dat zeker jaquote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze doen het niet meer en ze planten zich ook niet voort, win win
Die mongolenpenalty van die Eze ook. Al die leipe aanloopjes.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, PSG was wel duidelijk beter
qua strafschoppen nemen aub terug naar de jaren 90, gewoon een normale aanloop zonder onderbreking, en de keeper ook gewoon stilstaan op de doellijnquote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:54 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Die mongolenpenalty van die Eze ook. Al die leipe aanloopjes.
Ja, ze moeten echt terug naar de vloeiende lijn. Nu moet je in beweging blijven en mag je haperenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:54 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Die mongolenpenalty van die Eze ook. Al die leipe aanloopjes.
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
qua strafschoppen nemen aub terug naar de jaren 90, gewoon een normale aanloop zonder onderbreking, en de keeper ook gewoon stilstaan op de doellijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never forget.En een prettige scheut door de pielemuis.
Ik kan me niet voorstellen dat een coach dit op training toestaat, dus waarom is dit gemeengoed geworden in het veld?quote:Op zondag 31 mei 2026 00:04 schreef Koen66 het volgende:
ik geniet als dergelijke gasten vervolgens hopeloos falen
Terug veranderen dan Bosjequote:Op zondag 31 mei 2026 00:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
013. 0081 Bomenverzameling
Ik mis mijn oude naam
Nee, als ik weer verander doe ik iets heel anders.quote:
Gelukkig wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je was er al weer weg toch @:citizen.erased?
Gefeliciteerd met je moederquote:Op zondag 31 mei 2026 07:38 schreef Niels0Kurovski het volgende:
M'n moeder vandaag 80. Thema is bloemen dus ik trek m'n bloemenhoodie aan, verder spijkerbroek en nette schoenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |