gefeliciteerdquote:Op zondag 31 mei 2026 07:38 schreef Niels0Kurovski het volgende:
M'n moeder vandaag 80. Thema is bloemen dus ik trek m'n bloemenhoodie aan, verder spijkerbroek en nette schoenen.
Sportvrouw. Ze heeft CIOS turnen. Ze heeft een tijdje antipsychotica gehad, maar da's niet meer nodig. Wij (Mijn broer, zus en ik) zorgen goed voor 'r. Maar ja, wel op leeftijd. Ze heeft een hont en tuin dus genoeg beweging.quote:Op zondag 31 mei 2026 08:14 schreef mschol het volgende:
[..]
gefeliciteerd
goed op leeftijd ook
is ze nog beetje gezond?
Hoi jijquote:
Zat je kamer vol muggen?quote:Op zondag 31 mei 2026 09:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik ging productief doen vandaag, weet nu al dat er niets van terecht gaat komen na die matige nacht.
Ik werd wakker van de koude wind in de slaapkamer en ben onder de dekens gekropen en nog een keertje omgedraaidquote:Op zondag 31 mei 2026 09:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik ging productief doen vandaag, weet nu al dat er niets van terecht gaat komen na die matige nacht.
Ik moest met een tweede mug afrekenenquote:Op zondag 31 mei 2026 09:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik werd wakker van de koude wind in de slaapkamer en ben onder de dekens gekropen en nog een keertje omgedraaid
Zou dan vandaag gebruiken om je horren te inspecterenquote:
quote:
quote:
Zwaar levenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |