Ik vraag het mij af. Geen enkele notificatie op zijn scherm straks.quote:
misschien moeten we allemaal @Dr_Flash even taggenquote:Op zondag 31 mei 2026 10:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vraag het mij af. Geen enkele notificatie op zijn scherm straks.
Als vliegen vliegen vliegen vliegen vliegensvlug. Was er ook een bij bij?quote:Op zondag 31 mei 2026 09:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bureaulamp gebroken, de vlieg vliegt nog.
Vorige week vloog een werkelijk enorme dikke bij of wesp bij mijn zolder naar binnen. Het moet wel een koningin zijn geweest. Die heb ik gelukkig weer naar buiten weten te jagen.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:16 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Als vliegen vliegen vliegen vliegen vliegensvlug. Was er ook een bij bij?
Ik woon 6 hoog langs de Maas dus weinig last van insecten. 2 maanden geleden buitendijks wel een bijennest gevonden. Een grote. Kon het gezoem vanaf de dijk horen. Na overleg met politie een imker ingeschakeld. Niets meer van gehoord. Ik kom ook niet zo vaak daar stroomopwaarts richting Portugaal.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vorige week vloog een werkelijk enorme dikke bij of wesp bij mijn zolder naar binnen. Het moet wel een koningin zijn geweest. Die heb ik gelukkig weer naar buiten weten te jagen.
have funquote:Op zondag 31 mei 2026 11:56 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Op naar moeders. Fijne dag allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |