SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ballentent, die krijgen geen fooiquote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Voorgerecht is al meer dan een uur op. Half uur geleden vroeg ik me al af of ze ons vergeten waren.
Nu echt net nu blijkt.
Ze zijn ons vergeten. Het duurt nog even.
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Voorgerecht is al meer dan een uur op. Half uur geleden vroeg ik me al af of ze ons vergeten waren.
Nu echt net nu blijkt.
Ze zijn ons vergeten. Het duurt nog even.
Ballentent is zo'n ding op de kermis waar je blikjes om moet gooienquote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:04 schreef mschol het volgende:
[..]
zelfs een ballentent zou het beter doen..
of bedoelde je daar @:bitterbal niet mee?
quote:
And celebrationsquote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen idee wat er wel aan de hand was maar vergeten was het niet want het voorgerecht was er wel snel. En op een schaal van Medium tot Well done was mijn "Medium rare" biefstuk ongeveer "congratulations".
Daarom duurde het dus zo lang, ze moesten zeker weten dat die goed gaar wasquote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen idee wat er wel aan de hand was maar vergeten was het niet want het voorgerecht was er wel snel. En op een schaal van Medium tot Well done was mijn "Medium rare" biefstuk ongeveer "congratulations".
And jubilationsquote:
Pics?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een like van iemand met een foto vanaf een F1 race en ik ben nu al 10 minuten m'n kop aan het breken over welk circuit het in vredesnaam is
Over Hongarije gesproken. Penalties bij de CL-Finalequote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:47 schreef Nattekat het volgende:
Oh, Hongarije. Case closed.
Hoef niet te liken om het te achterhalen.
Leuk voor ze.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Over Hongarije gesproken. Penalties bij de CL-Finale
Moete hun wetequote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nogal.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:53 schreef Nizno het volgende:
Aanzoek op podium bij Miss Montreal loopt pijnlijk af: vriendin wijst man af
arme ziel
nogal lullig jaquote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:53 schreef Nizno het volgende:
arme ziel
weet je eigenlijk wel wat je als antwoord gaat krijgenquote:„Mag ik nog één keer aan jou vragen: wil je met mij trouwen?’’
Misschien ook niet zo'n slimme ziel.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:53 schreef Nizno het volgende:
arme ziel
Ze krijgt ook veel bijval op de socials.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:01 schreef Nizno het volgende:
moet wel zeggen... als dit al je zin is om je aanzoek mee te doen....
[..]
weet je eigenlijk wel wat je als antwoord gaat krijgen
Nog één keer, dus meerdere keren afgewezen worden was niet genoegquote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:01 schreef Nizno het volgende:
moet wel zeggen... als dit al je zin is om je aanzoek mee te doen....
[..]
weet je eigenlijk wel wat je als antwoord gaat krijgen
Maar ze houdt wel heel veel van hem.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:03 schreef Nattekat het volgende:
Wat die vriendin als reden gaf klinkt ook wel een beetje alsof die man echt heel erg stom is geweest.
maar er is heel veel gebeurd.....quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar ze houdt wel heel veel van hem.
Zal wel veel over gespeculeerd worden.quote:
met speculaaskruidenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal wel veel over gespeculeerd worden.
Lekker onder druk zetten voor al die mensen. Top.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:53 schreef Nizno het volgende:
arme ziel
PSG ftwquote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
quote:
Erwtensoep kan ook prima in de zomer.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:13 schreef mschol het volgende:
[..]
kunnen speculaaskruiden alleen in de herfst?
dat zou kunnen ja..quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Erwtensoep kan ook prima in de zomer.
Vandaag nog opquote:
Ja.quote:
En soberso doe je een aanzoek eigenlijk pas als je al weet dat het antwoord ja gaat zijn.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:03 schreef Nattekat het volgende:
Wat die vriendin als reden gaf klinkt ook wel een beetje alsof die man echt heel erg stom is geweest.
Nou, je kan het nooit helemaal 100 zeker wetenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
En soberso doe je een aanzoek eigenlijk pas als je al weet dat het antwoord ja gaat zijn.
En al helemaal als het zo'n openbaar aanzoek is
altijd al tegen heug en meug gegeten, ongeacht het zelf gemaakt was (meerdere recepten) of iets meer kant en klaarsquote:
Ja okequote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, je kan het nooit helemaal 100 zeker weten
Ik heb nog wat in de vriezer liggen, maar dan Snickers, over een paar tellen 1 minderquote:
Ah zo, dan snap ik hetquote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:23 schreef mschol het volgende:
[..]
altijd al tegen heug en meug gegeten, ongeacht het zelf gemaakt was (meerdere recepten) of iets meer kant en klaars
Blijkbaar nietquote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja oke
Maar over het algemeen zou je dingen als huwelijk etc al besproken moeten hebben.
ik zag ze gisteren bij de lidl en dacht... ja die snaai ik mee.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb nog wat in de vriezer liggen, maar dan Snickers, over een paar tellen 1 minder
of wel maar hij wilde het niet horen en dacht als ik het zo en public probeer durft ze vast geen nee te zeggenquote:
En stel dan zei ze jaquote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
of wel maar hij wilde het niet horen en dacht als ik het zo en public probeer durft ze vast geen nee te zeggen
het is wel lekker hoor.. maar als ik het dan heb is het zo knoerthard dat ik het idee heb dat ik mn tanden breekquote:
nee deze niet. gewoon dun laagje chocolade en binnen in kleine krokante bolletjes en ijsquote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:33 schreef mschol het volgende:
[..]
het is wel lekker hoor.. maar als ik het dan heb is het zo knoerthard dat ik het idee heb dat ik mn tanden breek
Hou ons niet in spanningquote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo nou. Uiteindelijk wel gegeten. EN een avondwandeltje gedaan. 12.189 stapjes nu. Wat weer een prachtige dag. Nu even lekker slapen. Morgen nog even ontbijten en dan nog naar Beeld & Geluid in Hilversum, en daarna door naar huis. Heerlijk weekendje zo![]()
EN een muntje gevondenDaarover morgen meer. Welterusten
Oei da's heftigquote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Poah dagje wel weer.
Een voor de dood weggehaald,
Dan heb je wel iets aan BHV&EHBO. Maar irl is het wel anders altijd.
daar had ik vanmiddag geen last van, nu ook niet trouwens..quote:
grieperig gevoel dat nu al een week of 3 me op en af niet lekker doet voelenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hooikoorts? Weet dat ik me daardoor vandaag bleh voelde.
Oh die ken ik. Dat type waarvan je wenst dat het even goed doorzet zodat je er vanaf bentquote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
grieperig gevoel dat nu al een week of 3 me op en af niet lekker doet voelen
Het is nu nog 22+, dus dat is primaquote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:20 schreef Nattekat het volgende:
Huidige buitentemperatuur is hetzelfde als de maximum van volgende week donderdag hier
Wat noem je duurquote:
Hier is het 22,2quote:
met het hemelvaartweekend zette het snel fors door en daarna leek het over te gaan, mja, leek.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh die ken ik. Dat type waarvan je wenst dat het even goed doorzet zodat je er vanaf bent
Beterschap!
Lijkt wel een beetje een windje te staan, dus kan nog wel iets doortochtenquote:
Heb je je hor wel dicht?quote:
Ja, maar voor m'n deur hangt wel een goedkoop kutding, dus zal wel daardoor komen.quote:
quote:We hebben je pakket meegegeven met PostNL! Het wordt bezorgd op zaterdag 30 mei.
quote:Bezorgtijd: maandag tussen 10:15 en 12:45
Je was er al weer weg toch @Citizen.Erased?quote:Supporters botsen met politie in Parijs na winst van PSG: vuurwerk, barricades en arrestaties
Supporters die het stadion binnen wilden, hebben enige tijd barricades opgericht, onder meer met opgestapelde fietsen. In het stadion was de wedstrijd op een scherm te zien voor de 48.000 mensen met toegangskaartjes.
Later werden er ook vreugdevuren aangestoken, raakte de politie slaags met relschoppers en werd traangas ingezet. De onrust begon al voordat PSG de wedstrijd, die werd gespeeld in Boedapest, na strafschoppen won. PSG wist daarmee voor de tweede keer op rij de Champions League te winnen.
https://www.ad.nl/buitenl(...)rrestaties~a9a5eecc/
Zonder verdovingquote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:51 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)t-ligt-gevoelig.html
ik opteer in dergelijke gevallen voor castratie
Dit was niet best.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Voetjebal kijken. Arsenal shirtje ook aan
Succes @:BennieButtfuck
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |