SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ballentent, die krijgen geen fooiquote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Voorgerecht is al meer dan een uur op. Half uur geleden vroeg ik me al af of ze ons vergeten waren.
Nu echt net nu blijkt.
Ze zijn ons vergeten. Het duurt nog even.
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Voorgerecht is al meer dan een uur op. Half uur geleden vroeg ik me al af of ze ons vergeten waren.
Nu echt net nu blijkt.
Ze zijn ons vergeten. Het duurt nog even.
Ballentent is zo'n ding op de kermis waar je blikjes om moet gooienquote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:04 schreef mschol het volgende:
[..]
zelfs een ballentent zou het beter doen..
of bedoelde je daar @:bitterbal niet mee?
quote:
And celebrationsquote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen idee wat er wel aan de hand was maar vergeten was het niet want het voorgerecht was er wel snel. En op een schaal van Medium tot Well done was mijn "Medium rare" biefstuk ongeveer "congratulations".
Daarom duurde het dus zo lang, ze moesten zeker weten dat die goed gaar wasquote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen idee wat er wel aan de hand was maar vergeten was het niet want het voorgerecht was er wel snel. En op een schaal van Medium tot Well done was mijn "Medium rare" biefstuk ongeveer "congratulations".
And jubilationsquote:
Pics?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een like van iemand met een foto vanaf een F1 race en ik ben nu al 10 minuten m'n kop aan het breken over welk circuit het in vredesnaam is
Over Hongarije gesproken. Penalties bij de CL-Finalequote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:47 schreef Nattekat het volgende:
Oh, Hongarije. Case closed.
Hoef niet te liken om het te achterhalen.
Leuk voor ze.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Over Hongarije gesproken. Penalties bij de CL-Finale
Moete hun wetequote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Over Hongarije gesproken. Penalties bij de CL-Finale
Nogal.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:53 schreef Nizno het volgende:
Aanzoek op podium bij Miss Montreal loopt pijnlijk af: vriendin wijst man af
arme ziel
nogal lullig jaquote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:53 schreef Nizno het volgende:
arme ziel
weet je eigenlijk wel wat je als antwoord gaat krijgenquote:„Mag ik nog één keer aan jou vragen: wil je met mij trouwen?’’
Misschien ook niet zo'n slimme ziel.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:53 schreef Nizno het volgende:
arme ziel
Ze krijgt ook veel bijval op de socials.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:01 schreef Nizno het volgende:
moet wel zeggen... als dit al je zin is om je aanzoek mee te doen....
[..]
weet je eigenlijk wel wat je als antwoord gaat krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |