dat zeker jaquote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze doen het niet meer en ze planten zich ook niet voort, win win
Die mongolenpenalty van die Eze ook. Al die leipe aanloopjes.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, PSG was wel duidelijk beter
qua strafschoppen nemen aub terug naar de jaren 90, gewoon een normale aanloop zonder onderbreking, en de keeper ook gewoon stilstaan op de doellijnquote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:54 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Die mongolenpenalty van die Eze ook. Al die leipe aanloopjes.
Ja, ze moeten echt terug naar de vloeiende lijn. Nu moet je in beweging blijven en mag je haperenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:54 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Die mongolenpenalty van die Eze ook. Al die leipe aanloopjes.
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
qua strafschoppen nemen aub terug naar de jaren 90, gewoon een normale aanloop zonder onderbreking, en de keeper ook gewoon stilstaan op de doellijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never forget.En een prettige scheut door de pielemuis.
Ik kan me niet voorstellen dat een coach dit op training toestaat, dus waarom is dit gemeengoed geworden in het veld?quote:Op zondag 31 mei 2026 00:04 schreef Koen66 het volgende:
ik geniet als dergelijke gasten vervolgens hopeloos falen
Terug veranderen dan Bosjequote:Op zondag 31 mei 2026 00:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
013. 0081 Bomenverzameling
Ik mis mijn oude naam
Nee, als ik weer verander doe ik iets heel anders.quote:
Gelukkig wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je was er al weer weg toch @:citizen.erased?
Gefeliciteerd met je moederquote:Op zondag 31 mei 2026 07:38 schreef Niels0Kurovski het volgende:
M'n moeder vandaag 80. Thema is bloemen dus ik trek m'n bloemenhoodie aan, verder spijkerbroek en nette schoenen.
gefeliciteerdquote:Op zondag 31 mei 2026 07:38 schreef Niels0Kurovski het volgende:
M'n moeder vandaag 80. Thema is bloemen dus ik trek m'n bloemenhoodie aan, verder spijkerbroek en nette schoenen.
Sportvrouw. Ze heeft CIOS turnen. Ze heeft een tijdje antipsychotica gehad, maar da's niet meer nodig. Wij (Mijn broer, zus en ik) zorgen goed voor 'r. Maar ja, wel op leeftijd. Ze heeft een hont en tuin dus genoeg beweging.quote:Op zondag 31 mei 2026 08:14 schreef mschol het volgende:
[..]
gefeliciteerd
goed op leeftijd ook
is ze nog beetje gezond?
Hoi jijquote:
Zat je kamer vol muggen?quote:Op zondag 31 mei 2026 09:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik ging productief doen vandaag, weet nu al dat er niets van terecht gaat komen na die matige nacht.
Ik werd wakker van de koude wind in de slaapkamer en ben onder de dekens gekropen en nog een keertje omgedraaidquote:Op zondag 31 mei 2026 09:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik ging productief doen vandaag, weet nu al dat er niets van terecht gaat komen na die matige nacht.
Ik moest met een tweede mug afrekenenquote:Op zondag 31 mei 2026 09:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik werd wakker van de koude wind in de slaapkamer en ben onder de dekens gekropen en nog een keertje omgedraaid
Zou dan vandaag gebruiken om je horren te inspecterenquote:
quote:
quote:
Zwaar levenquote:
De twee mogelijkheden zijn dat ze gisterochtend al binnen zijn gekomen door m'n onbeschermde slaapkamerraam, of door m'n balkondeur met een hele matige hor die ik eigenlijk nog wel vertrouwde tot nu.quote:Op zondag 31 mei 2026 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou dan vandaag gebruiken om je horren te inspecteren
Ik ook. En soms mijn pantoffel. Heb er wel eens een paar uit de lucht gemept (vliegen)quote:Op zondag 31 mei 2026 09:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb hier standaard een vliegenmepper klaarliggen.
Ik pak gewoon een shirt, meer dan genoegquote:Op zondag 31 mei 2026 09:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik een elektrische, lekker knetterenquote:Op zondag 31 mei 2026 09:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Bureaulamp gebroken, de vlieg vliegt nog.quote:Op zondag 31 mei 2026 09:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik pak gewoon een shirt, meer dan genoeg
Al had ik voor die tweede een stofzuiger nodig, die zat op m'n bureaulamp en de standaard strategie is dan niet zo slim
Geen helder lichtquote:Op zondag 31 mei 2026 09:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bureaulamp gebroken, de vlieg vliegt nog.
Mug*quote:Op zondag 31 mei 2026 09:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zal er vannacht meer sturenquote:
Geef Nizno er ook een paar, die lijkt er enthousiast van te worden.quote:
Kunnen jullie vanavond een wedstrijdje doen wie er de meeste heeft platgeslagenquote:Op zondag 31 mei 2026 09:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geef Nizno er ook een paar, die lijkt er enthousiast van te worden.
* gebrokenglas zet de hordeur open en wacht afquote:Op zondag 31 mei 2026 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen jullie vanavond een wedstrijdje doen wie er de meeste heeft platgeslagen
Nizno gaat gewoon slapen en doet het dekbedovertrek over haar oren zodat ze geen muggen hoortquote:Op zondag 31 mei 2026 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen jullie vanavond een wedstrijdje doen wie er de meeste heeft platgeslagen
Die roekeloze bejaarden, wegpiraten zijn hetquote:Flitscamera betrapt ‘snelheidsduivel’ in 30‑zone: vrouw met rollator raast met zogenaamd 42 km per uur langs
https://www.bndestem.nl/a(...)~af06c2d3/?slug_rd=1
en het mooiste blijft.. ze blokkeert volledig de nummerplaatquote:Op zondag 31 mei 2026 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die roekeloze bejaarden, wegpiraten zijn het
Die wordt enthousiast dat jij ze krijgt.quote:Op zondag 31 mei 2026 09:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geef Nizno er ook een paar, die lijkt er enthousiast van te worden.
Hier staat de ventilator aan. Dat helpt ook. Bewegende lucht vinden ze niet leuk.quote:Op zondag 31 mei 2026 09:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nizno gaat gewoon slapen en doet het dekbedovertrek over haar oren zodat ze geen muggen hoort
Denk dat ze het gewoon expres heeft gedaan, misschien stond ze daar wel de hele dag op die plekquote:Op zondag 31 mei 2026 09:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
en het mooiste blijft.. ze blokkeert volledig de nummerplaat
klopt,quote:Op zondag 31 mei 2026 09:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die wordt enthousiast dat jij ze krijgt.
[..]
Hier staat de ventilator aan. Dat helpt ook. Bewegende lucht vinden ze niet leuk.
Nog een reden om toch maar eens die airco te gaan overwegen.quote:Op zondag 31 mei 2026 09:58 schreef dud0r het volgende:
Hier staat de ventilator aan. Dat helpt ook. Bewegende lucht vinden ze niet leuk.
Ik vraag het mij af. Geen enkele notificatie op zijn scherm straks.quote:
misschien moeten we allemaal @Dr_Flash even taggenquote:Op zondag 31 mei 2026 10:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vraag het mij af. Geen enkele notificatie op zijn scherm straks.
Als vliegen vliegen vliegen vliegen vliegensvlug. Was er ook een bij bij?quote:Op zondag 31 mei 2026 09:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vorige week vloog een werkelijk enorme dikke bij of wesp bij mijn zolder naar binnen. Het moet wel een koningin zijn geweest. Die heb ik gelukkig weer naar buiten weten te jagen.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:16 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Als vliegen vliegen vliegen vliegen vliegensvlug. Was er ook een bij bij?
Ik woon 6 hoog langs de Maas dus weinig last van insecten. 2 maanden geleden buitendijks wel een bijennest gevonden. Een grote. Kon het gezoem vanaf de dijk horen. Na overleg met politie een imker ingeschakeld. Niets meer van gehoord. Ik kom ook niet zo vaak daar stroomopwaarts richting Portugaal.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vorige week vloog een werkelijk enorme dikke bij of wesp bij mijn zolder naar binnen. Het moet wel een koningin zijn geweest. Die heb ik gelukkig weer naar buiten weten te jagen.
have funquote:Op zondag 31 mei 2026 11:56 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Op naar moeders. Fijne dag allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |