doen vandaag, weet nu al dat er niets van terecht gaat komen na die matige nacht.
Ik werd wakker van de koude wind in de slaapkamer en ben onder de dekens gekropen en nog een keertje omgedraaidquote:Op zondag 31 mei 2026 09:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik ging productief doen vandaag, weet nu al dat er niets van terecht gaat komen na die matige nacht.
Ik moest met een tweede mug afrekenenquote:Op zondag 31 mei 2026 09:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik werd wakker van de koude wind in de slaapkamer en ben onder de dekens gekropen en nog een keertje omgedraaid
Zou dan vandaag gebruiken om je horren te inspecterenquote:
quote:
quote:
Zwaar levenquote:
De twee mogelijkheden zijn dat ze gisterochtend al binnen zijn gekomen door m'n onbeschermde slaapkamerraam, of door m'n balkondeur met een hele matige hor die ik eigenlijk nog wel vertrouwde tot nu.quote:Op zondag 31 mei 2026 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou dan vandaag gebruiken om je horren te inspecteren
Ik ook. En soms mijn pantoffel. Heb er wel eens een paar uit de lucht gemept (vliegen)quote:Op zondag 31 mei 2026 09:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb hier standaard een vliegenmepper klaarliggen.
Ik pak gewoon een shirt, meer dan genoegquote:Op zondag 31 mei 2026 09:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik een elektrische, lekker knetterenquote:Op zondag 31 mei 2026 09:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Bureaulamp gebroken, de vlieg vliegt nog.quote:Op zondag 31 mei 2026 09:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik pak gewoon een shirt, meer dan genoeg
Al had ik voor die tweede een stofzuiger nodig, die zat op m'n bureaulamp en de standaard strategie is dan niet zo slim
Geen helder lichtquote:Op zondag 31 mei 2026 09:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bureaulamp gebroken, de vlieg vliegt nog.
Mug*quote:Op zondag 31 mei 2026 09:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zal er vannacht meer sturenquote:
Geef Nizno er ook een paar, die lijkt er enthousiast van te worden.quote:
Kunnen jullie vanavond een wedstrijdje doen wie er de meeste heeft platgeslagenquote:Op zondag 31 mei 2026 09:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geef Nizno er ook een paar, die lijkt er enthousiast van te worden.
* gebrokenglas zet de hordeur open en wacht afquote:Op zondag 31 mei 2026 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen jullie vanavond een wedstrijdje doen wie er de meeste heeft platgeslagen
Nizno gaat gewoon slapen en doet het dekbedovertrek over haar oren zodat ze geen muggen hoortquote:Op zondag 31 mei 2026 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen jullie vanavond een wedstrijdje doen wie er de meeste heeft platgeslagen
Die roekeloze bejaarden, wegpiraten zijn hetquote:Flitscamera betrapt ‘snelheidsduivel’ in 30‑zone: vrouw met rollator raast met zogenaamd 42 km per uur langs
https://www.bndestem.nl/a(...)~af06c2d3/?slug_rd=1
en het mooiste blijft.. ze blokkeert volledig de nummerplaatquote:Op zondag 31 mei 2026 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die roekeloze bejaarden, wegpiraten zijn het
Die wordt enthousiast dat jij ze krijgt.quote:Op zondag 31 mei 2026 09:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geef Nizno er ook een paar, die lijkt er enthousiast van te worden.
Hier staat de ventilator aan. Dat helpt ook. Bewegende lucht vinden ze niet leuk.quote:Op zondag 31 mei 2026 09:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nizno gaat gewoon slapen en doet het dekbedovertrek over haar oren zodat ze geen muggen hoort
Denk dat ze het gewoon expres heeft gedaan, misschien stond ze daar wel de hele dag op die plekquote:Op zondag 31 mei 2026 09:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
en het mooiste blijft.. ze blokkeert volledig de nummerplaat
klopt,quote:Op zondag 31 mei 2026 09:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die wordt enthousiast dat jij ze krijgt.
[..]
Hier staat de ventilator aan. Dat helpt ook. Bewegende lucht vinden ze niet leuk.
Nog een reden om toch maar eens die airco te gaan overwegen.quote:Op zondag 31 mei 2026 09:58 schreef dud0r het volgende:
Hier staat de ventilator aan. Dat helpt ook. Bewegende lucht vinden ze niet leuk.
Ik vraag het mij af. Geen enkele notificatie op zijn scherm straks.quote:
misschien moeten we allemaal @Dr_Flash even taggenquote:Op zondag 31 mei 2026 10:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vraag het mij af. Geen enkele notificatie op zijn scherm straks.
Als vliegen vliegen vliegen vliegen vliegensvlug. Was er ook een bij bij?quote:Op zondag 31 mei 2026 09:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vorige week vloog een werkelijk enorme dikke bij of wesp bij mijn zolder naar binnen. Het moet wel een koningin zijn geweest. Die heb ik gelukkig weer naar buiten weten te jagen.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:16 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Als vliegen vliegen vliegen vliegen vliegensvlug. Was er ook een bij bij?
Ik woon 6 hoog langs de Maas dus weinig last van insecten. 2 maanden geleden buitendijks wel een bijennest gevonden. Een grote. Kon het gezoem vanaf de dijk horen. Na overleg met politie een imker ingeschakeld. Niets meer van gehoord. Ik kom ook niet zo vaak daar stroomopwaarts richting Portugaal.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vorige week vloog een werkelijk enorme dikke bij of wesp bij mijn zolder naar binnen. Het moet wel een koningin zijn geweest. Die heb ik gelukkig weer naar buiten weten te jagen.
have funquote:Op zondag 31 mei 2026 11:56 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Op naar moeders. Fijne dag allemaal.
Ga je strippen?quote:Op zondag 31 mei 2026 12:08 schreef mschol het volgende:
[..]
have fun
ik ga zo ook naar een verjaardag
quote:
vast, ga ik ook niet doenquote:Op zondag 31 mei 2026 12:17 schreef Karzai het volgende:
Levert meer op dan folders langsbrengen denk ik
Hier niet. Eigenlijk alle ingredienten voor benauwd tyfusweer vandaag. Enige meevaller is dat het nog relatief koel is.quote:
Ideaal toerweer.quote:Op zondag 31 mei 2026 12:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier niet. Eigenlijk alle ingredienten voor benauwd tyfusweer vandaag. Enige meevaller is dat het nog relatief koel is.
why not both?quote:Op zondag 31 mei 2026 12:34 schreef mschol het volgende:
hmm maar even kijken hoe ik wegga.. fiets of OV
tot halverwege met de fiets en daarna ovquote:
Beter andersom.quote:
dan fiets maar gewoon het hele stukquote:Op zondag 31 mei 2026 12:43 schreef mschol het volgende:
[..]
halverwege sta ik in een gebied zonder OV
oh, daar kijken ze niet meer van opquote:Op zondag 31 mei 2026 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beter andersom.
"Zo, dat hele stuk op de fiets?"
Ohquote:
Had ik op het HBO. Best wel genoeg OV mogelijkheden. Maar toch koos ik er voor om die 7,5 km meestal met de fiets af te leggen. Niet alleen gezonder, maar ook 99 van de 100 keer sneller, want je zit natuurlijk met overstap en wachttijden.quote:Op zondag 31 mei 2026 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beter andersom.
"Zo, dat hele stuk op de fiets?"
Dat had ik ook ongeveer op een oude schoolquote:Op zondag 31 mei 2026 12:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Had ik op het HBO. Best wel genoeg OV mogelijkheden. Maar toch koos ik er voor om die 7,5 km meestal met de fiets af te leggen. Niet alleen gezonder, maar ook 99 van de 100 keer sneller, want je zit natuurlijk met overstap en wachttijden.
Toch vonden sommige mede-studenten mijn keuze vreemd, raar en bijzonder. Ik had echt iets van okee laat maar
welk huis?quote:Op zondag 31 mei 2026 13:12 schreef bitterbal het volgende:
Was net bij de accountant en hij heeft voor morgen al iemand gevonden die naar mijn huis wil kijken.
als je mij facetimed wil ik er vandaag wel al naar kijken.quote:
Heb je doekoes?quote:Op zondag 31 mei 2026 13:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je mij facetimed wil ik er vandaag wel al naar kijken.
kijke kijke nie kopequote:
Ik dacht dat je kopen zonder kijken zou doenquote:
dan zou ik geen facetime gebruiken hequote:Op zondag 31 mei 2026 13:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je kopen zonder kijken zou doen
de wat? Vertel het me NOSquote:Van Geuns: "Als jij vandaag een vat olie wil kopen in de Rotterdamse haven, dan is de
Die introquote:Op zondag 31 mei 2026 13:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://schatkamer.beelde(...)/2101608040029165031
Dit is leuker dan de huidige F1.
pitspoesjesquote:
quote:
antwoord ontvangenquote:
Lijkt me wel een goed idee om @Dr_Flash te mentionen dan inderdaad!quote:Op zondag 31 mei 2026 13:53 schreef Nizno het volgende:
ah gaan we weer een rondje @:Dr_Flash mentionen omdat hij jarig is?
zou wel erg zonde zijn als @Dr_Flash de mentions mistquote:Op zondag 31 mei 2026 13:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Lijkt me wel een goed idee om @:dr_flash te mentionen dan inderdaad!
quote:Op zondag 31 mei 2026 13:54 schreef Nattekat het volgende:
Ohw, in de woonkamer is het behoorlijk fris geworden
Nou ja, prima voor nu, kan ik weer in alle rust FOK!en en dates regelen.
De auto staat nog steeds op m'n naam, dus het is nog wel spannend in de wedkantoren wat er als eerste komt.quote:
Oehquote:Op zondag 31 mei 2026 14:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga straks die 7-up Pink proberen @:ama
Die auto gaat nooit op iemand anders z'n naam komenquote:Op zondag 31 mei 2026 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De auto staat nog steeds op m'n naam, dus het is nog wel spannend in de wedkantoren wat er als eerste komt.
Ik krijg zelfs mijn geld terug vanwege cashback actiequote:
Gefeliciteerd Fles. Leuke dagquote:Op zondag 31 mei 2026 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen
Het feest zit erop. Nu wachten op de trein naar huis. Het was leuk
ze zijn er achterquote:Op zondag 31 mei 2026 13:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
de wat? Vertel het me NOS
#werkenbijdenos
quote:Van Geuns: "Als jij vandaag een vat olie wil kopen in de Rotterdamse haven, dan is de prijs veel hoger."
23,9 en dalende.quote:
24 zag ik net toen ik onderweg was.quote:
het ging over binnenshuisquote:Op zondag 31 mei 2026 14:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
24 zag ik net toen ik onderweg was.
Dan zal het wel minder zijnquote:
YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH en nu ga je je vervelen zonder slangquote:Op zondag 31 mei 2026 14:53 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Gewassen en al![]()
Hij hangt nu te drogen
Lol uhm neequote:Op zondag 31 mei 2026 14:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH en nu ga je je vervelen zonder slang
Slangetjequote:Op zondag 31 mei 2026 14:53 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Gewassen en al![]()
Hij hangt nu te drogen
nou lopen dan!quote:Op zondag 31 mei 2026 14:57 schreef LTVDK het volgende:
Stappenteller is minstens 2000 stapjes vergeten te tellen
Nee net nietquote:Op zondag 31 mei 2026 14:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Slangetje
Is die nu langer dan jij geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zondag 31 mei 2026 15:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee net nietjij bent 161SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Uhm, okequote:Op zondag 31 mei 2026 14:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ik zou je net een alternatief aanbieden
https://murdoku.com/
Nee?quote:
Van boze Mo?quote:Op zondag 31 mei 2026 15:01 schreef CherryLips het volgende:
Pakket is bezorgd. Ziet eruit alsof ermee gevoetbald is maar het doosje zelf lijkt nog in orde.
welquote:
niet 161quote:
Wat hadden ze tegen Mo gezegd? Gader eens mee aan de slag?quote:
Ik ben niet 161 iddquote:
Ik heb hier zo;n boek liggenquote:Op zondag 31 mei 2026 14:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ik zou je net een alternatief aanbieden
https://murdoku.com/
is hetzelfde als ik dat zo zie op googlequote:Op zondag 31 mei 2026 15:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oh wacht ik heb hier Murdle liggen. is denk ik toch anders
Hij was er toch al?quote:
Super cutequote:Op zondag 31 mei 2026 14:53 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Gewassen en al![]()
Hij hangt nu te drogen
Paarsgepuntquote:Op zondag 31 mei 2026 14:53 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Gewassen en al![]()
Hij hangt nu te drogen
Nog een kleurenblinde?quote:
kleurenblind?quote:
Misschien als je het heel lief vraagt wil ze er ook wel eentje voor jou makenquote:
quote:Op zondag 31 mei 2026 15:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien als je het heel lief vraagt wil ze er ook wel eentje voor jou maken
TheZwabsDutchCousinquote:
quote:
Lila danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |